ЗНАЄМО, що, як і в який спосіб сказати, щоб люди змінили свою поведінку або ставлення до певного питання чи важливої для країни проблеми.
ПРАЦЮЄМО над проектами, що покликані змінювати світ й суспільство на краще. Спеціалізуємось на розробці стратегій і креативних рішень, які можемо втілити в життя.
РЕАЛІЗОВУЄМО кампанії національного масштабу.
Серед наших партнерів міжнародні організації, державні установи та бізнес.
Комунікаційна агенція plusone social impact і Представництво Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні запустили третю – регіональну – хвилю інформаційної кампанії «Тобою скористалися». «Тобою скористалися» – це кампанія щодо протидії експлуатації та торгівлі людьми. Її мета – підвищити обізнаність українців про можливі ризики та запобігти їм. В умовах війни та вимушеної міграції кількість людей, […]
Meta продовжує втрачати користувачів в Україні після початку повномасштабного вторгнення росії. Про це йдеться у новому дослідженні соцмереж, яке провела комунікаційна агенція plusone social impact. За рік українська аудиторія Facebook зменшилась на 2,05 млн і складає тепер 13,7 млн користувачів. Річне падіння Instagram стало ще більшим — на 4,1 млн користувачів, і тепер його аудиторія […]
Повномасштабна війна росії проти України призвела до величезної хвилі міграції українців, що вплинуло і на диджитал-ландшафт. Різко впав Instagram — майже на 2,5 млн, до 13,2 млн користувачів (без урахування Донецької та Луганської областей). Про це йдеться у новому дослідженні соцмереж, яке провела комунікаційна агенція plusone social impact. Хоча станом на січень 2022 року аудиторія […]
Понад три місяці українці борються проти повномасштабного вторгнення Росії. Роль жінок у цій війні – невід’ємна. Вони захищають, рятують життя на фронті та в операційних, волонтерять, відбудовують знищені Росією українські міста, займаються евакуацією та розселенням українців, чиї домівки були знищені, забезпечують потреби військових та цивільного населення. Жінки керують організаціями й бізнесами, ухвалюють важливі рішення на […]
Найпопулярнішою соціальною мережею серед українців віком 18-24 роки став TikTok, аудиторія якого у цьому віковому сегменті складає 5,5 мільйонів користувачів. Це майже половина від загальної аудиторії даної соцмережі в Україні. Такі результати нового дослідження соцмереж, яке провела комунікаційна агенція plusone social impact. Коментар plusone social impact: Попри те, що ТікТок заявляє про наявність у нього […]
Міністерство закордонних справ разом з комунікаційною агенцією plusone social impact запустили спецпроєкт для іноземної аудиторії про український “Щедрик”. Так на офіційному сайті України з’явився спеціальний розділ, присвячений історії чи не найвідомішого у світі різдвяного хіта Carol of the Bells. Це перший інтерактивний сайт з повною історією пісні англійською мовою — від дохристиянських часів до сучасності. […]
За останні пів року у 6 обласних центрах кількість користувачів Facebook зменшилась, але соцмережа продовжує активно рости завдяки невеликим містам. На це вказують дані нового дослідження соцмереж, яке провела комунікаційна агенція plusone. Українська аудиторія Facebook та Instagram з липня 2020-го зросла на 1 млн кожна – до 16 та 14 млн відповідно. Кількість користувачів Facebook […]