Багато брендів все ще бояться використовувати помітні і провокаційні рекламні кампанії, щоб не відштовхнути цим свою аудиторію. У той час як інші на всю «грають в рулетку», і роблять все з метою залучення до себе уваги клієнтів та ЗМІ. Хто тут правий – риторичне питання. Але було безліч випадків, коли провокація набувала абсолютно несподіваний поворот і ставала вірусною в соціальних мережах.
Багатьом відомий приклад з пилососом Electrolux і гасло “Nothing suck better than Electrolux”. До сих пір у багатьох сумніви, була це смілива рекламна кампанія або просто необдуманий хід.
Така реклама набирає популярність блискавично, залишаючи позаду усталені шаблони. Можливо, варто іноді робити акцент на контент, який виходить за рамки, ламає стереотипи і уявлення про бренд. Адже хто не ризикує ..
Як створювати хайповий контент:
Просувайтеся за допомогою Newsjacking
Це метод «перехоплення новин», дозволяє просуватися на основі популярності будь-якої масштабної події. Важливо реагувати першим, робити огляди. Добре грають емоції, такі як агресія, обурення, критика. До такого найбільше прикута увага аудиторії.
Відстежуйте популярні теми, затребувані теги, щоб зрозуміти, які теми на сьогоднішній день найбільш обговорювані. Також вам варто зрозуміти, що завжди знайдуться ті, хто буде критикувати такого роду рекламу. Тут важливо зробити все якісно і акуратно, обіграти інфопривід так, щоб ваш продукт в нього гармонійно вписався.
Добре працює техніка “з вуст в уста”
Чудовим прикладом є знаменитий бренд «Шустов». Власники найняли людей, які ходили по різним питним закладам, і вимагали подавати їм неодмінно «горілку від Шустова». Звичайно, перший час, її в закладах не було. І, в разі відмови подати цей напій, ці відвідувачі починали скандалити, навіть доводили конфлікти до бійок. Такі випадки швидко потрапляли в пресу, в скандальну хроніку. Та й чутки (ось вам PR) дуже швидко передавалися жителями різних міст. Вже через короткий час всі питні заклади стали продавати алкогольні напої «Шустов».
Приймайте участь в Челенджах
Близько року тому співачка Адель заявила, що йде зі сцени. У відповідь на це багато агентств запустили #adelechallenge в мережах. Фанати викладали ролики, в яких звучав кавер пісні «Someone Like You», а різні предмети представляють співачку і аудиторію, та підспівують їй. До Челленджу приєдналися українські бренди, включаючи «Цитрус», Monobank, ЛУН, Binotel, і креативщики з BBDO. Всі відео одразу стали вірусними в соціальних мережах.
Моніторте прем’єри фільмів і вірусні пісні
Потрібно створювати контент з максимальною залученістю, пародії, обговорення, коментарі. Але головним моментом вважається обговорення. Зробіть те, що почнуть обговорювати і буде вам щастя.
Уміння зловити хвилю стало козирем в боротьбі компаній за увагу клієнтів. Хайпова реклама дозволяє домогтися величезного охоплення без збільшення бюджету, але вона має короткостроковий ефект. Тому кожен крок повинен бути продуманий, щоб в одну мить, не відвернути від себе аудиторію.