Перші п’ять місць займають американські компанії, потім список на 6 місці перериває корейська Samsung Group і наступні кілька місць тримають американці. Перша десятка виглядає ось так:
Дані результати були представлені консалтинговою фірмою Brand Finance. Вартість бренду Google за минулий рік збільшилася майже на чверть і досягла $ 109,47 млрд. Бренд Apple подешевшав приблизно на 27%, до $ 107141 млрд, у результаті чого він опустився на друге місце в рейтингу. При цьому на п’яте місце з четвертого опустилася Microsoft, незважаючи на те, що вартість бренду зросла більш ніж на 13% — до $ 76265 млрд.
Серед європейських компаній найвище місце займає BMW. Німецький автоконцерн знаходиться на 17-й позиції проти 15-ї в 2015 році, вартість його бренду оцінюється в $ 37124 млрд.
Причини такої зміни позицій не є чимось дивним, а радше закономірним. Хоча представники компанії Apple повідомляли, що продали рекордну кількість iPhone за останні три місяці, раніше повідомлялося, що через зменшення прибутку, Apple урізали зарплати своїм топ-менеджерам.
Google вже давним давно вийшов за рамки звичайного пошуковика, тепер компанія займається майже всім, що хоч якось стосується IT-технологій. Щось виходить, щось ні. Наприклад, з останнього, компанії довелося закрити проект Titan, по роздачі інтернету за допомогою дронів.