В цій статті ви дізнаєтесь чому варто перекинути рекламний бюджет з Facebook та Instagram на TikTok.
З 2018 року і до початку 2021 року для багатьох рекламодавців та власників бізнесу одним із найкращих джерел трафіку був Facebook та Instagram. По-перше, ці соцмережі мали величезні аудидиторії людей різноманітних інтересів, по-друге, соц мережі давали можливість без великих складнощів ефективно витратити рекламний бюджет. І якщо в 2022 році кільксть користувачів тільки виросла, то витратити рекламний бюджет стало вкрай складно.
До прикладу, в сфері автострахування в попередні роки можна було відносно легко витрачати по $300,000 на місяць генеруючи ліди з ROI в 25-35% на місяць. Зараз це стало не можливим через бани — Facebook блокує показ реклами, відмічаючи легальні рекламні оголошення як ті що порушують правила рекламної сітки. Разом з тим CPM (ціна за 1000 показів оголошення) дуже виріс. Це ще одна з причин чому стало важче опрацювати рекламний бюджет — рекламодавці поки що не адаптувалися, не підвищили ціну за лід.
Варто відмітити що якість трафіку яку ви можете отримати з Facebook та Instagram краща, ніж та яку ви отримаєте з TikTok. Я оцінюю її як 10 Facebook проти 7 TikTok. Для деяких вертикалей бізнесу такі як страхування або фінансовий сектор – це дуже важливо. З однієї сторони ви генеруєте дешевий лід, з іншої сторони якість такої заявки може не задовольнити ваш колл-центр.
Але і це не є великою проблемою. Адже, вам просто треба знайти правильний підхід — а саме провести тести, перевірити різні рекламні оголешення та знайти варіант при якому ваш месседж буде передано з дотриманням балансу між “це цікаво і я хочу клікнути” і “це корисно для мене і я хочу заповнити заявку”. Саме тоді ви отримаєте зацікавленого ліда який може конвертуватися в продаж.
Важлива річ яка відрізняє користувача Facebook від TikTok — це оцінка інформації та швидкість прийняття рішення. Зазвичай, при рекламі на Facebook, для успішної заявки вам необхідно було використовувати pre-sale сторінку — це веб сторінка на якій описувалась послуга чи сервіс, потенційний лід читав пару скролів тексту, переглядав медіа і після цього вже переходив на сайт з формою для заповнення.
З TikTok все інакше, користувач не хоче переходити на іншого роду контент. Таким чином ви просто заважаєте його розвагам. Користувачу TikTok не варто показувати pre-sale сторінку, все має бути розказано саме в короткому відео. Тоді весь процес отримання заявки буде виглядати максимально просто: користувач подивися відео, натиснув на кнопну під відео та перейшов на форму. Він знає що це за форма та навіщо її треба заповнити, рішення вже було прийняте при перегляді відео.
Відео для реклами
Які саме відео використовувати? Потрібно бути тіктокером для виготовлення ефективної реклами?
TikTok — це соціальна платформа яка побудована на перегляді відео, і TikTok став таким популярним саме через тренди. Тому для виготовлення ефективного відео треба розбиратися в відео та аудіо трендах, що саме актуально цього тижня в тій країні де ви рекламуєте послуги. Ваше відео може не містити дорогого та якісного візуалу та оформлення, воно може бути просто інфонмативним з використанням актуальних трендів — цього достатньо.
Для виготовлення відео я раджу використовувати Creator Marketplace — це офіційна платформа TikTok інфлуенсерів, яких можна відсіяти по фільтрам. Вони можуть розробити відео на їхній смак під ваші бізнес потреби.
Тестування
Дуже важливо протестувати багато відео. Часом неочевидно чому саме те чи інше спрацювало і вивело вашу рекламну кампанію до позитивниго ROAS. Я б радив перш за все оцінювати CTR. Наприклад, для ринку США він має бути вище 1%. Наврядчи ваша рекламна група буде прибутковою якщо ваш CTR нижче 1%. Це показник того що ваше відео просто пропускається користувачами.
Для того щоб CTR був високим я раджу використовувати перевірену формулу:
зачіпаєте проблему → інтригуєте привабливим рішенням/пропозицією → підштовхуєте до дії.
Тривалість такого відео має бути від 30 до 55 секунд.
Нижче я приводжу результати кампаній з автострахування за 5 січня 2022.
Starts – це ті хто клікнув на рекламу і попав на сторінку з формою. Submitted — це ті хто заповнив форму і конвертувався в лід.
Для кого підійде реклама TikTok
Для генерації лідів з TikTok точно підійде страховим компаніям, банкам, кредитним організаціям, туріистичний агенціям, навчальним закладам. Всім тим кому потрібні ліди високої якості. Вам потрібно орієнтуватися на послугу/товар який потенційно є цікавим широкій аудиторії.
В кінці я хотів би сказати що станом на лютий 2022 року TikTok є дуже серйозним конкурентом рекламної платформи Facebook. Якщо ви вже використовуєте Facebook для генерації лідів, то вам обов’язково варто підключити TikTok рекламу