Після блокування ВК в Україні багато перебралися в інше дітище Павла Дурова – телеграм. І варто зауважити, що Дуров вміє робити якісні речі. Телеграм майже повноцінна соціальна мережа, крім того, що там можна спілкуватися, як в звичайному месенджері, він сповнений різноманітних корисних каналів – чатів-блогів, які будуть корисні кожному. У тому числі і для маркетологів.
Підбірка топ 7 каналів в Telegram,
які корисні для маркетологів:
1. “Логотип побольше” – це канал видавця «Медузи» Іллі Красильщика. Раніше він висвітлював нативну рекламу, тепер канал став чимось більшим. Інформація у вигляді особистої думки, з посиланнями на джерела – просто і корисно.
2. “Главред” – канал Максима Ільяхова. Обов’язково для редакторів, рерайтерів, копірайтерів, письменників, журналістів та й взагалі всіх, хто працює з текстом.
3. Телеграм-маркетинг – за назвою і так все ясно. Канал для тих, хто працює або хоче працювати і просувати продукти в телеграмі і месенджерах в цілому.
4. Бизнес и социальные сети – все найсвіжіше, нове і корисне для маркетолога: кейси, статті та думки. Всі подано у вигляді стрічки з посиланням, що досить зручно.
5. AITARGET – якщо ви активно працюєте з Facebook і Instagram, то обов’язково приєднатися. Тут публікують новини по рекламі на цих двох платформах.
6. Канал ленивого SMMщика– хоча записи з’являються не часто, але приєднається варто. Олександр Чижов пише так, як люблять всі – легко, смішно і правильно. Можна знайти для себе щось, а можна просто відпочити після рутини.
7. Digital Eva – нова інформація в зрозумілій подачі про аналітику, маркетинг і всьому такому. Валентина Евтюхіна знає про що говорить, ділиться корисною інфою і не тільки нею.
Якщо у вас є, що запропонувати в доповнення до цієї сімки, робіть посилання з описом каналу в коментах нижче! )
Кристина Флоря
Если не успеваете читать все телеграмм-каналы по маркетингу, используйте канал-агрегатор https://t.me/neokotler
Это бесконечный фид полезных статей по рекламе, digital, smm, аналитике, нейромаркетингу, контенту в одном канале.