Огляд 20-ти SMM агенцій України

Літературний редактор, журналіст

В сучасних умовах просування в соціальних мережах (SMM) є ефективним інструментом для залучення клієнтської аудиторії. Даний метод є затребуваним як серед брендів-новачків, так і справжніх «монстрів» ринку.

Marketer_800x400

Україна має в своєму розпорядженні достатню кількість фахівців і агенцій в даній сфері, тому на даному етапі є можливість зробити огляд двадцяти організацій, SMM- послуги яких, на мій погляд, дадуть очікуваний результат і користь.

Перші три місця

займають команди:

  • Krokus Studio (krokus.ua),
  • BX master (bx-master.com),
  • SEO Solution (seosolution.ua).

Успіхи даних агентств підтверджуються типовими позиціями в міжнародних рейтингах. Компанії також можуть похвалитися найбагатшими портфоліо і контрактами з найпопулярнішими брендами України та інших країн. Скориставшись їх послугами, можна розраховувати на формування сприятливого авторитету у широкої аудиторії користувачів, а також помітне зростання продажів. Особливий інтерес представляють пакетні пропозиції компаній, які дуже вигідні і перспективні для брендів і торгових марок різних масштабів.

Замикають п’ятірку найсильніших

SMM-агентств компанії:

  • Promodex (promodex.net),
  • VIS-A-VIS (vis-design.com).

Це молоді, але вже досить досвідчені команди, які пропонують комплексні рішення з нестандартним підходом. За досить нетривалий період діяльності, фахівці цих організацій змогли вийти на передові позиції в українському та міжнародних рейтингах, що свідчить про величезний потенціал команд.

У наступній п’ятірці SMM

фахівців варто відзначити такі компанії як:

  • Digital-агенція «Пароход» (paroxod.net),
  • ITPromotion (itpromotion.com.ua),
  • 482.Solutions (482.solutions),
  • Holostenko & Partners (holostenko.com.ua),
  • UAWEB (uaweb.ua).

Це перспективні команди, які мають в своєму портфоліо гідні роботи. Клієнтами компанії є не тільки вітчизняні бренди, але також організації з Європи і Америки. Динаміка розвитку зазначених агентств дає всі підстави вважати, що в наступному аналітичному періоді, вони цілком можуть претендувати на місця в першій п’ятірці різноманітних рейтингів.

З 11 по 15 місця

займають такі агентства:

  • студія «Апельсин» (apelsun.ua),
  • MAZZA (mazza.com.ua),
  • IT4U (it4u.ua),
  • TrendLine (trendline.in.ua),
  • Reclamare Web-Studio (reclamare.ua).

Готові проекти даних компаній отримали чудові відгуки, що сприяє зростанню популярності і затребуваності команд. Тематичний індекс цитування знаходиться на досить високому рівні, що є одним з головних критеріїв формування даного рейтингу. Клієнтська база компаній постійно розширюється, що безумовно, в недалекому майбутньому дозволить їм піднятися на вищі позиції.

Остання п’ятірка агенцій,

що спеціалізуються на SMM виглядає так:

  • лабораторія інтернет-маркетингу TessLab (tess-lab.com),
  • NETROCKET (netrocket.com.ua),
  • NAKITEL (nakitel.com),
  • SEORANGE (seorange.com.ua),
  • LYNXWEB (lynxweb.com.ua).

Це досить молоді, що розвиваються компанії, які, тим не менш, вже зробили серйозні успіхи в наданні послуг з просування в соціальних мережах. Їх сайти також мають помірно високий ТИЦ, що забезпечує їм впевнене становище на цифровому ринку України.

При складанні огляду використовувалися дані внутрішніх досліджень вітчизняного Digital-простору, а також деякі міжнародні рейтинги, що охоплюють користувачів і компанії європейських країн. Кожна зі згаданих команд, незалежно від відведеного місця в огляді, продемонструвала високий професіоналізм в SMM.

SMM в Україні

Україна багата на талановитих фахівців з SMM, про що свідчать дані огляду. Топові позиції займають команди, клієнтська база яких налічує десятки міжнародних договорів про співпрацю. Це є ще одним підтвердженням високої оцінки вітчизняних фахівців, що працюють в даній сфері.

Бажаючи якомога швидше і впевненіше утвердитися на ринку торів або послуг, потрібно обов’язково задіяти інструменти SMM. Впізнаваність і авторитет приведуть до стабільного приросту клієнтської аудиторії, підвищення кількості продажів, і «чистого» доходу кожного підприємця. Ефективно вибудувана стратегія дозволить закласти «довготривалу» основу для стабільної присутності на ринку.

На відміну від інших видів просування, SMM – це ще не до кінця освоєне поле діяльності, де можна досягти колосальних результатів. Кейси і стратегії відрізняються новизною, що гарантовано приверне велику аудиторію клієнтів.

Залишається лише вибрати грамотного виконавця. Список авторитетних команд складено. Можна сміливо вибирати одну із запропонованих компаній, і насолоджуватися результатами правильно обраного напрямку співпраці.

Схожі повідомлення