Мережа магазинів Prostor — це приклад бренду, який активно використовує сучасні інструменти маркетингу для розвитку та стабільно утримує свій сегмент ринку. Для тих, хто просуває онлайн-магазини або розвиває свій власний бізнес, цей приклад – можливість додати до своєї стратегії нові інструменти та методи залучення клієнтів.

Prostor
Обговоримо, що використовує бренд та як зробити власний моніторинг, що буде працювати на вас.
Регулярні акції та знижки
Простор постійно проводить акції, знижки, розпродажі — з чіткими датами, темами («-30% на улюблені бренди», «1+1=3»). І це працює, враховуючи обмежений бюджет більшості українців.
Як це адаптувати до власного бізнесу?
Всі чули про феномен «чорна п’ятниця», тут можна зробити подібне:
- короткострокові акції зі зворотним відліком часу (urgency);
- beauty-дні;
- тиждень гігієни;
- подарунки за чек.
Вибір програми лояльності залежить від пріоритетів бізнесу, кількості товарів та рекламної стратегії.
Сильна присутність у соцмережах
Бренд активно веде Instagram, TikTok та Facebook, де публікує:
- огляди товарів;
- б’юті-хакі;
- розважальні Reels/Shorts;
- інтерактивні Stories з опитуваннями.
Зробіть моніторинг соціальних мереж своїх конкурентів, подивіться, що в них працює. Особливої уваги потребують негативні коментарі, які не встигли видалити, обговорення клієнтів.
Саме вони розповідають, що можна покращити у власному бізнесові або зробити нову пропозицію, щоб задовольнити ці потреби.
Програма лояльності
Картка Простору дає кешбек, бонуси за покупки, доступ до закритих акцій. Балова система та карта клієнта можуть підвищити продажі, додатково можна випускати подарункові сертифікати, миттєві лотереї. Не забувайте використовувати email/SMS для повідомлень про персональні знижки.
Орієнтація на психологію покупця
Бренд чудово працює з імпульсивною покупкою — товари біля кас, пропозиції «тільки сьогодні». Навіть, якщо у вас онлайн-магазин цей метод можна використати для підвищення продажів, збираючи набори та сети. Зворотній таймер на сторінці товару здається банальним інструментом, але він продовжує працювати.
Онлайн-замовлення та самовивіз
Мережа активно просуває онлайн-магазин, де можна замовити товари з доставкою або забрати в магазині. В свій бізнес можна інтегрувати омніканальність: замовлення онлайн — отримання офлайн. Рекламувати «експрес-доставку за 2 години», «забери вже сьогодні» – теж робочий варіант стимулювання продажів.
Співпраця з блогерами
Бренд залучає українських б’юті-блогерів до оглядів новинок і акцій. Якщо ви ще не пробували залучити локальних блогерів до тесту товарів, прийшов час це зробити. Також робоча схема – організація розіграшів з інфлюенсерами.
Розважально-навчальний контент
На сайті бренду багато інструкцій, як використовувати товари для догляду за собою, за домом. Це не реклама, а реальні корисні поради, які дозволяють клієнтам побачити переваги для себе у виборі продукції.
Здавалося б поради банальні, але не всі хто працює з просуванням магазинів або власним бізнесом, такі методи підвищення продажів практикують.