7 країн, 7 мов, 6 аудіокниг, 6 громадських організацій, 2 герої та одна спільна проблема — інклюзивна комунікація серед підлітків у школах.
Українська команда BRND WGN стала частиною великого європейського проєкту ACT-INCLUSIVE, спонсорованого Європейським Союзом. У рамках цього проєкту агенція створила унікальний комікс, який допомагає підліткам зрозуміти важливість інклюзивної комунікації. Він розповідає історію дівчинки Мії та її “монстрів” — емоцій, які виникають у неінклюзивному середовищі.
Метою коміксу було створити історію, яка одночасно навчала б і розважала. Ми обрали формат щоденника, у якому розповідається про емоційні виклики Мії у спілкуванні з однолітками. Щоб зробити тему доступнішою, ми створили метафору у вигляді вигаданих монстрів, які уособлюють переживання дитини в неінклюзивному середовищі,
— розповідає Тоня Кондакова, партнерка та креативна директорка BRND WGN.
На етапі реалізації команда агенції продумувала такі деталі, як кольорова палітра, щоб комікс був доступний і для дітей з порушеннями зору. Також на основі цього коміксу було розроблено аудіоадаптації на 7 мов, що ще більше розширює аудиторію цієї історії.
Ми пишаємося, що створили продукт, який не лише підвищує обізнаність про інклюзію, але й сприяє покращенню комунікації серед підлітків у школах,
— доповнює Дмитро Горбенко, партнер та креативний директор BRND WGN.
BRND WGN – українська агенція з мальтійським корінням. Компанія була заснована ще у 2006 році. Наразі у BRND WGN є офіси на Мальті, у Великобританії та, віднедавна, в Україні. Засновниками української філії стали Дмитро Горбенко та Тоня Кондакова.
Проєкт був реалізований у співпраці з: COGAMI (Іспанія) ÉTA National Association (Угорщина) Center VAL (Словенія) CARDET (Кіпр) L’ADAPT (Франція) European Association of Service Providers for Persons with Disabilities (EASPD) (Бельгія).