ADMIXER Advertising - посередник між гравцями ринку Діджитал-реклами, що забезпечує підтримку в здійсненні транзакцій з купівлі та продажу рекламного інвентарю і даних.
«Ми знаходимо найоптимальніші рішення для абсолютно будь-яких завдань, пов'язаних з автоматизацією і оптимізацією в області Діджитал».
Вчора на офіційному блозі Google з’явилася заява про те, що скасування 3rd party cookies переноситься з 2022 на кінець 2023 року і ця новина почала поширюватися з величезною швидкістю. Admixer Advertising простими словами пояснили що це означає. Введення в тему ідентифікації користувачів 3rd party cookies – маленькі файли-ідентифікатори, які зберігає в браузері користувача третя сторона. […]
Українська adtech компанія Admixer випустила гайд «Таргетинг в епоху приватності: Як ідентифікувати користувачів в 2021 році». Він допоможе брендам, рекламним агентствам, онлайн-видавцям, технологічним провайдерам і всім, хто працює з рекламою в Інтернеті, підготуватися до майбутніх змін в області ідентифікації користувачів і зберегти ефективність реклами та монетизації. На початку 2020 року Google оголосила про те, що […]
Ірина Оверко, СМО Admixer Advertising, розглянула глобальні і українські дані, пов’язані з мобільними додатками, в черговий раз переконавшись, що всі дороги ведуть до mobile-first світу. Нагадаємо, що понад 50% свого онлайн-часу ми проводимо в мобільних пристроях. Причому чим молодша аудиторія, тим більше відсоток часу, проведеного в смартфоні. А понад 80% мобайл-часу ми проводимо в додатках. […]