75
0
Засновниця та СЕО агенції комунікацій «ВАРТО»
+15
На проекті з 23 червня 2021
«ВАРТО» — українська агенція маркетингових комунікацій, яка надає послуги у сфері PR, маркетингу, реклами, розробки SMM-стратегій, організації промо та PR-акцій з 2005 року. Флагманський продукт агентства – розробка комплексної комунікаційної стратегії для брендів та її впровадження.
Основна мета команди «ВАРТО» — посилити компанії та розкрити їхній потенціал за допомогою інструментів маркетингу та PR, допомагати будувати репутацію, яка дає підтримку мільйонам та допомагає розвиватися. За 16 років діяльності агентство реалізувало понад 1300 проєктів, отримало золото та срібло EFFIE AWARDS 2019, стало фіналістом SABRE Awards 2020.
Проєкти, якими пишається команда агентства: комплексне PR-просування 7 напрямків для медичної мережі «Добробут», серед яких проєкт для Центру онкології, який отримав золоту нагороду EFFIE AWARDS 2019; комунікаційне партнерство з USAID та Маріупольською міською радою в рамках проєкту «Стратегія розвитку Маріуполь 2030»; прес-офіс для компанії Nemiroff та багато інших. Серед клієнтів агентства компанії лідери різних сфер та регіонів: Watsons Україна, Carlsberg Ukraine, Inkerman, ТМ “На здоров’я”, ТМ “Селянське”, ТМ “Ідеаль Немолоко”, INTECH, медична мережа “ВЕСЕЛКА” (Львів), мережа супермаркетів “Обжора” (Одеса), страхова компанія “Альфа Страхування”, банки Індустріалбанк, АльянсБанк, Експрес-банк, Банк “Південний”, компанія Amadeus, фармацевтична компанія Гленмарк, Samsung Україна.
75
0
У 2023 році агенція комунікацій «ВАРТО» попри складну воєнну ситуацію в країні розпочала нову стратегію масштабування та розвитку. А тепер — оголошує масштабний набір креативних талантів у команду. Що відомо про агенцію? Агенція комунікацій «ВАРТО» — українська агенція стратегічних та маркетингових комунікацій, заснована у 2005 році. Агенція надає послуги у сфері PR, маркетингу, реклами, розробки […]
2 і 3 листопада у Києві пройшов 21-ий Форум Фінансових Директорів, також відомий як Ukrainian CFO Forum. Організаторами традиційно виступили FA Service. Захід зібрав на одній локації понад 600 провідних фахівців галузі економіки та фінансів. Понад 40 спікерів — представники ДТЕК, ASTERS, INNOWARE, KPMG, Інтерпайп, BAT, Дарниця, Нова Пошта, НІБУЛОН, MacPaw, CIKLUM та інших українських […]
ЮНЕСКО разом із Міністерством освіти і науки України та українською студією онлайн-освіти EdEra запускають онлайн-курс з цифрової педагогіки та професійну спільноту вчителів. Агенція комунікацій «ВАРТО» займеться публічним висвітленням проєкту та розвитком й укріпленням спільноти. «Для нас дуже важливо, що проєкти, які ми реалізуємо, мають корисний соціальний вплив та високу цінність для суспільства. Протягом останніх років […]
Засновниця агенції Наталя Холод та Head of PR Марія Богатікова стали запрошеними спікерками на PRCA International Summit 2023 у Лондоні — глобальній події від PRCA, найбільшої професійної асоціації піарників та комунікаційників у світі, в яку входить понад 35 000 спеціалістів з усього світу. Виступ «ВАРТО» став довгоочікуваною та завершальною подією саміту. Спікери агенції у своєму […]
ТМ “На здоров’я” випустила три нові йогурти — “Болгарія”, “Греція” і “Туреччина”. Один з них, “Болгарія”, є унікальним продуктом, адже такого раніше не було на українському ринку. Бренд зробив креативну кампанію, щоб залучити якомога більше українців до культури споживання йогуртів. Для цього виробник обрав сучасні інструменти — вплив на широкий загал через соцмережі. Завдяки співпраці […]
На початку травня агенція комунікацій «ВАРТО» стала першою українською агенцією, запрошеною виступити на щорічній конференції асоціації незалежних агенцій AMIN в Європі та на власному досвіді побачила: європейці з захопленням відкривають Україну як державу, а українців — як націю, як професіоналів. Команда «ВАРТО» поспілкувалася з партнерами з 12 європейських агенцій про війну в Україні, її вплив […]
Агенція комунікацій «ВАРТО» стала першою українською агенцією, запрошеною виступити на щорічній конференції асоціації незалежних агенцій AMIN в Європі. Спікерами на заході стали Наталя Холод, CEO та засновниця «ВАРТО», та Марія Богатікова, Head of PR. — Кожен українець за кордоном сьогодні має бути амбасадором України. Тож в основу нашої презентації заклали те, чим пишаємося найбільше: наша […]
Незалежно від того, чи мали ви досвід у веденні бізнесу, чи тільки починаєте свій шлях, стратегія є обов’язковою складовою для формування фундаменту вашої компанії. Коли робота доходить до просування послуг та побудови іміджу, виникає питання: а яка саме стратегія потрібна моєму бізнесу? Маркетингова? Комунікаційна? Бренд-стратегія? А, може, всі три одночасно? Розібратися допомагає Ганна Гавура, Head […]
Для розширення кола споживачів, а саме зацікавлення молоді таким продуктом, як кефір, бренд “Молокія” розробив креативний кейс. Він побудований на потребах й інтересах цієї аудиторії. Апелює до емоційної складової, прагнення ділитися своєю думкою й гумором у соцмережах та зручності споживання. Концепція відповідає цінностям молоді: швидко, зручно й прикольно. Прийшов до магазину, вибрав кефір відповідно до […]
Комунікації воєнного часу дуже швидко стали комунікаціями перших осіб брендів. Власники та топменеджери компаній, які до лютого 2022 року лишалися поза межами інформаційного поля, зараз активно нарощують свою публічність. Чим корисна комунікаційна стратегія для побудови персонального бренду — розпитував Дмитро Мельникович, а відповідала Наталя Холод. Це конспект їхньої розмови, повний ефір можна переглянути в Instagram. Довідка: […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email