Онлайн-казино Cosmolot запускає масштабну національну кампанію «Рашистам пекло», закликаючи додати жару рашистам. У серії роликів компанія іронічно покаже долю окупантів у пеклі.
Суспільна думка в Україні дещо демонізує сферу онлайн-казино. Подейкують, що для Cosmolot, навіть, існує окремий казан. Саме ця гіпотеза, була взята за інсайт.
У першому ролику відомі російські пропагандисти постають перед чортом, який давно їх чекає. Шокований кількістю рашистів перед воротами, чорт звільняє пекельний казан Cosmolot, адже рашистам він потрібніший.
Креативна команда бренду спільно з Magai Production відзняли цілий міні-серіал про чорта, такого собі заклопотаного й хазяйновитого адміністратора пекла. У серії роликів глядачі зможуть побачити чорта в образах домогосподарки, сільського голови та романтичного співака.
В рамках кампанії створена інтерактивна благодійна платформа “Додай рашистам жару”. Охочі можуть донатити на потреби ЗСУ, додаючи жару під пекельні котли з рашистами. Усі кошти зараховуються у фонд “Повернись живим”.
“Ми впевнені, що останні рекламні кампанії напрочуд добре формують позитивний імідж нашого продукту в такий непростий час”, – говорить Head of Brand Растіслав Ріго. – При цьому ми не перетягуємо ковдру на себе, а елегантно інтегруємо бренд у потрібні нашому суспільстві меседжи”.
Від початку повномасштабного воєнного вторгнення росії в Україну бренд Cosmolot одним з перших у своєму сегменті обрав позицію підтримки ЗСУ й українського морального духу, створивши яскраву комунікацію “Палімо вату разом” й ініціював створення телевізійних підбірок радіоплейлистів без російського контенту “Без вати краще грати”.
Додаємо рашистам жару, донатимо на ЗСУ та збираємо бонуси разом із Cosmolot!