Щороку з’являються нові маркетингові тенденції або тренди. Не потрібно переконувати в тому, що важливо слідувати цим тенденціям. Це важливо з багатьох причин: вони допомагають вашому бізнесу дізнатися, що подобається вашому клієнтові, чим він займається, яку платформу він використовує для зв’язку з вашим брендом або компанією. Наприклад, бренди звертаються до віртуальної реальності, штучного навчання, чат-ботів, геолокації, авторитетному маркетингу тощо.
Безумовно, тенденції з року в рік будуть змінюватися, але кожна з перерахованих тут тенденцій, ймовірно, залишиться на довгий час.
1. Голосовий пошук
Близько 20% пошукових запитів в Google, виконуваних на мобільних пристроях, здійснюється за допомогою методів розпізнавання голосу і мови, і до 2020 року, за оцінками, 50% пошукових запитів будуть виконуватися за допомогою голосу.
Читайте: Голосовий пошук: що очікувати в майбутньому?
Розпізнавання голосу стало популярною тенденцією через те, як легко користувачі можуть вводити дані замість набору тексту. Машинне навчання спростило виконання завдань за допомогою простої команди.
2. Геолокація
Вивчення місць, часто відвідуваних користувачами, є перевагою для маркетингу і, отже, є відмінною маркетинговою тенденцією в 2019 році.
Дані про те, де ваші користувачі спілкуються, їдять, працюють або роблять покупки, можуть допомогти вам адаптувати рекламні оголошення, які найкраще їм підходять.
Читайте: Як залучити клієнта за допомогою геотегінгу
Геолокація обмежується не тільки знанням місць, відвідуваних користувачами, але і контекстом цих відвідувань. Ця інформація може допомогти зрозуміти потреби користувачів і надати потрібні їм послуги або продукти.
3. Amazon – конкурент Google пошуку
Головним конкурентом Google за онлайн-пошуком є інтернет-ритейлер Amazon. Домінування Google може бути оскаржене Amazon.
Читайте: Реклама на Amazon: що важливо знати маркетологам
Завдання маркетологів полягає в тому, щоб адаптуватися до цих тенденцій і забезпечити, щоб їх продукт або послуга відображалися в результатах пошуку на Amazon.
4. Зміст вашого контенту
Google ранжує сторінки за якістю контенту. На верхніх сторінках Google переважають сторінки, в яких вивчена дана тема, або детальний пошук.
Читайте: Ключові слова: основа успішних SEO-кампаній
Рейтинги складаються таким чином, що сторінка з широким охопленням, що пропонує кращий контент, розміщується вище, ніж інші сторінки. Ця тенденція буде мотивувати авторів і власників створювати контент з метою вирішення запитів. Сторінки, які пропонують краще рішення, отримають більше кліків. Це головна тенденція 2019 року. На сайтах буде більше досліджуваного контенту для поліпшення якості контенту та підвищення результатів пошуку Google.
Тенденції в соціальних мережах:
1. Історії (Stories)
Історії з Instagram і Facebook стали надзвичайно популярними і широко використовуються користувачами соціальних мереж, і тому тепер можуть виразно розглядатися як нові тенденції в соціальних мережах.
Читайте: Реклама в Facebook: особливості та поновлення
Instagram став місцем для обміну цим недовговічним контентом з 400 мільйонами щоденних користувачів, що майже вдвічі більше, ніж 191 мільйони щоденних користувачів Snapchat. Тенденція історій зробила обмін контентом легше і швидше. Маркетологи використовують історії, щоб оголосити про новини в своїх соціальних мережах, взаємодіяти з користувачами або залучати трафік на інші веб-сайти.
Читайте: Що продавати в інстаграм в 2019 – які товари в тренді?
Instagram Stories отримали серйозні оновлення в 2018 році з фільтрами AR і інтерактивними наклейками. Facebook додав Історії в особисті акаунти, Сторінки, Messenger і Групи. Як WhatsApp, так і YouTube також інвестували кошти в сюжетні функції.
2. Живий відеоконтент
Відеоконтент зростає з кожним роком, і, за оцінками, до 2020 року він буде становити більше 80% всього споживчого контенту.
