Багато хто вважає, що сарафанне радіо – це найрезультативніший вид реклами. Як би так, проте, рекомендації мають свою межу в плані друзів, знайомих, яким можна порекомендувати магазин, який цього заслуговує! А нові клієнти завжди потрібні. Де їх взяти?
Ось кілька простих та ефективних маркетингових інструментів, за допомогою яких ви зможете налагодити потік нових покупців:
Відгуки
Постарайтеся домовитися з вашими покупцями/клієнтами, щоб кожен написав про вас відгук у профілі вашої компанії в Google maps. І не просто, «Дякую. Ми залишилися задоволені купленим товаром!», а попросіть написати відгук за наступним алгоритмом: як шукали потрібний товар/послугу, які були сумніви, що вплинуло на ухвалення рішення, і який результат/емоції покупець отримав, який купив у вас необхідний для нього товар чи послугу! Якщо до відгуку додадуть фотографію купленого товару, то це ще додатковий бонус у бік того, хто про вас так розчулився!
До речі, про бонуси! Обіцяйте всім, хто напише відгук про вашу компанію, знижку в 15% або якийсь інший бонус при подальшій покупці, за те що людина знайшла час і написала про вас гарні слова!
Відгуки особливо важливі для тих брендів, які працюють у сфері послуг: салони краси, стоматологи, клініки, СПА салони, компанії з ремонту різних гаджетів, хімчистки, кафе, фітнес-клуби.
Сарафанне радіо
Його з рахунків не списуємо, а посилюємо. Пообіцяйте кожному вашому покупцеві ті ж 15% знижки за рекомендацію вас іншим людям і скажіть, якщо від вас відрекомендуються, то і новому покупцю/клієнту буде знижка 15%.
Усі учасники «сарафанного радіо» будуть у мотивації, а це спрацює набагато ефективніше!
Ремарочка. Чому знижка 15%? Тому що всі стандартно пропонують 10%. А ви трохи здивуєте своєю щедрістю 15%. П’ять відсотків у вашому доході великої погоди не зроблять, а для когось це буде вирішальним аргументом, щоб на вашу компанію у вигляді відкликання витратити свій час. І гарний відгук того вартий!
Зворотній зв’язок
Налагодьте зворотний зв’язок із покупцями! Введіть у свою практику, таке правило, як телефонувати покупцю/клієнту/пацієнту наступного дня після того, як у вас щось купили.
Наприклад, ви салон краси та ваш дзвінок може бути таким: «Добрий День! Салон «Краса – страшна сила» на зв’язку! Ви вчора були в нас і нам цікаво дізнатися, як багато «свердлувальних» мовчазних поглядів ви нарахували від своїх «подруг?», «Що сказали вдома, чоловік, шанувальники щодо вашого нового іміджу зачіски, кольору волосся?».
І після того, як вам у відповідь скажуть хороші слова, можна продовжити так: До речі, ми буквально сьогодні вранці отримали новий шампунь «М’який Кактус», який дуже підходить для волосся вашого типу. Знижка для вас – 20%. Заходьте!»
Спробуйте ввести у свою практику такі дзвінки своїм покупцям/клієнтам. Результат вас приголомшить!
Тепер поговоримо про професійніший, але не складний у виконання маркетинг!
Відео
Створіть YouTube канал і починайте знімати подкасти про свою компанію, товари, послуги. А потім ці ролики розміщуйте у своїх облікових записах у Фейсбуці, Інстаграмі, ТікТоці, на вашому сайті, на інтернет-майданчиках, де є можливість розміщувати відео під тематику вашого бізнесу.
Більшість ваших колег цього не роблять просто тому, що до кінця не розуміють всієї ефективності цього відео інструменту!
Проте, подивитися «кіно» простіше і швидше, ніж прочитати на цю ж тему статтю! Відео наочніше, чіткіше показує те, що ви можете тільки здогадуватися, уявляти, якби читали рекламний оффер!
Таргетинг
Наступний крок. Найміть спеціаліста з таргет реклами і ті відео, які ви зняли про свою компанію, товари, запустіть у вигляді реклами.
З особистої практики знаю, що відео оголошення в 50-70% разів ефективніше за звичайні макети.
Чому таргет, а не контекст, спитаєте ви. Все ж таки в першу чергу шукають у Google, коли що потрібно? Згоден. Але тенденції змінюються. І скажу по секрету, про це мало хто знає, якщо ви щось шукали в Google, наприклад кавоварку, а потім, через п’ять, десять хвилин, півгодини, відкрили Фейсбук або Інстаграм, у стрічці новин вам показуватимуть рекламу кавоварок тих фірм, які рекламуються у Фейсбук або Інстаграм.
І часто буває так, що ви побачите рекламу абсолютно нових для себе компаній, яких ви не знайшли при пошуку в Google, воно і зрозуміло – в контексті потрібно змагатися з брендами, у яких великий бюджет на рекламу, а у Фейсбуці чи Інстаграмі набагато все бюджетніше. І тому багато невеликих компаній рекламують свої товари саме там!
Ось ще декілька переваг, якщо ви скористаєтеся таргетованою рекламою:
- По-перше, як я вже писав, вона дуже бюджетна. Наприклад, за 500 грн ваших рекламних грошей ваші оголошення покажуть 15 000 разів.
- По-друге, вашу рекламу можна налаштувати так, що її побачать люди, які проживають за конкретно заданими адресами, певного віку, статі, способу життя, захоплень, хобі, уподобання, професійного статусу!
- По-третє, ваше оголошення завжди на перших позиціях та весь ваш рекламний бюджет йде саме на охоплення купівельної аудиторії! Наприклад, за бюджету в 4000-5000 грн можна охопити 170 тис. потенційних покупців. (Сто сімдесят тисяч – прописом, для тих, кого ця цифра не торкнула!) Якщо припустимо, лише 5% відсотків зателефонували до вашої фірми – це 8500 осіб. 5 000 грн на рекламу та 8 500 відгукнулися на ваше оголошення. А? Що скажете?
- По-четверте, таргет рекламу завжди можна підкоригувати під час вже запущеної рекламної кампанії – прибрати ті оголошення, які не є ефективними або дорогими – це можна подивитися за статистикою в рекламному кабінеті, додати або підкоригувати рекламні тексти і що найважливіше, рекламу можна будь-якої миті припинити, припустимо ви торгуєте вентиляторами, а за прогнозом на найближчі три дні похолодання та дощі. Ви раз і зупинили свою рекламу і не спускаєте гроші на вітер (дощ)!
Так що подумайте про таргетовану рекламу і ще про те, що відео оголошення в 70% разів ефективніше звичайних макетів! Беремо до рук смартфон і починаємо знімати свій бізнес!
Коментарі
І насамкінець, для тих, хто викладає інформацію у вигляді постів у Фейсбуці, Інстаграмі. Подавайте інформацію так, щоб ваші пости торкалися людей і спонукали писати коментарі під вашими публікаціями. Просто лайки – це вже ні про що. «Коменти» – ось реальний лакмусовий папірець – інтерес до вашого бренду!
І, звичайно, на коментарі потрібно відповідати. Це теж маркетинговий інструмент та роботи соціальних мереж, які відстежують ефективність публікацій, це враховують і найактивніших просувають в органіці, тобто безкоштовно, що думаю для вас важливо!
Ось такі рекомендації!
А тепер перечитайте статтю знову і відзначте для себе – чого ви ще й досі не робите (думаю, відсотків сімдесят) у просуванні свого бренду! Проте це все не складно!
Успіхів, панове!