Реклама в Facebook – це важливий спосіб спілкування з вашою аудиторією в найбільшій в світі соціальної мережі.
Бізнес-платформа Facebook стає все більш витонченою, надаючи рекламодавцям більше можливостей для залучення нової аудиторії. Однак з такою великою кількістю різних варіантів рекламодавцям може бути складно визначити, який тип реклами в Facebook найкраще підходить для будь-якої мети кампанії. Якщо ви хочете отримати найкращі результати, важливо зрозуміти різні типи оголошень Facebook, як правильно визначати цілі рекламної кампанії та варіанти націлювання.
У Facebook є безліч користувачів, але брати рекламу для широкої аудиторії – викид грошей в порожнечу, це не призводить до великої кількості конверсій. Правильний підхід до реклами в Facebook – це таргетинг. Налаштування таргетингової реклами в соціальних мережах дозволяє вам точно визначити, до якої аудиторії відноситься ваше оголошення.
Якщо ви ще не налаштували обліковий запис Business Manager, насамперед зробіть це.
Типи реклами в Фейсбуці:
- Прості графічні оголошення. Для залучення відвідувачів на ваш сайт, швидкого процесу створення і простоти. Вони є найбільш типовою формою реклами, ніж інші формати. Тим не менш, вони можуть бути надзвичайно ефективними. З одним вражаючим зображенням і невеликим текстом ви можете створити приголомшливе графічне оголошення, в якому це зображення буде фокусом. Зображення в Facebook дають вам формат для використання з пробілами, щоб переконатися, що ваша фотографія неймовірна і у вас є можливість включити копію.
- Відеооб’яви. Одне зображення або відеооб’ява. Це найбільш поширені рекламні оголошення Facebook, які ви побачите. Функції відео об’яви допомагають розповісти вашій аудиторії про можливості вашого продукту за допомогою відео. Відео повинно мати максимально можливий дозвіл в форматах 9:16 або 16:9. Воно також має бути мінімум від однієї секунди до максимум 240 хвилин. Відмінною особливістю відеореклами Facebook є те, що ви можете завантажити оголошення 360.
- Колекція. Якщо ви випускаєте багато продуктів одночасно, то можете звернути увагу на колекційну рекламу, особливо в кінці кампанії, яка викликає великий інтерес. Це пов’язано з тим, що рекламні оголошення дозволяють зацікавленим покупцям перейти від пошуку вашого продукту до досконалих покупок. Колекційна реклама багато в чому схожа на інтернет-магазин з основним зображенням продукту і чотирма зображеннями, які клієнти можуть переглянути. Якщо вони вирішать купити, то можуть зробити це, не покидаючи платформи.
- Карусель оголошень. Рекламні оголошення каруселі дуже різноманітні, і Facebook розміщує їх на своїх сайтах в Instagram, Messenger і Audience Network. Каруселі дозволяють показувати до 10 зображень або відео в одному оголошенні. Цей великий рекламний простір охоплює творчість. Поширеними способами використання карусельної реклами є демонстрації продукту, основні моменти продукту, демонстрація специфікацій про продукт і спосіб розповідати історії. Незважаючи на те, що каруселі популярні в Instagram, вони також мають місце на Facebook і можуть залучати користувачів, яким цікаві інтерактивні можливості.
- Слайд-шоу оголошення. Слайд-шоу є доступною альтернативою відео, а також забезпечують швидке завантаження, тому ви можете привернути увагу людини, яка не хоче чекати відео. Це можливий варіант для вас, якщо хочете швидко зробити рекламу. Facebook дає вам можливість вибрати зі стокових зображень і редагувати безкоштовними інструментами відео, щоб зробити вашу рекламу ефектною. Ви навіть можете вибрати музику. Слайд-шоу також відмінно підходять для вас, якщо ви хочете спростити процес, який трохи складніше. Як і каруселі, ви можете використовувати швидко рухомі зображення, щоб розповісти історію або послідовність.
- Відповіді на події. Незалежно від того, відкриваєте ви новий магазин або просто хочете підвищити поінформованість про одне з існуючих місць розташування в вашому магазині, ви можете розглянути можливість використання типу оголошення про місцеву обізнаність для підвищення впізнаваності бренду в певних географічних регіонах. Цей тип реклами багато в чому збігається з рекламою бренду, але буде більш орієнтованим на місце розташування.
