В Україні на момент 2021 року мешкало 5 млн собак, які потребують повноцінного харчування та догляду. Бренд PURINA – одна з компаній, яка займається зоотоварами та харчуванням котів і собак. На її прикладі розглянемо особливості контентного просування, взаємодію з аудиторією та реальну цінність, яку бренд надає своїм клієнтам.
Замість реклами корисний контент
Перше, що робить компанія – це розповідає про породи собак доступною мовою. Особливості дресирування, харчування, вибору породи та іншу інформацію, яку початківці собаководи ще не знають. Наприклад, про породу ши-тцу характер улюбленця, його деяку неадаптивність до дресирування, написано без прикрас.
Така інформація допоможе тим, хто хоче купити таку собаку, прийняти відповідне рішення, та знати до чого бути готовим. Власникам породи, які мають проблеми з вихованням хвостатих, текст надає розуміння, що можна покращити, а що не зміниться ніколи.
Компанія PURINA приділяє достатньо уваги контенту, що забезпечує органічний трафік з пошукових систем, лояльність клієнтів та побудову довіри.
Чітка сегментація товарів
Товари компанії мають чітку сегментацію з детальним описом продукції не з точки зору маркетингу, а з позиції використання та особливостей. Корм для тварин цього бренду відомий гіпоалергенністю та поживною цінністю. Є чітка сегментація марок корму за потребами улюбленців, що дозволяє господарю купити одразу продукти, які відповідають нормам харчування. Такий підхід до продукції дає можливість задовольнити потреби клієнтів, не змушуючи їх переглядати весь асортимент.
Знання цільової аудиторії
Бренд знає свою цільову аудиторію та працює на неї. Корисні матеріали, сегментація товарів, зручна навігація сайтом, варіанти методів оплати – все розроблено під потреби ЦА. Компанія не намагається продати свої товари тим, хто не має відношення до домашніх тварин або має на них алергію. Продавати будь-яким способом – це не про PURINA.
Соціальна взаємодія
Бренд підтримує тісний зв’язок зі своїми клієнтами та розвиває корисну спільноту. Ізюминка – спеціальна система, яка допомагає вибрати кота чи собаку за власними потребами. Можна вибрати розмір, тип шерсті, тип адаптації та інші критерії і побачити, які породи відповідають цим вимогам.
Це дозволяє вибрати улюбленця характер, якого пасує до вашого та зменшити проблеми адаптації, які в будь-якому разі будуть. В соціальних мережах прихильники бренду задають питання, діляться досвідом та фото хвостатих.
Така спільнота об’єднує людей між собою, створює дружні та професійні зв’язки, працює як джерело нетворкінгу. Ветеринари, магазини товарів з догляду за тваринами, заводчики та інші фахівці і компанії знаходять корисні знайомства.
Бренд вдало взаємодіє з усіма сферами, які пов’язані з тваринами та має чітку позицію на ринку. Такий підхід працює краще за будь-яку платну рекламу. В результаті компанія має міцні позиції та стабільність роботи.
Стратегія PURINA — приклад екологічного розвитку і цей досвід може бути корисним в вашій роботі з клієнтами. Щось можете додати в коментарях? Якими з цих прийомів користуєтесь?