70
1
70
1
Медіасередовище сучасного банку розвивається під впливом різних факторів: нарощені ЗМІ, клієнтський досвід, ринкове середовище, економічні та соціальні зміни. Все це в кінцевому результаті має вплив на імідж, репутацію, інвестиційну привабливість, конкурентну спроможність банку. Найгучніші скандали проти Covid-19 – хто виграв медіаполе в банківській сфері? Третина згадок в контенті банківської сфери – не банки? Як пандемія […]
Компанія LOOQME провела дослідження піар-галузі України — State of PR 2021, в якому взяли участь більше 100 респондентів. До уваги бралися такі критерії як гендер, вік, місце роботи, KPI та вимірювання результатів, взаємодія з медіа та комунікація з журналістами, розподіл робочого часу, основні проблеми, прогнози на майбутнє, бюджети та інше. 1. У PR домінують жінки […]
Експерти LOOQME з’ясували скільки уваги приділили вакцинації українські медіа та соцмережі. В рамках дослідження було зібрано згадки про вакцинацію та вакцини за півроку та розподілено їх у % за різними типами медіа, розроблено карту тональності згадувань у соцмережах за регіонами. Ділимося отриманими результатами. 1. Про вакцинацію в медіа згадували приблизно в півтора рази більше ніж […]
Будь-який бізнес — це завжди частина екосистеми зі своїми особливостями та правилами. Ви можете масштабуватися, розширювати нішу, концентруватися на новій цільовій аудиторії, виводити на ринок нові продукти чи, навпаки, виходити на нові ринки, та погодьтеся, щоб зважитися на будь-який з перелічених кроків, ви завжди потребуватимете інформації для прийняття рішень, даних, які б стали вагомим аргументом […]
Якщо ваша компанія належить до числа тих, хто має заготовлений план комунікацій в період кризи, то ви напевне включили у нього пункт «Моніторинг ЗМІ та соціальних мереж». Чи не так? Якщо ви тільки плануєте розробляти комунікаційний план на випадок кризи, то не забудьте додати до нього цей пункт. На основі досвіду клієнтів LOOQME ми зібрали […]
Здається все просто — якщо про вашу компанію пишуть ЗМІ, значить ви робите усе правильно й залишаєтеся в постійному інформаційному потоці, що циркулює і змінюється в медіа дуже швидко. У матеріалі спробуємо копнути трохи глибше й на прикладах розглянемо яку цінність можуть мати для бізнесу та персонального бренду публікації у цільових медіа. В ролі цільових […]
Певне ви чули хоча б одну історію про непрості взаємини маркетингу та піару. Здебільшого фінал у них завжди відкритий, бо складно сказати, що для бізнесу цінніше — маркетинг чи піар. Маркетинг приносить продажі, але чи буде він працювати ефективно, наприклад, якщо зруйнується репутація компанії? В таких випадках без інструментів піару та антикризових комунікацій не обійтися, […]
Відомий інвестор та філантроп Уорен Баффет якось сказав: «Потрібно 20 років, щоб створити репутацію і 5 хвилин, щоб її зруйнувати. Ви будете ставитись до справ по-іншому, якщо задумаєтесь над цим». В епоху інтернету, ця фраза має ще більше значення, адже, щоб зруйнувати репутацію в онлайні вистачить і 1 хвилини. Репутація в Інтернеті — це сформований […]
Сьогодні складно повністю контролювати поширення інформації у ЗМІ, Інтернеті та соцмережах. Але завдяки моніторингу згадок про ваш бренд — є можливість вчасно зреагувати на відгуки клієнта, запобігти репутаційній кризі, з’ясувати як і що говорять про вас, оцінити реакції на зміни, які відбуваються в компанії чи в галузі загалом. Далі декілька рекомендацій, що допоможуть розпочати збір […]
В кінці 2018 – на початку 2019 року PR-агентство “Михайлов і Партнери. Україна” спільно з сервісом LOOQME провели дослідження PR-ринку України. Проект реалізований в рамках регулярних досліджень локальних ринків стратегічного партнера компанії “BCW (Burson Cohn & Wolfe)”. Завданням дослідження було: визначити, як PR-фахівці провідних компаній оцінюють стан ринку PR, якими інструментами користуються найчастіше, як вимірюють […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email