53
1
Ми — агенція креативних комунікацій з власною продакшн-студією. Ми створюємо комплексні комунікаційні рішення, стратегії, анімацію, експлейнери, рекламний та відеоконтент для інноваційного бізнесу, соціальних проєктів, комунікаційних кампаній та digital-каналів.
53
1
Музей вкраденого мистецтва — це волонтерський проєкт, націлений на боротьбу з російською агресією, який являє собою цифровий простір для збереження та документування злочинів проти української культури. Російське повномасштабне вторгнення стало переломним моментом не лише для мільйонів українців, а й для багатьох експонатів української культури та мистецтва. За майже два роки рашисти вкрали в Україні десятки […]
13 листопада в рамках національної кампанії «Велосипедом до школи» U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») презентувала збірку матеріалів для вчителів і вчительок українських шкіл та професійних коледжів, а також поліцейських, велоактивістів та велоактивісток, батьків та родичів учнів. linza agency долучилася до створення частини цих матеріалів, а саме — серії з десяти анімаційних експлейнерів, які простою мовою […]
«Працюй!» — соціальний проєкт, що допомагає людям з інвалідністю швидко знаходити роботу, а роботодавцям — розвивати політику рівності та інклюзивності. Через повномасштабне вторгнення кількість людей з інвалідністю в Україні значно зростає. За деякими даними, за перший рік війни їхня кількість збільшилася на 300 тисяч. Але питання навчання та роботи для людей з інвалідністю досі залишається […]
З 6-го до 29-го вересня в Києві проходила освітня ініціатива від linza agency та Українсько-данського молодіжного дому — Creative Communications Academy. Представники української молоді отримали практичні знання, та можливість попрацювати над кейсом для однієї з п’яти українських громадських або благодійних організацій. «Ми в агенції з початку заснування і понад 4 роки багато працюємо з комунікаційними викликами некомерційного сектору і […]
Що таке підтримане проживання, і чому це важливо для громад? Як сімейний лікар може допомогти у питаннях психічного здоров’я? У чому різниця між психологом, психотерапевтом та психіатром? Весною 2023-го року ми разом з агенцією OneHealth створили серію з трьох анімаційних експлейнерів для україно-швейцарського проєкту “Психічне здоров’я для України” (MH4U). Перший ролик розповідає про підтримане проживання, […]
linza agency зняли курс, який навчає українців медіаграмотності та вмінню розпізнавати пропагандистські вкиди. Інформаційна війна росії проти України почалася задовго до 2014-го року. Однак навесні 2022 року країна-агресорка змінила свої інструменти пропаганди та маніпуляцій. Зʼявилися так звані «хороші росіяни», блогери-інсайдери, російські опозиційні медіа, а також «корисні ідіоти», ворожки та псевдоексперти. Усьому цьому натиску необхідно протидіяти. […]
З 6-го до 30-го вересня 2023 року linza agency у співпраці з Українсько-данським молодіжним домом проведуть навчання-практикум для молоді, яка цікавиться або працює з соціальними проєктами та громадськими організаціями — Creative Communications Academy. Відібрані 20 учасників відвідають лекції та у новостворених робочих групах за підтримки менторів створять проєкт для справжнього кейса замовника — однієї з […]
linza agency разом із креативною агенцією Friends of Brands, створили проморолик для компанії «Вітряні парки України». Його головна мета — показати важливість проєкту для Закарпаття та України в цілому. Адже будівництво нового вітряного парку в самісінькому центрі Європи принесе регіону мільйонні інвестиції, стабільне енергопостачання, а також понад 5000 робочих місць. Крім того, децентралізована система енерговиробництва […]
Коротко та зрозуміло про можливості публікацій на 4 міжнародні онлайн-платформи. Багато хто з українських компаній зауважує, що прагне завоювати нові закордонні ринки, а тому й шукають різні способи взаємодії з англомовними аудиторіями. Ми в linza agency не виняток. Сьогодні розкажемо про кілька платформ, для поширення своїх кейсів. У цій статті ви прочитаєте про функціонал та […]
linza agenсy разом з ГО Доступно.UA розробили соціальний проєкт для підтримки людей, що постраждали від війни. З нього розпочалася інформаційно-мотиваційна кампанія в рамках програми реінтеграції ветеранів IREX. Проєкт мав на меті мотивувати осіб, які отримали інвалідність внаслідок війни, повернутися до активного суспільного життя, попри виклики, пов’язані з інвалідністю. Надати їм психологічну підтримку, а також актуальну […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email