Створюючи проекти, ми допомагаємо вашому бренду заговорити з людьми. Чітка стратегічна комунікація кожного нашого проекта спонукає подивитися на все навколо з нової точки зору, а інколи — знову побачити те, що за роки забулося.
Вам все ще здається, що криптовалюта — це складно, і щоб у ній розібратися потрібно щонайменше 3 вищі освіти та рік практики? Насправді, цифрові активи не складніші за долар, вони поступово входять у побут нарівні зі звичайними грошима і будь-яка людина з легкістю може в них розібратися та використовувати. Одна з причин, чому криптовалюти здаються […]
Banda створила для Молокії нову комунікаційну платформу. Тепер вся реклама бренду показує продукти з іншої сторони. Стратеги помітили, що людей бісить складність у такій простій категорії, як молочка. У комунікації ця категорія зазвичай вигадує якісь фантастичні відмінності від продукту конкурентів: все заради брендової брендовості бренду. Тому нашим головним ворогом став молочний випендрьож, а Молокія відтепер […]
Ми завжди наводили monobank як приклад сильного українського бренду. У його команди вистачає ідей та сміливості приймати рішення, які перевертають уявлення про банки. Сам мобільний додаток настільки продуманий, що його хочеться відкривати без приводу. Команда monobank звернулася до нас за стратегією та креативом. Навіщо сильному бренду стратегія? Для monobank важливо постійно демонструвати прискорення – щомісяця […]
Премія Effie була започаткована у 1968 Американською маркетинговою асоціацією Нью-Йорка для того, щоб відзначати рекламні кампанії, що демонтструють рекордну ефективність по всьому світу. Сьогодні Effie Awards — це найвище визнання успішності маркетингової активності компаній. Це мрія будь-якого бренду, тому що отримати Effie, означає довести, що ваші ідеї працюють та показують найкращі результати у своїй категорії. […]