З кожним роком китайські маркетплейси збільшують свій вплив, і покупці все активніше замовляють товари з Піднебесної. Але ж не все знижки та покупки – володарі інтернет-аудиторії і маркетологи можуть ще й добре заробити на цих майданчиках. За оцінкою Admitad Affiliate, їх прибуток в 2021 році тільки на Всесвітньому дні шопінгу 11 листопада перевищить $ 2 млн. Яким чином вони отримають прибуток – розповімо в цій статті на прикладі AliExpress.
Декілька разів на рік маркетплейси проводять масштабні розпродажі, на яких можна купити товари з вигодою до 70%. І хоч зараз на AliExpress затишшя – це “перед бурею”. Адже не за горами най спекотніша пора розпродажів.
Наймасштабнішими знижковими періодами для китайшопів є:
- Китайський Новий рік (кінець лютого)
- День народження AliExpress (кінець березня)
- Тиждень подарунків (кінець квітня)
- 11 Всесвітній день шопінгу, або китайський День холостяка
- Чорна п’ятниця (кінець листопада)
На замовлення користувачів, які перейшли за партнерським посиланням, можна заробити від 3% до 69% від суми замовлення. Ми розглянемо заробіток по партнерській мережі через призму майбутньої розпродажі, а саме Всесвітнього дня шопінгу. 11 листопада 2009 року в інтернет були запущені перші масштабні розпродажі (обсяг продажів перевищив $7 млн). А вже в 2013 році Alibaba встановив світовий рекорд – було зібрано $ 3,1 млрд з онлайн-покупок тільки за першу годину свята. І ось, з тих пір 11 листопада стало офіційною датою, коли великі маркетплейси проводять масштабні акції.
Рекордна статистика 2020: продажі зросли вдвічі
По закінченню Дня холостяка в 2020 році Alibaba Group відзвітував про результати розпродажу – сумарний обсяг продажів склав рекордні $74,1 млрд, що вдвічі перевищує результат 2019 року.
За даними Admitad Affiliate, в День всесвітнього шопінгу минулого року веб-майстрам вдалося продати 3,3 млн товарів на загальну суму $49,2 млн. Самі ж партнери заробили $1,7 млн в період знижок.
Покупці і справді чекають розпродаж і це підтверджує динаміка конверсії в сегменті “товари з Китаю” з 20 жовтня по 20 листопада 2020 року:
Конверсія злетіла в 6 разів! А разом з нею і заробіток веб-майстрів. За даними Admitad Affiliate, саме ці товари увійшли в топ за популярністю на розпродажі в минулому році:
А ось як в цілому розподілився інтерес покупців і, як наслідок, їх витрати в 2021 році? Як ми бачимо, топ залишився в цілому незмінним, але деякі категорії завоювали велику популярність – ця інформація корисна для планування активностей партнерів:
Тепер поговоримо про те, які кроки принесли маркетологам і власникам інтернет-аудиторії прибуток під час розпродажу в минулому році і забезпечать його і в цьому.
Де знайти прибуток на китайських маркетплейсах?
Партнерський маркетинг – це завжди взаємодія трьох сторін: рекламодавця, веб-майстра і партнерської мережі. Він має на увазі використання принципу “Cost per action” – оплата за дію.
Ви виступаєте в ролі веб-майстра, який призводить на сайт рекламодавця (в даному випадку AliExpress) потенційних покупців. Ці люди повинні здійснити на сайті певну дію, наприклад – оформити замовлення на китайському маркетплейсі. Після підтвердження оплати і отримання товару покупцем, вам нараховується винагорода у вигляді відсотка від суми товару. Розмір виплати становить від 3% до 69%.
Для роботи з партнерською мережею необхідно виконати наступні дії:
- зареєструватися в партнерській мережі;
- підключитися до програми AliExpress;
- отримати партнерське посилання;
- поширити її;
- привести покупців на сайт товару;
- отримати винагороду за оплачені замовлення наведених користувачів.
Поговоримо про те, які дії допоможуть вам на 4 і 5 етапах!
