Квітковий бізнес давно перейшов в інтернет і адаптувався до потреб клієнта. У Києві, де за кожен лід магазини борються щохвилини, клієнти потребують особливого ставлення до себе. Обговоримо, як утримувати продажі в квітковому магазині, на прикладі https://donpion.ua/, як одного з успішних квіткових столиці.

Donpion
Чітка сегментація товару на сайті
Зверніть увагу на категорії товару на сайті: невеликі іконки не дратують око, зрозуміло інформують потенційного клієнта, допомагають визначитися з побажаннями.
Усередині категорії є додаткові фільтри:
- привід;
- тип букета;
- розмір квітів;
- кому ви хочете зробити подарунок.
Завдяки фільтрам, Donpion чітко сегментує цільову аудиторію і розподіляє товари так, щоб, наприклад, для дівчинки не пропонувати червоні троянди.
Красиві, природні фотографії
Кожен букет оформлений, як окрема картка товару. Але він знаходиться в руках красивої реальної жінки або дівчинки. Це дозволяє покупцеві асоціювати квіти із задоволенням одержувача. Такий підхід персоналізує пропозицію, стимулюючи розвиток фантазії, яке задоволення отримає від букета його одержувач.
У більшості випадків квіти купують чоловіки, а вони сприймають світ візуально. Красиві жінки на фото привертають більше уваги до букетів.
Якісний блог
Магазин веде власний блог з корисними матеріалами. Здавалося б, як статті можуть привернути реальних покупців, хто зараз читає ці полотна? Незважаючи на кліпове мислення людей, оптимізація сайту і контенту, досі працює.
Вкладаючись в тексти, магазин вкладається з одного боку в технічну сторону залучення органічного трафіку з пошукових систем, з іншого — дає корисні поради тим, хто реально їх читає, а з третього — збільшує шанси перегляду каталогу.
Люди, які досі вибирають букет за описом або потрапляють на сайт, переходячи за привабливим посиланням, досі існують. До того ж, регулярні публікації показують експертизу в області флористики, це важливо для тих, хто звик довіряти фахівцям.
Розділ з подарунками
Поєднати квіти з іграшками, фруктами або солодощами – ідея не нова, але Donpion пішов значно далі. У розділі з подарунками можна побачити:
- чітку сегментацію за комплектацією набору (парфумерія, живі квіти, солодощі);
- акцент на товарі, але без нав’язування;
- конкретний, продаючий опис;
- вказівку ціни відразу.
Написані ціни дають можливість клієнту вибрати набір за бюджетом без зайвих рухів. Багато магазинів закривають ціни опціями «зв’язатися з нами», «ціна за запитом», «залишити заявку».
Це робиться з наголосом на те, що менеджер з продажу закриє угоду. Фактично на цьому етапі комунікації відвалюється частина покупців, які прийшли вибрати товар на певну суму і відразу купити.
Вони не хочуть витрачати багато часу на покупку. До того ж платоспроможність клієнта можна тільки припустити, аналізуючи звіти. Велика ймовірність, що менеджер буде продавати дорогий букет тому, хто просто не може собі його дозволити.
У підсумку покупець без товару, час менеджера витрачено даремно. Людина могла зайти і вибрати собі, що потрібно, тому важливо вказувати вартість товарів відразу. Букет – не квартира, багатоетапне закриття угоди тут неактуально.
Якісна логістика
Неважливо, наскільки гарний і оптимізований сайт має квітковий магазин і який асортимент товарів, якщо погано організована доставка, менеджери довго оформляють заявку, і немає ексклюзивного підходу до клієнта.
Якщо продажі не ростуть або клієнт відвалюється на якомусь етапі комунікації, слід перевірити персонал і доставку на предмет коректності роботи.
В цілому, приклад магазину Donpion показує, що можна не просто утриматися в потоці столичної конкуренції, але і очолити її.