Як будь-якому бренду за місяць підняти всі показники статистики в Instagram (пояснюємо на прикладі Flint)
Присутність в Instagram – вже давно не привілей, а необхідність. Для багатьох брендів ця соціальна мережа є основним каналом комунікації, джерелом прибутку і драйвером впізнаваності. Тому бренду так важливо нарощувати свої позиції. При правильному підході підняти всі показники в 2-3 рази можна всього за місяць. Як ми цього домоглися разом з брендом Flint – зараз розповімо.
Все, що вам потрібно знати про Flint:
Flint – бренд снеків, чия основна цільова аудиторія – молоді люди від 20 до 35 років, які цінують психологічний комфорт і люблять жити без напрягу.
Перед нами поставили кілька завдань:
- підвищити залучення аудиторії;
- підняти охоплення на постах і перегляди в сторіс;
- залучити нову цільову аудиторію і створити ком’юніті.
Що ми для цього зробили?
# Крок 1: Додали в профіль більше контенту, який потрапляє в інтереси передплатників
Контент-маркетинг працює тільки тоді, коли враховуються інтереси цільової аудиторії. Тому в пошуках ідей для контенту ми відштовхуємося не від того, що хотілося б бачити нам, а від того, що подобається аудиторії. Потім, виходячи з її потреб і захоплень, адаптуємо продукт або посил бренду, який потрібно донести.
Інсайт:
Контент в соцмережах в першу чергу повинен бути контентом, а не рекламною брошурою. Тільки тоді він викликає емоції і лояльність, що приносить на сторінку бренду більше реакцій (лайків, коментарів, репостів тощо).
# Крок 2: Підібрали правильні інструменти в Instagram
Ми почали використовувати в постах формат каруселей. Він дозволяє додати більше контенту в один пост, що краще залучає аудиторію, збільшує час і кількість взаємодій користувачів з контентом. І це подобається алгоритмам Instagram, який згодом показує публікацію більшій кількості людей.
# Крок 3: Зробили пости більш інтерактивними
Інтерактивні пости відмінно працюють на мотивацію аудиторії залишити коментар і поспілкуватися з брендом. Але ми не робимо інтерактиви заради інтерактивів (і вам не радимо). Для побудови міцного ком’юніті важливо не стільки кількість коментарів під публікаціями, скільки їх якість: контекст і мотивація, з якою їх залишають.
Тут, наприклад, ми попросили передплатників вибрати кращий відгук про сухарики:
У цьому пості є все: демонстрація продукту, прояв лояльності аудиторії, формування ком’юніті навколо бренду, UGC. Після таких постів в профілі кратно зростають позитивні коментарі під іншими постами і кількість повідомлень в директ.
Інсайт 2:
Люди люблять бренди, і якщо ті про це знають, важливо не мовчати, а визнаватися у взаємних почуттях.
# Крок 4: Почали більше взаємодіяти з користувачами в текстах, коментарях і директі
Щоб бути своїми в тусовці, ми поміняли tone of voice. Текст в публікаціях став більш живим і емоційним.
Ми також почали частіше відповідати аудиторії в коментарях і в директі. Здається, що це так очевидно і просто, але на ділі мало хто так робить. В Україні у брендів настільки погано з комунікацією, що навіть проста відповідь передплатнику в директ сприймається як щось особливе.
Ми не радимо ігнорувати аудиторію як мінімум з однієї причини – активна взаємодія з передплатниками дуже подобається алгоритмам Instagram: соцмережа показує пости в пріоритетному порядку, тому якщо ви часто і багато відповідаєте на вхідні повідомлення, публікації відображаються більшій кількості передплатників. Вони також розміщуються у них на самому початку стрічки.
# Крок 5: Додали в Stories більше веселощів
Якщо з постами все зрозуміло, то ось на Stories бренди часто забивають і не приділяють їм належну увагу. Однак, за даними самого Instagram, щодня Stories використовують більше 500 мільйонів людей, і третина Stories, що найбільше переглядаються належить саме брендам. Тому для компаній має сенс ретельно розробляти стратегію для цього формату контенту, тим більше що він дозволяє «не стояти в черзі» в стрічці передплатників і не обмежується алгоритмом Instagram.
Контент в сторіс для Flint ми створюємо за тим же принципом: шукаємо цікаві для цільової аудиторії теми, залучаємо, формуємо лояльність і закликаємо створювати UGC-контент.
Ми сфокусувалися на інтерактивних форматах і іграх з проявом продукту. При цьому використовуємо всі можливі інструменти залучення, які дає Instagram: кнопки, повзунки, питання, тапи тощо.
Ще раз про UGC
Призначений для користувача контент – це божий дар. Він безкоштовний, лояльний, креативний, корисний і смішний, а головне – ефективний.
Ось приклад, як ми згенерували UGC разом з інфлюенсером, з яким співпрацює бренд:
Трохи роботи дизайнера і cторіс для нашого акаунта готові.
Також на сторінці Flint з’явилася рубрика «середовище-соусманія», де щосереди в cторіс заливається контент з історіями передплатників, які пов’язані із сухариками з соусом. Аудиторія надсилає історії за власним бажанням, просто щоб потрапити до вибірки сторіс улюбленого бренду.
Ми вибираємо 10 найбільш, на наш погляд, цікавих історій і публікуємо, відзначаючи автора. Вибрати буває складно, тому що за тиждень ми отримуємо до 50 подібних позначок.
Результати
Через місяць після того, як ми внесли перші зміни в профіль, ми помітили, що взаємодія з контентом зросла в кілька разів. А через три місяці нам вже вдалося створити ком’юніті, в яке входить 30 тис. людей. Аудиторія дружить з брендом і один з одним – вони регулярно спілкуються з Flint в direct, залишають коментарі під постами і відправляють реакції на stories, а також відповідають один одному в коментарях.
Який висновок ми можемо зробити?
Готові посперечатися, кожен з нас, підписуючись на Instagram улюбленого бренду, відписувався від нього вже через тиждень. Всі звикли, що акаунти брендів в соцмережах нецікаві і одноманітні, з низькою статистикою і залученням. Почасти так і є, але їх можна трансформувати в ті, за якими хочеться стежити, з якими хочеться взаємодіяти і навколо яких будуть формуватися ком’юніті.