1. Огляди на товари
Ви можете створювати чесні текстові або відео-огляди, в яких розповідаєте про переваги чи недоліки того чи іншого товару. Форматів огляду є безліч – від розпакування до тест-драйву і порівняння позицій. Ця опція відмінно підходить для блогерів, онлайн-ЗМІ, адміністраторів спільнот в соціальних мережах, активних користувачів форумів і будь-яких інших тематичних проєктів.
Цікаво, що відео-огляди ранжуються краще в пошукових системах, їх вважають за краще тексту 72% користувачів. Найкраще такий формат підійде для YouTube – додавайте партнерські посилання в опис до відео або в коментарі і отримуйте відсоток з покупок вашої аудиторії.
2. Партнерські магазини
Не всі люди хочуть порівнювати ціни, читати відгуки, вишукувати найвигіднішу пропозицію – це забирає чимало часу. Люди хочуть зайти на сайт і в два кліка оформити замовлення. Така поведінка дарує ще одну можливість заробітку на AliExpress.
Створіть свій інтернет-магазин або зробіть окрему вкладку на своєму сайті, наповнивши її продукцією з китайського маркетплейса. Надайте покупцям додаткову інформацію про товари або створіть зручні вибірки – і не забудьте включити в них свої партнерські посилання!
3. Кешбек
Admitad Affiliate надає можливість заробити за допомогою реферальних програм Кешбек-сервісів. Наприклад, на сервісі LetyShops ви отримуєте разову винагороду за приведеного друга, за реєстрацію нового користувача, а також довічний відсоток від доходу Кешбек-сервісу з вашого користувача.
За підрахунками експертів Admitad Affiliate, найбільше продажів зробили, а як наслідок і прибутку отримали на розпродажі саме Кешбек-сервіси:
Ми розглянули найцікавіші і популярні способи заробітку на AliExpress, але ви також можете налаштовувати тизерну або таргетовану рекламу. Єдине суворе правило – ніякої контекстної реклами на бренд!
День Холостяка в 2021 році: чого очікувати?
У найбільшій розпродажі 11.11 за традицією буде два періоди:
- Період розігріву – коли користувачі відзначають, що сподобалося і кладуть їх в корзину.
Коли: 28 жовтень 10:00 – 11 листопада 10:59 (за Києвом).
Ваше завдання в період розігріву – зробити так, щоб користувач почав наповнювати кошик, перейшовши за вашим партнерським посиланням. AliExpress для цього дає купони і спеціальні лендінги. - Період самої розпродажі.
Коли: з 11 листопада 10:00 по 13 листопада 9:59 (за Києвом).
У дні розпродажу вам залишиться тільки підштовхнути користувача до покупки. Коли кошик вже наповнений, користувачеві необхідно застосувати всі зароблені за період розігріву купони, отримати знижку і оформити замовлення.
4 важливих ради для максимального прибутку
- Підготуйтеся заздалегідь, пропишіть контент-план. Щоб не втрачати час на розпродажі, підготуйте всі посилання завчасно і пройдіть модерацію в потрібних вам партнерських програмах.
- Не забувайте, що в період розпродажу діє атрибуція First cookie wins – винагорода нараховується веб-майстру, який першим привів покупця на сайт, навіть якщо він не відразу оформив замовлення.
- Пам’ятайте про підвищене навантаження на сайт в період розпродажу. Попередьте покупців заздалегідь, що для оформлення замовлення може знадобитися більше часу, ніж зазвичай. Слідкуйте за стабільною роботою вашого майданчика і в разі необхідності швидко виправляйте помилки.
- Слідкуйте за статистикою прибутковості, відзначайте вдалі і невдалі дії, покращуйте і масштабуйте свою кампанію. Адже попереду вас чекають наступні розпродажі – до них ви зможете доопрацювати свою стратегію.
І пам’ятайте, Всесвітній день шопінгу – наймасштабніший розпродаж року, який вже кілька років як обігнав Чорну п’ятницю. За оцінкою експертів Admitad Afiiliate, в цьому році на ній маркетологи зароблять більше $2 млн. Однак Чорна п’ятниця і новорічні розпродажі також обіцяють величезні прибутки партнерам. Тому відточіть свої прийоми на 11.11 і продовжуйте поліпшувати їх на наступних знижкових періодах, щоб вичавити з них максимум доходу.