Бренд — «живий організм», який постійно розвивається. З’являються нові товари, послуги, змінюється мотивація та потреби клієнтів, тому бізнеси намагаються залишатись у тренді, відповідати тенденціям та вимогам ринку. З цими задачами допомагає ребрендинг, що підсилює унікальність компанії, залучає нову аудиторію та утримує старих клієнтів. Чому компанії наважуються на зміни Приводом для оновлення можуть стати зовнішні чинники, […]
Ще кілька років тому основними питаннями від підприємців, що виходили на іноземні ринки, були «Що таке локалізація сайту?» та «Навіщо вона потрібна?». Зараз фокус інтересу змістився — з важливістю локалізації розібралися, але незрозуміло як її реалізувати ефективно, якщо в планах підкорення не одного, а одразу кількох регіонів. Експерти перекладацької компанії MK:translations та хостингової компанії HostPro радять використовувати […]