Маркетингові нововведення в Instagram

Instagram продовжує еволюціонувати і розвиватися так, щоб зміни в ньому допомагали маркетологам і бізнесменам отримувати максимальну вигоду від маркетингових інструментів платформи, одночасно з цим захищаючи користувачів від спаму і шахрайства. Про нові можливості розповідає “Бізнес і соціальні мережі” в Телеграм.

Instagram

1. Робити публікації в Instagram без використання програми

Тепер завантажувати нові фотографії можна прямо з браузера. Хоча нововведення було призначене для пристроїв, на які неможливо встановити Instagram, не варто упускати вигідну можливість для себе. Раніше для того, щоб опублікувати фото прямо з комп’ютера потрібно було знаходити спеціальний додаток, що імітує андроїд на ПК, тепер цей шлях більше не потрібен. Обробляти фото і публікувати через браузер без втрати якості то, тн що ми заслуговували.

2. Грубі коментарі

Ще одне нововведення проти спаму. Новий фільтр блокує агресивні коментарі під публікаціями і під час трансляції, а решта відгуків публікуються як зазвичай, залишаються помітними, їх можна видалити або зовсім вимкнути. Ще один фільтр блокує очевидний спам і він самонавчається, стаючи розумніший. Працює на декількох мовах.

3. Посилання в історіях

Історії стали новим інструментом для реклами, а з посиланнями всередині них вони дають ще більше користі. Користувачам потрібно просто змахнути історію вгору, щоб перейти по вашому посиланню.

истории

4. Повторне відтворення трансляцій

Якщо ви використовуєте трансляції для залучення уваги до бренду, то тепер ваші підписники зможуть подивитися її в історіях протягом 24 годин. Більше ніхто не пропустить важливих оголошень або вигідних пропозицій.

5. Управління аккаунтом Instagram з вікна вхідних повідомлень Facebook

Тісно пов’язані платформи – це зручно. Вам не доводиться перемикатися між кількома додатками одночасно. Тепер можна керувати коментарями в Instagram, а також повідомленнями в Facebook і Facebook Messenger прямо з вікна вхідних повідомлень. Для того, щоб скористатися цією функцією, потрібно підключити бізнес-профіль на сторінку в Facebook.

6. Кілька зображень і відео в одному пості

Замість того, щоб створювати кілька окремих публікацій зі схожими фотографіями або відео, користувачі збирають все в один альбом. Фільтри можна вибрати окремі для кожного фото або відео, але підпис до всього альбому буде один.

альбом в инстаграм

7. Реклама для залучення лідів в Instagram

Ця функція не тільки допомагає рекламі виділятися серед інших, але і дозволяє показувати важливу інформацію для збільшення конверсії.

8. Реклама в Історіях Instagram

Як вже говорилося раніше, історії стали одним з нових способів привернути увагу підписників. З оновленням алгоритмів, де поновлення припинили відображатися по порядку, історії замінили їх просто чудово. Тепер підписники охочіше переглядують саме історії, потрапляючи на рекламу, цікавлячись нею і переходячи за прямим посиланням.

Схожі повідомлення