Того, в кого не має профілю в соціальних мережах сьогодні, просто не існує. Такі правила сьогодні в світі маркетингу. І на те є вагомі причини: профілі в Facebook, Instagram, Twitter допомагають залучити нових клієнтів і зберегти існуючих. Але ваша присутність не буде настільки ефективною і не буде працювати, без регулярного і ретельного обслуговування вашого акаунту, вашого профілю.
Сьогодні компанії платять за «увагу» в соціальних мережах, дають рекламу, розміщують пости в Instagram або Facebook. Компанії давно усвідомили важливість соціальних мереж в маркетингу і відповідним чином узгоджують свої маркетингові бюджети. За оцінками експертів з реклами, витрати на рекламу в соціальних мережах виростуть з 48 мільярдів доларів США до 76 мільярдів доларів США в 2020 році.
Як компанії утримати свого клієнта в соціальних мережах?
Маркетинг в соціальних мережах вимагає багато зусиль. Величезний обсяг роботи, необхідний для запуску, моніторингу та регулярного оновлення профілю в соціальних мережах на одній платформі, обтяжливий. Тому компанії повинні забезпечити достатній час, засобів і персоналу для підтримки вибраних каналів.
Складіть план маркетингу в соціальних мережах, який ви можете реально якісно реалізувати. Коли ви ставите надто високі цілі і створюєте контент для безлічі соціальних мереж, може виникнути хаос. Це часто призводить до того, що компанії відмовляються від своїх сторінок в соціальних мережах. Прекрасно вибрати один або два канали і зосередитися тільки на цих мережах. Якщо ці платформи дозволяють вам створювати якісний контент, своєчасно відповідати на запити клієнтів і залишатися в рамках маркетингового бюджету, це відмінно.
Щоб утримати ваших клієнтів в соц.мережах потрібна системна, планова і якісна робота. Без цілей і завдань у вас не буде можливості виміряти ваш успіх або повернення інвестицій (ROI). Важливо не тільки зареєструватися в соц.мережах, і іноді розміщувати контент, але і мати уявлення на рік, чого ви плануєте досягти і куди ви йдете. Якщо ви зареєструвалися на Ютуб, тільки для того, щоб «віддати данину моді», але розміщуєте відео раз в два місяці, і не знаєте навіщо вам це потрібно, ви не зможете вибудувати довірливого ставлення з потенційними клієнтами. Якщо ви присутні у всіх існуючих соц.мережах, але не можете якісно і цікаво їх вести, ви не зможете розвивати ваш бізнес.
Після того, як ви вибрали і вирішили використовувати кілька соціальних мереж, вам необхідно розробити стратегію соціальних мереж. Скільки постів в тиждень, скільки Stories, хто з ключових фігур компанії що коментує, зйомка актуальних відео з життя офісу і компанії, акції та розіграші та інше.
Створення загального контенту
Знання того, хто є вашою аудиторією і ідеальним клієнтом, і що вони хочуть бачити в соціальних мережах, є ключем до створення контенту, який їм сподобається, який вони прокоментують і поділяться. Також важливо, якщо ви хочете перетворити передплатників в соціальних мережах в клієнтів для вашого бізнесу.
Як же виглядає якісний контент? New York Times опублікувала цікаву доповідь ще в 2011 році про те, чому люди поділяють зміст в Інтернеті. Понад сім років по тому ці наукові дані все ще актуальні для маркетингових стратегій на Facebook. Причини для обміну контентом полягають в наступному – тому що люди хочуть:
- зробити цінний і / або розважальний контент доступним для інших.
- визначити себе (репутацію і як їх сприймають інші).
- досягти самореалізації / ствердження (через коментарі тощо).
- розширити і підтримувати власну мережу.
- брати участь в публічних дебатах з питань бізнесу.
Для компаній це означає створення контенту, який стимулює людей їм ділитися.
Ідеальний пост на вашій сторінці, що потрібно знати?
Є багато речей, які потрібно враховувати при розробці ідеального посту. Має значення не тільки побажання передплатників, а й те, який контент Facebook вважає за краще відображати в стрічці новин користувача. Мережа не розкриває ці механізми. Що ясно, так це те, що Facebook протягом деякого часу вважав за кращий контент приватних акаунтів тим, що були в офіційних профілях брендів. Проте, бренди можуть оптимізувати свої пости.
Що потрібно знати:
Довжина тексту: чим коротше, тим краще. Це відноситься як до Facebook, так і до Instagram. Повідомлення з довжиною від 1 до 50 символів отримали найбільшу кількість взаємодій. Пости без тексту зайняли 2 місце.
Звичайно, важливо ділитися відмінним контентом, але не менш важливо мати план, коли ви будете ділитися контентом, щоб отримати максимальну віддачу. Ваш календар контенту в соціальних мережах також повинен враховувати час, який ви витратите на взаємодію з аудиторією (хоча вам також необхідно врахувати деяку спонтанну участь).
- Тип контенту (текст, зображення, відео): користувачі більше взаємодіють з візуальним контентом, таким як зображення і особливо відео.
- Час посту (будні проти вихідних): насправді пости вихідного дня на обох платформах призводять до більшої взаємодії в середньому, ніж протягом тижня.
- Кількість використаних смайликів: від рясної радості або смутку до нудоти, в світі соціальних медіа є відповідні смайли майже для кожного почуття. І користувачі люблять їх.
- Повідомлення з одним-трьома «емоціями» показали найвищий рівень взаємодії в Facebook і високий рівень взаємодії в Instagram.
- Кількість використовуваних хештегів: в Instagram від одного до трьох хештегів виявляються придатними. На Фейсбуці все по-іншому: пости без хештегів більш успішні.
Хороші приклади
Американський виробник спортивних товарів Nike, здається, особливо добре розуміє своє місце в соціальних мережах і їх цінність. Наприклад, в Instagram-акаунті компанії більше 81 мільйона передплатників. Емоційно заряджені, візуально привабливі зображення спортивних подій дають користувачам те, що вони шукають в Instagram: хороші почуття. Не кажучи вже про те, що футбольна зірка Nike Кріштіану Роналду підписав контракт з компанією (маючи своїх 160 мільйонів передплатників). Гігант швидкого харчування також користується успіхом в Facebook. Канал McDonald’s має 78 мільйонів передплатників. Мережа ресторанів швидкого харчування управляє балансом між цікавою взаємодією з брендом (наприклад, візуальними цитатами «365 причин для McDonald’s») і відкритою взаємодією з важливими темами на тему швидкого харчування.
National Geographic є одним з кращих в Instagram, поєднуючи приголомшливі візуальні ефекти з переконливими написами.
Тому розвиток каналів соціальних мереж є обов’язковим майже для кожної компанії, щоб бути успішним.