Основною причиною цього зростання є живі відеоролики, які стали основною частиною додатків для соціальних мереж, Facebook, Twitter, YouTube і Instagram. Живе відео допомагає в створенні репутації бренду, тому що живі бренди сприймаються як прозорі і автентичні. Відео легше знімати, і за допомогою смартфона можна вести живе відео, тому очікується, що ця тенденція буде тільки зростати.
Читайте: Топ-10 помилок відеомаркетінга для бізнесу: що робити?
Будучи завжди популярним на YouTube, ця тенденція перейшла на Facebook і Instagram, і ми отримали повідомлення, коли хтось виходить в ефір. Живі відеоролики підвищують сприйняту надійність і актуальність бренду, і цю тенденцію не можна ігнорувати.
3. Персоналізований маркетинг
Компанії і платформи соціальних мереж орієнтовані на споживачів в залежності від їх діяльності. Це призвело до зростання персоналізації як інструменту для маркетингу.
Наприклад, онлайн-сервіс потокової передачі Netflix пропонує контент на основі ваших раніше переглянутих фільмів або шоу; Amazon і AliExpress рекомендує продукти на основі ваших пошуків і куплених продуктів.
Звучить трохи неприємно, що вони відстежують і знають вашу діяльність, але в той же час, це анонімно і засноване на алгоритмі. Це допомагає користувачам вибирати що їм потрібно з широкого спектру послуг або продуктів. Таким чином, продукти видаються потенційним клієнтам.
4. Лідери думок
В останні кілька років впливові особи в світі стали основною тенденцією в світі. Соціальні мережі породили онлайн-знаменитостей, і тепер нас переповнюють зірки Instagram, авторитети в Twitter і мільйонери з YouTube.
Читайте: Хто такі лідери думок, і як з ними працювати?
У них мільйони передплатників, і тепер вони є частиною маркетингу поточних подій. Бренди націлені на їх використання для просування. Бренди вибирають цих впливових осіб для огляду або просування своїх продуктів і мотивують своїх передплатників купувати їх, щоб збільшити продажі і доходи.
5. Чат-боти
2017 і 2018 роки були «жаркими» для чатботів. Компанії боролися за створення чат-ботів для обміну повідомленнями, Facebook Messenger став інсталюватися на веб-сайтах, і Sprout навіть створив Bot Builder, який дозволяє брендам легко впроваджувати чат-боти.
Чат-боти стали основною тенденцією і забезпечують ефективність і простоту спілкування з клієнтами. Вони забезпечують більш швидку відповідь, щоб задовольнити своїх клієнтів. Немає необхідності розмовляти з представником компанії – людиною, що досить незручно для клієнтів.
Чат-боти використовуються для створення враження про розмову в реальному часі без будь-якої людини, тому просування бренду і підписка на розсилку новин полегшуються за допомогою чат-робота, який переконує клієнтів, а не просто просить їх зробити це за допомогою тексту.
Згідно з повідомленнями Facebook, 56% людей будуть відправляти повідомлення в службу підтримки клієнтів, а не дзвонити їм. Таким чином, чат-боти виявляються ефективними для взаємодії і є основним активом.
Читайте: Навіщо потрібні чат-боти вашому бізнесу
Тому, незалежно від того, встановлюєте ви нового чат-бота для свого бренду або розширюєте можливості поточного, по-старому звертайтеся до персоналізованої торгівлі: запам’ятовування переваг і історії ваших клієнтів. Тенденція розмовної комерції означає, що споживачі хочуть персоналізованої взаємодії з брендами.
Тенденції електронної комерції:
1. Збільшення мобільних платежів
Покупки стають простішими і безпечнішими завдяки мобільним платежам. Такий підхід до оплати використовується такими великими компаніями, як Amazon і Uber. Мобільні платежі зроблені за допомогою скану, мають більше функцій безпеки, таких як сканери відбитків пальців, код доступу тощо.
Статистика показує, що світовий дохід від мобільних платежів зросте з 450 мільярдів доларів у 2015 році до більш ніж 1 трильйона доларів в 2019 році.
2. Доповнена Реальність
Нові продукти і послуги, які можуть бути фактично випробувані споживачами, стануть популярними тільки завдяки взаємодії. У брендів, які дозволяють покупцям відчувати свої продукти, буде можливість залучити більше покупців, тому що споживачі зможуть краще зрозуміти свої продукти.
Читайте: Візуальний маркетинг сьогодні: віртуальна реальність і додаткова реальність