Контекстна реклама — дуже суперечливий інструмент залучення на сайт нових відвідувачів. Передусім тому, що за ідеальних налаштувань та правильного визначення цільової аудиторії він здатен у повному сенсі цього слова творити дива та ефективно допомагати збільшувати притік якісного трафіку. Проте, якщо припуститися помилок, можна з легкістю злити весь рекламний бюджет в унітаз без усякої користі.
Дехто думає, що тут діє принцип «пан або пропав», але це не так. Просто для користування контекстною рекламою потрібно чітко розуміти принципи її функціонування та розібратися у власному бізнесі з точки зору «малювання» максимально достовірного портрету цільової аудиторії сайту. Ось така вона примхлива «дівчина», так що тут не варто намагатися «взяти» її нахрапом.
Успішні інтернет-бізнесмени знають, що варто звернутися по допомогу до професіоналів. Наприклад, набрати у пошуковому рядку браузера запит на кшталт «веб студія Київ» та обрати достойну діджітал-агенцію з багатим досвідом реалізації успішних проектів. Там вам залюбки створять ефективну стратегію контекстної реклами та ще й пояснять, чому варто робити саме так, а не інакше.
Контекстна реклама: ти, тільки ти і ніхто інший
Як не дивно, принцип роботи контекстної реклами дійсно схожий до фрази, що винесено до заголовку цього розділу. Він полягає у показі оголошень тільки тим користувачам інтернету, що потенційно можуть стати покупцем, тобто входять до так званої цільової аудиторії. Для прикладу уявіть собі, стоїте ви у нічному клубі та думаєте, кого б запросити, але так, аби з шансами на продовження знайомства у більш романтичній обстановці. Тому замовляєте контекстну рекламу, щоби ви бачили лише тих дівчат, які потенційно здатні піти далі танцю. Класно? Так! Проте уявіть, що після здійснення такого бажання ви взагалі перестаєте бачити жінок на танцполі. Бо, виявляється, для жодної з присутніх ви не є представником цільової аудиторії, тільки тепер з їх точки зору. Так що варто правильно налаштовувати такі кампанії, бо дійсно можна залишитися ні з чим, навіть без танцю.
Але жарти в сторону, ось як це працює:
- Контекстна реклама реагує на запити, що користувачі інтернету набирають у пошуковій системі.
- За фактом такі люди вже цікавляться конкретною товарною позицією чи послугою.
- Перед рекламодавцем стоїть завдання не помилитися при визначенні цільової аудиторії — правильно задати ключові слова та фрази, обрати геолокацію, тобто географічне розташування потенційних покупців, тощо.
- База одержувачів оголошень формується саме за ключовими словами та налаштуваннями, тому така робота є найважливішим етапом під час організації контекстної реклами.
- Коли користувач набирає у Гуглі чи іншій пошуковій системі запит, релевантний тематиці вашого веб-ресурсу, чи там згадується товар або послуга, що ви пропонуєте — це стає аналогом команди «фас» для службового собаки, бо такій людині відразу показується рекламне оголошення.
- Досягти реальних результатів реально буквально відразу, адже після показу рекламного оголошення користувач може відвідати ваш сайт та оформити купівлю товару чи замовлення послугу.
Розкриваємо секрет єфективності контекстної реклами
Власне, секрет вже практично розкрито, але повторимо ще раз: організацію та проведення рекламної кампанії варто довірити професіоналам, що вже «собаку з’їли» на реалізації подібних проектів. Бо, як ми щойно вияснили, результати можуть суттєво відрізнятися: від цілковитої та абсолютної перемоги до нищівної поразки. Тому не варто ризикувати, тим паче віддачу від контекстної реклами можна відчути за вельми незначний проміжок часу.