Громадська Організація «Не Самі» спільно з креативною агенцією Bickerstaff.092 анонсували проєкт «Дружні Двері», щоб допомогти українцям, які втратили свої домівки внаслідок російської агресії, інтегруватись у вільних містах України, а також — обʼєднати всі доступні можливості для нових місцевих.
За останніми даними МОМ, фактична чисельність ВПО в Україні становить 3,5 млн осіб, і щодня ця цифра, на жаль, зростає. Коли люди втрачають дім, вони змушені будувати життя наново. Проте доволі часто нові місцеві стикаються з упередженим ставленням та опиняються у середовищі, де допомогу надавати не можуть або навіть — не хочуть.
Нескінченні пошуки роботи та житла приводять до постійного “ні”, а сил та надії з кожною відмовою меншає. Щоб нові місцеві мали змогу швидко розгледіти двері, які для них радо відчинять, креативна агенція Bickerstaff.092 спільно з громадською організацією «Не Самі» створили проєкт «Дружні Двері». Він прагне об’єднати та висвітлити вже наявні ініціативи, спрямовані на допомогу в адаптації та інтеграції нових місцевих, а також — створити нові.

Дружні Двері
«Ми створили символ Дружніх Дверей, аби люди могли легко знаходити можливості та допомогу, яку їм радо запропонують. Ми прагнемо, аби якомога більше бізнесів впроваджували цей символ та демонстрували свою відкритість до людей, які шукають можливості адаптації на новому місці», — поділився Ілля Ануфрієнко, засновник креативної агенції Bickerstaff.792
Олександра Сахарук, співзасновниця ГО «Не Самі», наголошує на необхідності системного, а не стихійного підходу до підтримки ВПО: «Увага до людей, які були змушені покинути свої домівки через російську агресію, має бути системною, а не спонтанною. Кількість таких людей щодня збільшується, тому ми повинні розвивати культуру поваги та підтримки новоприбулих. Важливо, щоб кожна родина, кожен бізнес в Україні проявляли емпатію та змінювали свою поведінку і простір, враховуючи потреби нових мешканців».
Обʼєднавши зусилля та бажання допомогти, на сайті «Дружні Двері» зʼявився розділ «Дружні бізнеси», у якому команда проєкту розміщує можливості від бізнесів, які долучились до ініціативи. Компанії пропонують вакансії для нових місцевих, лекції з HR-командами, оплачуване стажування та інші можливості. До проєкту вже приєднались перші українські бізнеси: один з найбільших рітейлерів електроніки і побутової техніки – мережа Фокстрот, бренд батончиків FIZI, найбільший непродуктовий рітейлер в Україні Епіцентр, мережа магазинів MOYO, суперменеджер свідомих батьків мережа дитячих магазинів MA, школа популярної культури Skvot та багато інших.
«Ми у Фокстрот не виділяємо співробітників зі статусом ВПО в окрему категорію — це наші люди. Ми працевлаштовуємо їх при переїзді, надаємо підтримку, можливості для розвитку та адаптації в нашій культурі. Крім того, у нас є програми з підтримки ментального здоров’я та навичок самодопомоги. Але найголовнішу роль відіграє колектив — корпоративна культура Фокстрот завжди надихає на підтримку, турботу та емпатію», — Олена Пробачай, начальник відділу підбору та адаптації персоналу мережі «Фокстрот»
Команда ініціативи закликає українські бізнеси долучатися до проєкту «Дружні Двері» та разом створювати ще більше можливостей для нових місцевих. Спільними зусиллями ми можемо допомогти українцям, які вимушено залишили свої домівки, знайти підтримку та інтегруватися в новому середовищі.
Ознайомитись детальніше із проєктом можна на сайті та в соцмережах ініціативи «Дружні Двері». Команда проєкту закликає українські бізнеси долучатися та разом допомагати новим місцевим.