- Оголошення генерації лідів. За традиційним шляхом конверсії потенційних клієнтів користувачі потрапляють на цільову сторінку, де вони заповнюють форму. Наприклад, ви можете використовувати оголошення про пропозицію в Facebook (як ми обговорювали в попередньому розділі), щоб залучити користувачів на ваш сайт і попросити їх заповнити там форму. Недоліком цього шляху конверсії є те, що користувачі повинні повністю покинути Facebook після того, як вони натиснули на оголошення, щоб фактично заявити про те, що ви просуваєте. На щастя, Facebook пропонує завдання залучення потенційних клієнтів, яке дозволяє збирати інформацію про них, не змушуючи аудиторію виходити з програми Facebook.
- Динамічна реклама товарів (DPA). Динамічна реклама продуктів Facebook схожа на ремаркетингову рекламу стероїдів. Вони орієнтовані на користувачів в залежності від минулих дій (чи бездіяльності) на вашому веб-сайті або в додатку за допомогою ідеально синхронізованого оголошення.
Як вибрати, який тип реклами Facebook використовувати?
Ми розглянули всі різні види рекламних кампаній в типах оголошень Facebook, які можна використовувати для досягнення конкретних цілей реклами.
Насправді багато що з цілей кампанії і типів реклами Facebook перетинається, і ви можете використовувати кілька типів оголошень для досягнення однієї і тієї ж мети. Крім того, у Facebook є багато різних варіантів, які ви можете підібрати, вибравши мету кампанії, а це означає, що вибір типу оголошення – це ще не півсправи.
Отже, як ви вирішуєте, який тип реклами використовувати?
1. Визначте мету своєї кампанії
Перш ніж почати будь-яку рекламну кампанію, вам необхідно визначити її мету. Ви намагаєтеся збільшити кількість конверсій на своєму сайті? Підвищити відвідуваність для майбутньої події? Просто залучити більше клієнтів у ваш місцевий магазин?
Не просто придумайте кампанію, для якої ви хочете використовувати тип реклами. Замість цього почніть з власних маркетингових потреб і побудуйте своє оголошення навколо них.
2. Виберіть відповідні типи, які ви могли б використовувати
Як тільки ви визначили мету своєї рекламної кампанії, погляньте на різні доступні вам типи оголошень Facebook. На щастя, ви вже знаєте, що таке кожен з типів оголошень.
Виберіть тип, найбільш відповідний вашим цілям. Ви, мабуть, помітили, що Facebook має декілька типів оголошень, які ви можете використовувати для однієї мети. Наприклад, якщо ваша мета полягає в тому, щоб завантажувати електронну книгу, ви можете використовувати один з наступних варіантів:
- Кліки на сайт
- Конверсії веб-сайтів
- Провідне покоління
- Пропозиція претензій
3. Звузьте ваші варіанти
Після того, як ви визначилися, які типи оголошень найбільш відповідають вашим потребам, виберіть той, який, на вашу думку, найкраще підійде для вашої кампанії. Або використовуйте ті ж параметри оголошення, копіювання і таргетингу, щоб налаштувати тест кампанії з використанням різних типів оголошень і подивитися, чи працює один краще, ніж інший.
4. Написати копію і створити активи
Одна з чудових особливостей інструменту Менеджера реклами Facebook – це широкий вибір варіантів реклами та макетів, які у вас є. Ви можете не тільки вибирати між зображеннями, відео, сіткою фотографій і макетами каруселі, але і налаштовувати рекламу для мобільних і настільних аудиторій.
У Facebook також є безліч різних закликів до дії, які ви можете використовувати в своїх оголошеннях, або ви можете не застосовувати їх взагалі! Коли ви запускаєте різні рекламні кампанії, обов’язково протестуйте і проаналізуйте, що найкраще підходить для вашої аудиторії.
5. Використовуйте різні типи оголошень для різних цілей кампанії
Не просто дотримуйтеся одного типу оголошень для всіх своїх кампаній. Замість цього переконайтеся, що ви оптимізуєте свої оголошення для правильних цілей кампанії. Спробуйте різні типи оголошень Facebook і різні рекламні кампанії, щоб оптимізувати рекламну стратегію для своєї аудиторії.
6. Націлюйтеся на правильну аудиторію
Створення чернетки вашого оголошення – це тільки півсправи. Інша половина з’ясовує, як націлити потрібну аудиторію для вашої рекламної кампанії.
7. Перевірте, проаналізуйте і повторіть
Після того як ви визначили мету своєї кампанії, вибрали тип оголошення, створили своє оголошення і налаштували таргетинг на потрібну аудиторію, прийшов час проаналізувати ваші результати.
Пам’ятайте: цифрова реклама – це тестування, аналіз і оптимізація майбутніх рекламних кампаній з плином часу. Переконайтеся, що ви виконали цей важливий останній крок, і ви відразу ж приступите до реалізації стратегії реклами з високою рентабельністю інвестицій.