Українські товари та компанії мають перевагу перед закордонними аналогами через активну українізацію та зростаючий патріотизм. Але на внутрішньому ринку країни також існує конкуренція, до просування товарів треба підходити комплексно. Обговоримо на прикладі торгової марки дверей Straj, на що звернути увагу.

Straj
Історія бренду та відношення до клієнтів
Компанія «Страж» на ринку працює 19 років, про що одразу говориться потенційним покупцям. Товар сегментується за ціновою категорією від бюджетних моделей до преміум класу. Але інформація подається так, що контраст між економією та ексклюзивом майже не відчувається.
Якщо покупець вибрав бюджетну модель, він не почуватиме себе гіршим на фоні тих, хто обирає ексклюзив. Цього вдається досягнути за рахунок чіткої сегментації аудиторії, на кожен тип покупців, своя пропозиція. В результаті знижується вірогідність отримати негативні відгуки на товар через незадоволення потреб клієнтів.
Якість торгової пропозиції
Кожна модель дверей на сайті має детальний опис технічних характеристик та можливостей. Є конструктор, де користувач може зібрати собі модель дверей буквально за 10 хвилин. Окрім того вказується, що йде в базовій комплектації, а що можна замовити індивідуально.
Опис товарів без води, нав’язування послуг та прямої реклами, що дає право вибору та створює враження, що покупець приймає рішення самостійно.
Робота з покупцями
На сторінці товару є відгуки попередніх покупців. Йде активна робота з аудиторією та стимуляція до рекомендацій, мотивація ділитися враженнями від покупок. Це створює атмосферу довіри до компанії та популярності колекції.
Робота з сайтом магазину
Структура сайту та сторінки товару не містять технічних помилок. Все працює швидко, навігація сторінками сайту проста та зрозуміла. Це не забирає зайвий час у потенційних покупців та дає можливість оформити замовлення швидко.
Активна технічна підтримка та професійний персонал
Персонал магазину вчасно відповідає на дзвінки клієнтів, допомагає сформулювати замовлення, працює з запереченнями. Ціль компанії – задовольнити потреби клієнта, вся робота колективу організована навколо цього.
Бренд немає проблем з комунікацією, якістю товару та оформленням замовлень, що дозволяє йому міцно тримати свій сегмент ринку.
На основі інформації можна зробити висновки, що просування українського бренду – це комплексна робота, конверсія залежить не тільки від SEO та маркетологів, але й від виробника товарів та його персоналу. Працювали з українськими брендами? Які методи просування використовуєте?