Shop-Express — це інноваційна українська платформа для створення інтернет-магазинів, яка дозволяє швидко та ефективно створювати, налаштовувати та управляти інтернет-магазином. Так, спеціалісти платформи розробили перший прототип взаємодії між інтернет-магазином і ChatGPT, який дозволяє автоматизувати процес пошукової оптимізації сайту.
Про нові можливості для власників онлайн-бізнесу розповів Олексій Петриченко, засновник Shop-Express.
В чому проблема?
Власники інтернет-магазинів повсякчас переймаються їх просуванням. Тому спеціалісти Shop-Express регулярно збирають відгуки та побажання клієнтів, а також аналізують роботу сайтів на платформі. Таким чином була виявлена ситуація: попри весь наявний функціонал платформи для SEO-просування, часто власники нехтують базовими рекомендаціями пошукових систем, що знижує ефективність оптимізації їх ресурсів.
Найрозповсюдженіша помилка для інтернет-магазинів — відсутність мета-тегів. Вони мають надавати пошуковій системі основні дані про зміст сторінок. Зрозуміло, що прописувати Title і Description для всіх сторінок інтернет-магазину — це кропітка, тривала робота, яка вимагає часу та базових навичок у SEO.
“З досвіду нашої команди, у 7 із 10 випадків власники інтернет-магазинів не надають належної уваги пошуковій оптимізації сайту. Інколи наймають SEO-спеціалістів або намагаються розібратися в темі самостійно, проте часто це відбувається стихійно, хаотично. Це при тому, що пошукова оптимізація — найпростіший інструмент розвитку в електронній комерції, який здатен забезпечити стале зростання навіть новому інтернет-магазину”, — коментує Олексій Петриченко.
Щоб заощадити свій час, власники інтернет-магазинів вдаються до використання генераторів мета-тегів. Вони дозволяють дещо автоматизувати процес, проте мають суттєві недоліки. Найвагоміший із них — шаблонізований текст, що може складати значну частку всього тексту мета-тегу — це зменшує унікальність і негативно впливає на ранжування у Google.
Що робить штучний інтелект на платформі Shop-Express?
При роботі зі сторінками магазину на платформі Shop-Express (товарами, категоріями, записами блогу тощо) AI здатний автоматично генерувати мета-теги в момент збереження сторінки. Щоб створити коректні Title і Description штучний інтелект використовує всю існуючу інформацію на сайті: назву товару, короткий опис, картинку тощо.
«Це зручно тим, що від власника інтернет-магазину не вимагається жодних додаткових дій, щоб прописати мета-теги. Все відбувається в автоматичному режимі», — запевняє Олексій Петриченко.
Після того, як система сформує мета-теги, їх можна довільно редагувати власноруч, якщо ви помітите недоліки. Але контроль написаного займає значно менше часу, ніж створення мета-тегів з нуля.
Перспективи інтернет-магазинів
Shop-Express вже перетворився із звичайної платформи для створення інтернет-магазинів на інноваційну екосистему для провадження маркетингу на всіх рівнях розвитку інтернет-магазинів. Причому весь процес направлений на те, щоб спростити підприємцям процес управління та просування власного бізнесу.
- Дизайн інтернет-магазину: власник може налаштувати його самостійно, вибравши із готових гнучких тем або отримати експрес-дизайн безкоштовно у більшості тарифних пакетів. При цьому впроваджена революційна для Saas-платформ можливість створити абсолютно індивідуальний дизайн з нуля, без використання шаблонів.
- Модуль В2В: професійні функції для компаній, що працюють в оптовому сегменті. Він включає налаштування різних типів цін та категорій клієнтів, мінімальну ціну замовлення, налаштування повідомлень для адміністратора та клієнтів, налаштування вигляду каталогу та інші опції. Модуль впроваджений нещодавно і став затребуваним серед українських виробників.
- Мультимовність та мультивалютність. Функції, що дають можливість презентувати свій інтернет-магазин у будь-якій країні світу. Можливість встановити валюту за замовчуванням для кожної мовної версії спрощує користувачам процес покупки та сприяє залученню нових клієнтів.
- Маркетингові модулі: можливість підключення інтернет-магазину до систем аналітики, CRM, рекламних кабінетів та маркетплейсів в декілька кліків. Це дає власнику інтернет-магазину доступ до інформації про клієнтів, замовлення, а також залучати якнайбільше клієнтів із доступних рекламних каналів.
“В команді Shop-Express працюють не тільки технічні спеціалісти, але й фахівці із маркетингу. Таким чином ми постійно генеруємо ідеї покращення інструментів для просування інтернет-магазинів всередині платформи. Серед маркетингових функцій SEO-просування має вагоме значення, що і спонукало нас до пошуку рішень, які спростять процес для власників інтернет-магазинів” — зазначає Олексій Петриченко.
Shop-Express вже протестував нову опцію із використанням штучного інтелекту на декількох проєктах і дійшов висновку, що потенційно використання штучного інтелекту може принести велику користь у просуванні інтернет-магазинів. І хоч певні недоліки трапляються, це все одно краще, ніж взагалі нехтувати заповненням мета-тегів. Наразі механізм вже доступний в бета-режимі для всіх користувачів платформи.
І це не останнє оновлення платформи! Плани розробників Shop-Express сягають до автоматизації текстових сторінок за допомогою штучного інтелекту і подальше покращення маркетингових функцій. Всі функції, як і зазвичай, будуть доступні кожному користувачеві без додаткових оплат в рамках прозорих тарифних пакетів.