Голосовий пошук: що очікувати в майбутньому?

Магістр реклами і PR, журналіст

За прогнозами компанії Microsoft, до 2020 року 75% домогосподарств матимуть хоча б одного розумного, хто говорить. Більше половини всіх пошукових запитів в світі будуть виконуватися за допомогою голосового пошуку в 2020 році.

Голосовий пошук стрімко набирає обертів з року в рік і стає популярним серед всіх вікових груп, особливо серед молодого покоління. Голосовий пошук зручний, швидкий і мобільний: ви можете набирати від 38 до 40 слів за хвилину на мобільному пристрої, а вимовляти не менше 150 слів за хвилину. Голосовий пошук Google на мобільних пристроях тепер доступний на більш ніж 60 мовах. Точність розпізнавання голосу від Google вже становить 95%, і Google – не єдина технологічна компанія, яка працює над вдосконаленням розпізнавання голосу, щоб отримати вигоду з голосового пошуку. Близько 60% пошукових запитів в Google виконується на мобільних пристроях, 1 з кожних 5 мобільних пошуків виконується за допомогою голосу (статистика Google).

За даними Global Web Index, кожен п’ятий дорослий користується мобільним голосовим пошуком не рідше одного разу на місяць.

  • 22% власників розумних домашніх колонок зробили покупку за допомогою свого пристрою. (Едісон Дослідження).
  • 2 з 5 дорослих виконують голосовий пошук не рідше одного разу в день. (Місцезнаходження Світ).

Що таке голосовий пошук?

Голосовий пошук, також званий голосовою підтримкою, дозволяє користувачеві використовувати голосову команду для пошуку в Інтернеті, на веб-сайті або в додатку.
Голосовий пошук – це метод пошуку, який дозволяє користувачам виконувати пошук, використовуючи голосові команди, а не друкувати. Пошук може бути виконаний на будь-якому пристрої з голосовим уведенням.

Хоча це здається абсолютно новою концепцією, технологія голосового пошуку існує вже давно. Такі програми, як перетворення мови в текст і голосовий набір, є відмінними прикладами голосового пошуку.

Крім того, такі програми, як Google Assistant, Siri, Microsoft Cortana і Amazon Alexa, використовують можливості голосового пошуку.

Хоча певні пристрої можуть бути оптимізовані для голосового пошуку, бренди, платформи і веб-сайти також можуть бути оптимізовані для нього.

Прогнози на майбутнє

Щоб краще зрозуміти, як сучасні інтелектуальні пристрої використовуються сучасним споживачем, Microsoft провела поглиблене дослідження ролі цифрових помічників в нашому житті.

Навіть якщо у вас немає розумного динаміка або смартфона, типовий споживач в останні кілька років стикався з тією чи іншою формою голосового управління, як показано на діаграмі нижче.

Прогнозы голосового поиска

Джерело azureedge.net

Аналіз показує, що людям стає все більш і більш комфортно спілкуватися з голосом в усіх напрямках: в домашньому використанні, пошуку в гуглі та інше. Якщо люди можуть використовувати голосове управління в своїй машині, прикладом, в кінцевому підсумку вони захочуть тієї ж простоти використання, щоб контролювати інші аспекти свого життя.

Більш того, оскільки домашні помічники стають все більш доступними, вони більше не розглядаються як предмети розкоші, а стають доступними для середнього домогосподарства.

Оскільки ця галузь, ймовірно, буде рости ще більше в найближчі роки, для маркетологів важливо адаптувати свої стратегії відповідно раніше, а не пізніше, щоб залишатися попереду кривої.

З 72% респондентів, що використовують цифрові помічники, більше половини повідомили, що голос використовується як кращий спосіб робити невеликі запити або питання. У той час як деякі використовують комбінацію голосу і набору тексту, тільки 9% вважають за краще вводити запити.

% распределения голосовых пользователей

Так що, якщо ви не оптимізуєте свій контент для голосового пошуку, ви можете втратити великий сегмент ринку, використовуючи ці можливості.

Багато хто може подумати, що люди використовують їх для повсякденних завдань, а не для пошуку, який має значення для мого бізнесу. Але це не зовсім так. 53% людей використовують цифрові помічники і інтелектуальні гучномовці в основному для домашніх завдань, таких як керування музикою, температурою або освітленням, люди також починають використовувати ці пристрої для покупок.

Згодом цифрові помічники будуть відігравати активнішу роль в нашому житті, автоматичне складання графіка ремонту, зламаного водонагрівача, або пропонувати квитки, як тільки наша улюблена група випускає дати туру.

Зростання голосових покупок

Тенденції показують, що голосові покупки будуть рости протягом наступних 5 років. Очікується, що голосові покупки, які тепер називаються vCommerce, будуть рости такими ж швидкими темпами, як і ринок електронної комерції. Це нове мислення, яке перекриває шопінг, перевизначає функції фізичного магазину, зводить до мінімуму час і стрес для споживачів і максимізує важливість персоналізації і лояльності до бренду.

Дослідження Microsoft показало, що зростання ринку vCommerce вже почався: 62% респондентів повідомили, що робили покупки з пристроєм з голосовим управлінням в минулому або хотіли б зробити це в майбутньому.

Споживач може піти через весь цикл продажів, використовуючи тільки голосовий пошук. Дані показують, що все більше людей вибирають голос для взаємодії з компаніями після продажу. 19% повідомили, що використовують голос для зворотного зв’язку, а 21% – для зв’язку зі службою підтримки.

Ці дані показують, що споживачі очікують, що ці пристрої будуть грати ще більшу роль в процесі покупки в майбутньому.

Більше 90% споживачів вважають, що протягом наступних п’яти років цифрові помічники повинні мати можливість робити такі речі, як пошук інформації і давати рекомендації по продуктам на основі особистих переваг, допомагати споживачеві бачити їх в процесі покупки і навіть допомагати користувачеві взаємодіяти з їх улюбленими брендами.

Оскільки споживчий попит часто стимулює зростання, ці очікування дуже важливі для брендів, оскільки вони розробляють довгострокові маркетингові плани.
Звичайно ж компанії повинні почати звертати увагу на те, як веб-сторінки виконують голосовий пошук і як голосові технології використовують свої рекомендації по продуктам, щоб залишатися попереду конкурентів. Цифрові помічники все ще відносно нові, але ростуть дуже швидко. Такі дані дуже важливі для маркетологів, щоб зрозуміти, як ця нова технологія використовується в даний час, і, що більш важливо, куди вона йде.

Схожі повідомлення