Як правильно продавати та купувати в Інстаграм

Експерт з Інноваційного Маркетингу, Генеральний директор Комунікаційної групи МІФ

Мережа Instagram – це один з самих популярних додатків для обміну фотографіями, відео та інформацією. За даними цієї соціальної мережі на поточний час в Інстаргам зареєстровано більше мільярда користувачів, які заходять на свої сторінки та переглядають stories майже щодня. Оцінивши велику аудиторію та можливості таргетинга, великі, середні та малі компанії стали продавати свої товари та послуги активним користувачам Інстаграм.

Особенности Instagram шопинга

Спрощення шопінга в Instagram підвищило конверсію

За статистикою сервіса, який наводять його творці, в 2018 році більше 60% всіх користувачів щось обирали або купили чарез Інстаграм. З всіх покупців більше 50 мільйонів склали жителі Росії, Білорусі, Казахстана, України. Одним з факторів, що підвищив простоту пошуку потрібного товару, стала можливість тегування картинок в Инстаграм. Тобто, фотографію з людиною в джинсах або іншому одязі, який ви хочете продати в Инстаграм, можна супроводити відповідним тегом, та представник цільової аудиторії, клікнувши на картинку, одразу перейде на сторінку з формою оплати та контактними даними продавця.

Раніше посилання на продукцію можна було публікувати тільки в профілі Інстаграм, загальним списком. Тому, хто хотів щось придбати, спочатку потрібно було зайти на сторінку, знайти в профілі каталог, в каталозі знайти потрібну річ і замовити її. Такі багаторівневі ланцюжки покупки знижували конверсію, тому що не кожен потенційний покупець успішно проходив весь потрібний шлях.

Як тепер відбувається Інстаграм-шопінг?

Після тегування зображень з продуктом значно підвищився ефект маркетинг впливу на цільову аудиторію Інстаграм.

Продавець викладає картинки з одягом, взуттям, технікою, продуктами харчування і зацікавлений користувач, побачивши фотографію і клікнувши на неї, відразу потрапить до кошика замовлень. Така опція для шопінгу значно спростила процес замовлення товару в Інстаграм, але, на жаль, поки це не працює з послугами. Але розробники соцмережі обіцяють в 2019 році доопрацювати сервіс і реалізувати можливість тегуванія послуг (стоматологічні, фінансові, освітні та будь-які інші послуги). Такі нововведення допомагають розкрутитися бізнесам різних напрямків і масштабності. Ця ж опція Інстаграм додана і в stories, з якої можна відразу робити замовлення.

Які аудиторії входять в Instagram спільноти

Користувачами Інстаграм є представники найрізноманітніших цільових груп. Одна з ознак, за якими вони всі об’єднані, є дохід середній і вище середнього (тому що для користування мережею Instagram необхідний смартфон або комп’ютер). Іншою ознакою, що об’єднує користувачів додатка Інстаграм, є перевага візуальної інформації відносно текстової. Тобто, красиво подана картинка продукту з високою ймовірністю знайде своїх покупців. А спрощення ланцюжка покупки значно підвищує ефективність просування товарів через мережу Інстаграм.

Таргетингова реклама в Facebook і Instagram

Орієнтування – це виділення цільових груп і напрямок рекламних повідомлень тільки на представників цільової аудиторії (ЦА) Інстаграм. Тобто, продаючи товари або послуги з певними властивостями і характеристиками, ви пропонуєте їх тільки тим спільнотам Інстаграм, яким вони дійсно будуть цікаві.

Просування в Інстаграм здійснюється через сервіси соціальної мережі Facebook, яка володіє додатком Instagram. У соц.мережі Фейсбук необхідно завести свій бізнес-аккаунт, через який можна буде настроювати параметри реклам і рекламувати свій продукт в Інстаграм. Таргетинг дозволяє вибрати цільові групи, які об’єднані певними властивостями (вік, стать, вид діяльності, інтереси, уподобання та ін.). Можна також вибрати географію (країну або конкретне місто, в якому розташований ваш магазин або виробнича компанія і де ви плануєте продати свій товар).

Розміщуючи рекламу в Facebook і Instagram, можна охопити до 100% своєї цільової аудиторії. Ефективність просування в Інстаграм буде залежати від того, наскільки цікаво складено рекламне повідомлення, які картинки підібрані для нього. Тобто, соцмережі надають багато корисних і зручних сервісів для просування і інстаграм-шопінгу в stories і акаунтах, але ними не завжди користуються правильно. Оплата за рекламу в Інстаграм може здійснюватися за покази чи кліки (переходи на сайт або в інтернет-магазин компанії-рекламодавця).
Компаніям, насамперед, цікаві переходи потенційних покупців з Інстаграм на сайт, на якому вони можуть вибрати і купити пропонований продукт. Інше питання, що, навіть перейшовши на сайт, користувач може не купити товар по ряду причин: завищеної ціни, незручною або незрозумілою форми замовлення, неграмотності чи хамства менеджера, який відповідає за контактним телефоном і багато інших.

Маркетинг вплив в Інстаграм

Ще однією тенденцією, якою вшановано 2018 рік, став вплив популярних особистостей і блогерів на співтовариство соцмережі. У зарубіжних виданнях використовується термін інфлюенсер – людина, яку знає численна аудиторія і прислухається до його думки і порад. Блогер або інший інфлюенсер регулярно постить в своєму акаунті в Інстаграм те, що він робить, куди ходить і їздить, які заклади відвідує, який одяг носить, що рекомендує тим чи іншим цільовим групам.

На практиці виявилося, що думки блогерів Інстаграм чинять сильний маркетинг-вплив на його передплатників і всіх тих, хто стежить за його stories в мережі. 2018 рік довів високу ефективність розміщення реклами у популярних блогерів. Замовити рекламну публікацію у блогера можуть не тільки великі компанії, а й представники дрібного і середнього бізнесу. Все залежить від того, скільки грошей ви готові вкласти в таке просування через Інстаграм. Якщо рекламний бюджет невеликий, потрібно вибирати блогера з аудиторією передплатників в 10-20 000 чоловік (тому що ті інфлюенсери, у кого мільйонні аудиторії беруть за свої послуги від 500 000 рублів і вище). Тематика публікацій блогера Інстаграм, в ідеалі, повинна відповідати рекламованому продукту.

Схожі повідомлення