Диджитал-маркетинг пропонує різні інструменти, аби шукати потенційних клієнтів та вибудовувати комунікацію з ними. Один з найефективніших — це аутріч-розсилка за допомогою емейлів. Це інструмент аутбаунд маркетингу, адже ми самі пишемо потенційним клієнтам або партнерам, а не залучаємо цікавим контентом як у випадку інбаунду.
Яку саме послідовність кроків варто пройти, аби досягнути чудових результатів та розповісти цільовій аудиторії про ваш бізнес з його допомогою? Про це ми розповімо у нашій статті далі.
Як працює аутріч за допомогою емейл-розсилки
У XXI столітті електронна пошта є найбільш універсальним способом зв’язку. Перший “дотик” з потенційним клієнтом за допомогою емейла є менш нав’язливими, аніж телефонний дзвінок, а її функціонал допомагає простіше налаштувати систему відправки та відразу візуалізувати ваш продукт.
Для того, щоб визначитися з найефективнішою стратегією аутрічу, що підійде саме вашому бізнесу, в першу чергу потрібно зрозуміти вашу мету. Якщо ваше завдання номер один — це ефективне залучення до комунікації нових клієнтів, тоді цей інструмент точно те, що вам потрібно.
Масовий пошук емейлів перед аутрічем
Використання LinkedIn є одним з найефективніших способів отримання великої кількості емейлів вашої цільової аудиторії. Якщо ваша аудиторія користується LinkedIn, то далі план дій є зовсім нескладним:
- Заповніть фільтри пошуку у LinkedIn відповідно до інтересів вашої цільової аудиторії, їх активності та інших особливостей, що допоможуть вам зробити пошук найточнішим.
- Використайте один з інструментів генерації лідів з LinkedIn, наприклад такий, як додаток для Chrome — GetProspect, та буквально за декілька кліків отримайте список емейлів вашої аудиторії у готовому Exel-файлі. Або ж ви можете імпортувати свою CRM-систему або інтегрувати її через Zapier для постійного використання GetProspect. Використавши його ви відразу зможете відсіяти неактивні емейли, що дуже важливо в подальшій роботі з масовою розсилкою.
- Забудьте про масовий аутріч за допомогою InMails. Згідно з даними LinkedIn, він зазвичай не досягає запланованих результатів. Ви можете використовувати його як додатковий інструмент, але тільки з перевіреним повідомленням, орієнтованим на вузьку аудиторію.
Проте, якщо ви не впевнені, що ваша аудиторія є тільки в LinkedIn, ви можете скористатися вже готовою базою контактів усередині такого додатка, як GetProspect.
Як підвищити ефективність розсилки та не потрапити у спам
Отримавши список емейлів ваших потенційних клієнтів, ви можете переходити безпосередньо до розсилки — аутрічу. Але тут важливо пам’ятати, що мета Gmail та інших ESP — це пропускати до папки «Вхідні» своїх користувачів лише важливі повідомлення.
Саме тому вирішальним моментом масової розсилки емейлів без блокування є те, що ваше повідомлення має виглядати так, ніби ви надсилаєте його лише одній особі. Ось декілька важливих порад, яких варто дотримуватися, аби не потрапити у спам і донести своє перше повідомлення потенційним клієнтам:
1. Переконайтеся, що ваш список потенційних клієнтів містить лише дійсні електронні адреси
Якщо у вашому списку багато неактивних емейлів, ви отримаєте велику кількість повернень, що може бути причиною блокування облікових записів електронної пошти.
2. Перевірте налаштування автентифікації
SPF (Sender Policy Framework), DKIM (Domain Key Identified Mail) і DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting & Conformance) — це головні методи автентифікації електронної пошти, які використовують провайдери, щоб зрозуміти, що ви не спамер.
3. Почніть із “розминки” вашої електронної адреси
Якщо ви робите розсилку з новоствореної пошти, дуже важливо “розігріти” її. Ви маєте показати хороший рівень відкриття ваших емейлів та відповідей на них. Ви можете використовувати спеціальні warm-up інструменти або ж залучати до цього процесу своїх друзів та колег.
4. Використовуйте кілька облікових записів
Загалом, коли ви надсилаєте масову розсилку безкоштовно, щодня ви можете безпечно надсилати близько 100 електронних листів. Але цього може бути недостатньо для вашої цілі. Тому використовуючи кілька адрес електронної пошти, ви зможете безпечно надсилати листи вдвічі, втричі та навіть вчетверо більше.
5. Додайте опцію “скасувати підписку”
Якщо ваші потенційні клієнти не знайдуть, як скасувати підписку, вони можуть заблокувати вас або позначити повідомлення як спам. І цього краще уникати.
6. Попрацюйте над вмістом вашого емейла
Скоротіть кількість посилань у вашому тексті до необхідного мінімуму. А також старайтеся не додавати вкладень, адже “важкі повідомлення” не вважаються надійними.
7. Сегментуйте свою аудиторію
Вручну персоналізувати кожен з 200 листів дуже складно. Саме тому сегментуйте свою аудиторію за спільними ознаками. Наприклад, компанії, які:
- щойно найняли нового директора з маркетингу;
- підняли новий раунд інвестицій;
- використовують Hotjar на своєму вебсайті.
За допомогою сегментів ви можете створити дещо різні електронні листи для кожної групи потенційних клієнтів.
8. Мотивуйте відкриття листів та відповіді на них
Тема вашого електронного листа грає дуже важливу роль у тому, чи відкриє його потенційний клієнт. Тому намагайтеся зроби її цікавою та такою, наче це типовий електронний лист від іншої реальної людини.
9. Відстежуйте дані відправки та аналізуйте їх
Відстеження вашої розсилки допомагає швидше реагувати на несподівані негативні відповіді чи результати.
10. Виберіть безпечне програмне забезпечення масової електронної пошти
Додатки та програми які ви використовуєте для відправки листів також впливають на те, наскільки ймовірно пошта може розцінити ваш лист, як спам та заблокувати вас.
Висновки
Завдяки сучасним інструментам диджитал-маркетингу знаходити потенційну аудиторію можна набагато швидше і простіше, аніж будь-коли. Для цього важливо розуміти власного клієнта, його характеристики, що допоможе знайти їх емейли й почати аутріч.
Ваша масова розсилка не потрапить у спам, якщо ви виберете правильні інструменти для її реалізації, “розігрієте” свій обліковий запис, матимете кнопку для скасування підписки, будете стежити за розміром емейлу та сегментуєте власних одержувачів.
Завжди аналізуйте ваші розсилки, адже наразі не існує офіційних «правил електронної пошти». Провайдери не розкривають, як працюють їхні алгоритми. Саме тому готовий метод для ефективного аутрічу — це експерименти й постійні оновлення.