Експерти Ogilvy в 2024 році виділяють основні тренди інфлюенс-маркетингу, які вплинуть на роботу вашого бізнесу. Інструменти можна адаптувати до своєї ніші та підвищити конверсію продажів. Обговоримо детальніше.
Використання ШІ
Експерти Ogilvy в 2023 році закликали компанії та агентства до обов’язкового розкриття факту використання ШІ в своїй роботі. Був випущений перший в історії Акт, який говорить про відповідальність за штучний інтелект.
Це відкрило доступ до можливості створювати аватари, які задовольнятимуть потреби клієнтів, відповідаючи на питання та надаючи інформаційні послуги. Відкрите використання ШІ збільшує можливості підприємств. Ціна розробки проектів такого типу – це вже інше питання.
Більше 60% маркетологів, які проходили соціальне опитування відповіли, що планують користуватися ШІ в своїй роботі.
Свідома співпраця
Просувати все, що завгодно заради грошей в 2024 році стає немодним. Якщо аудиторія бренду та інфлюенсера зловить їх на такій співпраці, негативні відгуки чекають всіх. Суспільство рухається в напрямку свідомого споживання, сортування сміття та захисту екології. Слід не тільки ретельно вибирати людей для співпраці, але й звертати увагу на їх цінності.
Спорт в тренді
В 2024 році спортсмени сходять з п’єдесталу. Своїм профілем Кріштіан Роналду показав, що спортсмен – це особистість з різноманітними інтересами. Він найпопулярніша людина в Інстаграм. Увага до спорту та його зірок збільшується. Це можна використати в інтересах свого бізнесу.
Наприклад, компанія Prada розвивається в сегменті зимового одягу. Всі знають цей бренд, але до спортивної колекції великої уваги ще не було. Компанія інтегрувала свою продукцію в життя сноубордистки Джулії Маріно.
На змаганнях вона була зі сноубордом марки Prada, який вигідно виділявся на фоні стандартних логотипів. Всі, хто слідкує за Маріно тепер знають, що вона користується Prada і не можуть не зацікавитись продуктом. Знайдіть спосіб зв’язати свій продукт зі спортом і знайдете нову аудиторію та підвищите продажі.
Звук бренду
Аудіореклама користується популярністю. Пісеньки, звукове супроводження реклами продукції, в’їдається в пам’ять намертво і може стати додатковим каналом сарафанки для вашого бізнесу.
Наприклад, пісенька про синій трактор в свій час кошмарила не одну тисячу батьків, а це був всього лише мультик. Звук реклами Coca-Cola має асоціацію зі святом, а знаменитий «Джінгл белс» пахне Різдвом та новорічними канікулами. Згадайте свої асоціації з піснями і як музика може стати машиною часу, викликаючи спогади.
Дайте своєму брендові голос, якщо його ще немає. В Україні багато музикантів, продюсерів, композиторів, які володіють різними жанрами музики, ведуть блоги та спільноти. Співпраця з ними може дати неочікуваний ефект.
Стримінг знову в полі зору
Думали, що прямі трансляції після пандемії 2020 року пішли на спад? Зовсім ні! Стрімінгові платформи стрімко набирають аудиторію, а вік авторів трансляцій збільшується. Зараз можна знайти проекти реалізованих, дорослих людей, які мають авторитет серед своїх фоловерів.
Більше 60% компаній говорять, що реклама під час стріму приносить ROI більший за альтернативні методи промоцій. Не ігноруйте можливості працювати з тематичними креаторами та самостійно створювати контент для трансляцій.
Кожен член команди – інфлюенсер бізнесу
Не треба опиратися на відомих особистостей, щоб розказувати історію своєї компанії та рекламувати продукцію. У вас є команда експертів, яка щодня працює з клієнтами, має великий досвід роботи та вплив на аудиторію (інакше ви нікому і нічого не продали б). Використовуйте це з користю.
Дайте конкретні інструкції для колективу, що, на яких платформах, вони повинні публікувати, як вести свій профіль в соціальних мережах. Вплив кожного члена команди на цільову аудиторію недооцінений. 89% компаній, які проводили експерименти з командою побачили, що в індивідуальних блогах про бізнес є сенс. Такий спосіб просування не потребує додаткових інвестицій, ви вже платите за цю роботу, треба її трохи оптимізувати.
Адаптуйте тренди для своєї роботи і самі побачите, у скільки разів зросте її ефективність.