Коли мова заходить про брендинг роботодавця, часто виникають питання про те, як виміряти успіх вашого HR-бренду та ефективність EVP. І хоч існує чимало способів як це зробити, у цій статті ми виділимо декілька основних KPI, які є надзвичайно корисними для вимірювання ефективності ваших зусиль в даному напрямку.
Сильний бренд роботодавця залучає талановитих працівників, підвищує лояльність та задоволеність персоналу, сприяє утриманню та розвитку талантів, а також сприяє поліпшенню репутації компанії. Вимірювання ключових показників ефективності HR-бренду має на меті оцінити конкурентоспроможність компанії на ринку праці. Враховуючи динамічні зміни, які тут відбуваються, постійний аналіз та адаптація бренду роботодавця є ключовими факторами для досягнення успіху в привабленні та утриманні кращих з кращих.
Ось деякі з найважливіших KPI, які слід враховувати при вимірюванні успіху вашого бренду роботодавця:
Досвід кандидатів
Досвід кандидатів — один з найважливіших KPI, який слід враховувати при оцінці ефективності бренду роботодавця. Відстежуючи досвід кандидатів, ви можете визначити, чи залучаєте до своєї організації потрібних людей і наскільки ефективно ваш бренд і EVP резонують у потенційних співробітників.
Відпустки по догляду за дитиною, звільнення співробітників, зростання компанії та багато інших чинників можуть призвести до необхідності наймати більше працівників. Якщо ви маєте репутацію компанії з поганим досвідом роботи з кандидатами, це може мати негативні наслідки і призвести до того, що у вас буде невтішний пул претендентів.
Оцініть досвід кандидатів і поцікавтеся з перших вуст, як пройшов їхній hiring-процес. Пам’ятайте: навіть якщо вони не були відібрані на конкретну посаду, але якщо ваш бренд роботодавця і EVP їм запали в душу, вони, швидше за все, подадуть заявку повторно, щойно ви опублікуєте нові вакансії. Переконайтеся у тому, що досвід кандидатів був приємним і безперешкодним, щоб забезпечити високий рівень повторних звернень. В даному контексті надзвичайно важливо отримати зворотній зв’язок як від кандидатів, так і від щойно найнятих співробітників, аби мати розуміння, як у подальшому вдосконалити hiring-процес. Тож опитування рекрутерів з подальшою обробкою отриманої інформації — найкращий інструмент.
Залученість членів команди
Залученість працівників є одним з найважливіших показників для вимірювання ефективності вашого бренду роботодавця. Для вимірювання цього показника можна використовувати численні методи, такі як опитування персоналу, відвідуваність івентів, організованих компанією, а також сесії зворотного зв’язку.
Ви можете оцінити, наскільки добре ваші колеги реагують на ваш бренд, чи відгукується він у них і чи відчувають вони відповідність між повідомленнями, які ви намагаєтеся донести до них, з дійсністю.
Якщо працівники віддані меті та цінностям вашої компанії, є велика ймовірність того, що їхня залученість буде високою. Висока залученість, в свою чергу, сприятиме скороченню витрат на найм та підвищення продуктивності персоналу, оскільки задоволені співробітники зазвичай працюють більш ефективно та залишаються у компанії на тривалий термін.
Задоволеність
Задоволеність працівників є одним з найважливіших KPI при вимірюванні успіху бренду роботодавця. Цей показник відображає, наскільки сприятливе середовище пропонує компанія членам команди і відображає їхню загальну думку про роботодавця.
Якщо працівники задоволені своєю роботою, вони активно рекомендують компанію своїм знайомим і колегам, що допомагає залучати нових талантів. Окрім того, задоволені працівники схильні залишатися в компанії на довший термін, що сприяє зменшенню плинності кадрів. Це важливо, адже пошуки нового співробітника можуть бути тривалим і, часом, витратним процесом.
Задоволені працівники схильні працювати більш продуктивно і ефективно. Вони зосереджені на завданнях та більше залучені до досягнення цілей компанії.
Взаємодія з соціальними мережами
Вимірюючи активність у соціальних мережах, ви можете отримати уявлення про те, наскільки добре ваші повідомлення отримують відгук у аудиторії, а також наскільки ефективні ваші кампанії в соціальних мережах.
KPI для вищезазначених цілей можуть включати охоплення аудиторії, кількість нових підписників, кількість поширень, згадок та багато іншого. Один з найважливіших показників — кількість відгуків на вакансії через соцмережі і, як наслідок, кількість закритих у такий спосіб вакансій.
Вимірюючи ці важливі KPI, ви можете оцінити силу ваших соціальних мереж і, відповідно, скоригувати контент-стратегію, щоб переконатися, що транслюєте правильні меседжі, які «чіпляють» потрібних людей.
Показники різноманітності та інклюзивності
Для оцінки цього показника можна використовувати численні метрики, такі як демографічні дані співробітників, рівень утримання та просування по службі, а також інші.
Оцінюючи різноманітність та інклюзивність, ви можете визначити, чи розвиваєте ви інклюзивну культуру на робочому місці, яка цінує та підтримує всіх працівників, а також наскільки добре ваш бренд взаємодіє з різними категоріями працівників.
Це важливо ще й тому, що щороку в численних опитуваннях щодо привабливості роботодавців різноманітність та інклюзивність незмінно посідають перші місця серед пріоритетів, які кандидати шукають в компаніях.
Відсоток рекомендацій
Для багатьох компаній рекомендації є ключовим джерелом притоку нових кадрів і вони можуть слугувати ефективним показником сили вашого бренду роботодавця.
Ви можете визначити, наскільки ефективно ваші працівники готові рекомендувати вашу компанію як відмінне місце роботи, проаналізувавши кількість рекомендацій. Ви також можете визначити, чи позитивно реагують на ваш бренд потенційні кандидати, які наразі не є частиною вашої кадрової бази.
Потрібен додатковий стимул для рефералів? Подумайте про заохочення в якості подяки за рекомендацію.
Оцінка ефективності вашого бренду роботодавця має важливе значення для розвитку персоналу, який зацікавлений у своїй роботі, залучення найкращих талантів та формування здорової культури на робочому місці.
Ви можете отримати важливу інформацію про ефективність вашого бренду, відстежуючи такі ключові показники ефективності, як залученість співробітників, досвід кандидатів, активність у соціальних мережах, показники різноманітності та інклюзивності, кількість рекомендацій.
Вимірювання ключових показників ефективності брендингу роботодавця не обмежується лише збором даних. Важливо пам’ятати, що це — процес, який потребує постійного аналізу, вдосконалення та адаптації до змін на ринку праці та внутрішніх потреб компанії.