Affiliate-канал вже давно став невід’ємним джерелом трафіку інтернет-магазинів. Зокрема, для компаній в ніші електроніки ефективність СРА-каналу безпосередньо впливає на успіх рекламних кампаній в мережі. Компанія Admitad – лідер на ринку digital і affiliate-маркетингу – з’ясувала, які чинники впливають на успіх СРА-кампаній.
Тетяна Щербак, digital-менеджер «Фокстрот», розповіла про досвід роботи з affiliate-мережею (партнерська мережа) і про методи залучення трафіку за допомогою affiliate-маркетингу.
– Яку частку займає СРА від загального обсягу онлайн-продажів «Фокстрот»?
– З весни 2018 року частка CPA-трафіку зросла в 2 рази і ми плануємо і далі нарощувати цей показник.
– Що ви робите для збільшення середнього чека?
– Якщо говорити про СРА-канали, ми намагаємося зацікавити веб-майстрів, щоб вони працювали з нашими офферами. Ми проводимо спільні промо-активності, підвищуємо ставки, беремо участь в марафонах. Ми заходимо в “високий сезон”, коли очікується велика кількість цікавих акцій і знижкових пропозицій. Ми відкриті до пропозицій щодо спільних промо і налаштовані на активну співпрацю з усіма веб-майстрами і CPA мережею в цілому
– Що ви думаєте про зростаючу популярність кешбек-ресурсів? Аналізуєте ви частку нових і постійних клієнтів, які здійснюють покупки за кешбек-ресурсів?
– Кешбек-сервіси – один з основних для нас каналів залучення СРА-трафіку. Користувачі, які приходять з таких ресурсів, вже готові до покупки, тому
для цього каналу характерна висока конверсійна і низький відсоток відмов. Частка нових покупців в цьому каналі у нас становить 60% від усіх користувачів кешбек-сервісів
– Чи є у вас досвід роботи з промокодними майданчиками, зокрема, чи надаєте ви промокодом для веб-майстрів партнерської мережі?
– Ми надаємо промокодним майданчикам наші найкращі акційні пропозиції, з яких вони формують промокоди. В майбутньому ми плануємо надавати ексклюзивні промокоди зацікавленим веб-майстрам.
– Чи підтримуєте ви проведення активностей, марафонів для веб-майстрів СРА-мережі?
– «Фокстрот» взяв участь тільки в одному марафоні і поки складно зробити однозначні висновки, але ми точно будемо підтримувати такі активності. Вони підвищують впізнаваність бренду серед веб-майстрів, допомагають нам будувати спілкування з ними, а СРА-мережа, зі свого боку, допомагає залучити більш якісний трафік. Нам подобається, як в Admitad відпрацьовують промо-кампанії з окремими веб-майстрами або в окремих каналах. За результатами одного з таких промо кількість замовлень в «Фокстрот» збільшилася в два рази, обсяг трафіку виріс в три рази, а оборот (кошик замовлень) – в 3,2 рази.
– Що, на вашу думку, є ключовим фактором для веб-майстра при виборі оффера?
– Думаю, в першу чергу для веб-майстрів важливий відсоток винагороди, відсоток підтвердження замовлень, а також час виплати. Також для них важливі оффери які незаплутані, прості для прорахунків системою винагороди, коректність роботи коду СРА-мережі на сайті і саме зручність сайту для користувачів (швидкість роботи, вибір варіантів оплати, замовлення в 1 клік тощо).
– Паралельно зі ставкою винагороди для веб-майстра важливим параметром є рівень підтвердження. Нормальний показник для сегменту електроніки – 80-85%. Чи приймаєте ви заходи для поліпшення своїх показників і, зокрема, як ви боріться з перебиванням замовлень операторами магазину?
– Ми прагнемо до цих цифр. Ми розуміємо, що рівень підтвердження замовлень є одним з ключових для веб-майстрів, коли вони приймають рішення, працювати чи ні з певним оффером. Тому ми вивчаємо коментарі call-центру, детально розглядаємо кожну відмову. Так, бувають випадки, коли замовлення переоформлюють, наприклад, коли на кінцевому етапі оформлення змінилася адреса або спосіб доставки, або ж клієнт вирішив оплатити готівкою, а не брати кредит. Їх я обробляю вручну, тобто кожен відкриваю в базі і відстежую його історію. Якщо в подальшому виявляється, що таке замовлення було оформлене і сплачене, він зараховується на користь вебмайстра.