Кожен може бути блогером, як ним стати?

Порівняно недавно в інформаційному просторі з’явилося загадкове слово «блог». Його, разом з іншими, не менш зрозумілими словами приніс інтернет, і покоління дітей, які народилися в 2000-х, почали мріяти в майбутньому стати не космонавтами, а блогерами.

Стать блогером

Англійське слово «блог» означає всього-на-всього «онлайн щоденник», «інтернет-щоденник», або «живий журнал», вести який у віртуальному просторі можна по-різному: видаючи статті, фоторепортажі або відео ролики. Здавалося б, нічого складного і незвичайного, але дивно інше – деякі блоги стали нарощувати неймовірну популярність, а люди, що їх ведуть, – заробляти хороші гроші. У підростаючого покоління склалася думка, що це ідеальна форма отримання фінансового прибутку: можна нічого не робити, розважатися/знімати фото або відео і отримувати за це гроші. Однак все не так просто. Успішний блогер – це, перш за все, цілеспрямована людина, яка захоплена своєю ідеєю і вкладає в розвиток свого «онлайн-журналу» масу сил, енергії і часу.

Як стати блогером

Їм стати не складно. Вести свій онлайн-щоденник можна прямо з соціальних мереж, зареєструвавшись, наприклад, на таких ресурсах як Livejournal, Twitter або Facebook. Можна також завести власний канал на YouTube або відкрити персональний сайт, щоб ні від кого і ні від чого не залежати. На відміну від будь-якої іншої роботи, для відкриття блогу не потрібно відсилати резюме, проходити співбесіду і переживати візьмуть тебе чи ні, звільнять або не звільнять. Вкладати гроші для відкриття такого бізнесу теж не потрібно, хоча для подальшої розкрутки цілком можливо, що вкладення знадобляться. Але поки що ведення блогу залишається одним з найбільш економних варіантів онлайн-заробітку.
Тут все залежить тільки від себе самого, і в цьому з одного боку – простота, а з іншого – складність.

Як стати успішним блогером: чи грають роль особисті якості

Блог – відображення особистості власника, і це очевидно з самого початку. Онлайн-щоденник мало чим відрізняється від звичайного: в нього записуються особисті враження, спостереження, переживання. Але оскільки відслідковувати просто особисту рутину не дуже-то цікаво, для нормального функціонування живого щоденника рекомендують вибрати певну тематику. Наприклад, вам подобається готувати, можливо, навіть, що це ваша професія – тоді перевагу природно віддається темі кулінарії. Ви відчуваєте слабкість до гарних брендових речей, тоді ваша ніша – мода і краса. Захоплюєтеся сучасними технологіями, новинками цифрової техніки – це відповідна для вас тема. Оскільки тексту (контенту, в цілому – інформації) має бути багато, остільки вибирається предмет, для вас захоплюючий, інакше справа не піде. З цього випливає, що майбутній блогер повинен відмінно розбиратися і захоплюватися як мінімум однією темою (мати хобі). Це перша особиста якість.

Друга особиста якість – вміння цікаво і грамотно викладати свої думки. Припустимо, ви чудово розбираєтеся в автомобілях. Ремонт, особливості, технічні характеристики – ваш «коник». Але велика і могутня українська мова не давався ще зі школи, а в мові надійно оселилися «слова-паразити». В цьому випадку самостійне ведення блогу буде ідеєю спочатку провальною. Як показує статистика, більшість успішних блогерів мають гарну освіту (часто це журналісти) і високий рівень інтелекту.

Третім пунктом відзначимо набір таких якостей як бажання спілкуватися, відкритість, цілеспрямованість і працездатність. Без них «розкрутити» свій блог, знайти велику кількість передплатників і почати заробляти неможливо.

Фактори, що сприяють успіху

Отже, особистість людини, яка веде бог, грає одну з вирішальних значень у майбутньої популярності онлайн-щоденника, але не єдину. Крім суб’єктивної складової успіху є і його об’єктивна сторона.

Багато розкручених блогерів не соромляться ділитися рецептами популярності. Один з них – актуальність тематики та наявність ізюминки в веденні блогу. Тобто вибір цікавої для вас теми повинен бути не менш цікавий тому, хто все це буде читати/дивитися. Актуальна та тема, яка розглядає новинки, розкриває загадки і секрети, підносить матеріал свіжим і незаяложеним. Можна цікаво розповісти, як консервувати огірки на зиму, а якщо це ще приправити особливою родзинкою – характерним для вашої сторінки дизайном, гумором, цей матеріал точно будуть дивитися.

Нестандартный блогер

Нестандартний підхід допоможе вашому блогу виділитися, знайти власну індивідуальність, а значить, запам’ятатися відвідувачеві. Все це разом підштовхне його підписатися на вас.
Передплатники і їх кількість – особливо важливий пункт при розкручуванні онлайн-щоденника. Чим більше передплатників і переглядів, тим більше шансів почати отримувати прибуток. Зазвичай на самому початку це ваші друзі, потім починається кропітка робота по залученню нових «френдів». Сюди включаються і розсилки, і запрошення, і рекомендації від друзів. Потрібно звернути увагу також на те, що для хорошого функціонування вашого блогу необхідні передплатники, які зможуть залишити коментарі, захочуть спілкуватися у відповідь. Це показує, наскільки ваш щоденник наповнений життям. Тисяча реальних передплатників – і вашої сторінкою або каналом зацікавляться люди, що готові платити.

Добрим підживленням інтересу до контенту блогу є:

  • ігри та конкурси. Бажано наявність заохочення, причому цілком реального;
  • живе спілкування з гостями сайту, конкурентами, друзями. Ваша активність підстьобне активність новачків і змусить їх підписатися на ваш журнал/щоденник;
  • інтригуючі кінцівки сюжетів або статей. Що діють за принципом недомовленості, це підстьобне передплатників не забувати про вас і заходити знову і знову.
  • час від часу влаштовуйте у себе маленькі революції. Поконфліктуйте з іншими блогерами, не бійтеся висловлювати нестандартні думки. Частка епатажності допоможе розширити вже наявну аудиторію.

Схожі повідомлення