Ми – найбільша незалежна маркетингова агенція країни. А от за швидкістю дії та ставленням до роботи – ми назавжди вирішили лишитися “маленькими”. Ми не хочемо ставати такими, як “великі” – повільними й неповороткими. Тому ми працюємо за інакшою структурою, інакше підходимо до робочих процесів і прискорюємо ріст наших клієнтів – швидше, ніж до нас, швидше, ніж в середньому в категорії.
Відповідно з’являється мотивація і драйв співробітників та партнерів, що стають частиною нового, цікавого, важливого. Кожен з них має відчути себе гейм-ченджером – людиною, яка здійснює зміни. Адже найдивовижніше у нашій роботі – це момент розуміння: от яким воно було до нас, от яким все стало тепер.
Ми постійно перебуваємо у пошуку інновацій та свіжих рішень для брендів, з якими працюємо, шукаємо точки диференціації та їх докази. Тому для безлічі наших брендів саме співробітництво з нами стало переломним моментом для компанії, виходом на принципово новий рівень. За допомогою бренду ми міняємо бізнеси, щоб будувати з їх допомогою світ, який нам подобається.
Агенція Андрія Федоріва розробляла позиціювання, айдентику, сайт і комунікацію. Дія.City — це унікальний правовий і податковий простір для ІТ-бізнесу, що вже почав діяти на території України. Тепер це одна з найкращих в світі правових зон для ІТ-компаній, стартапів та інвесторів: тут найпривабливіші в Європі податки, з’являється альтернативна форму найму за моделлю гіг-економіки, та впроваджені певні […]
У Fedoriv marketing ↺ innovations оголосили про запуск напряму розробки продуктів на додачу до вже активного CX-відділу. Раніше компанія працювала з клієнтським досвідом для клієнтів Дії, Корзинки, Bodo, Доброзему, Inventor та інших — досліджувала бренд, аудиторію, продукт і давали рекомендації. З появою нового напряму Fedoriv планує перейти від створення концепцій продуктів до повної їх розробки. […]
Відома світська левиця розповість українцям про переваги офлайнових точок видачі найбільшого онлайн ритейлера країни Rozetka. Нову рекламну кампанію за участю Катерини Осадчої створили у Fedoriv Agency. У рекламі зірка розповідає про основні переваги користування власними точками видачі Rozetka, демонструє яскраві капелюшки й передбачуваність комфорту та якісного сервісу Rozetka. Рекламна кампанія складатиметься із серії роликів, що […]
Напередодні Дня всіх закоханих доречно замислитися про справжнє кохання. Зокрема, про любов людини до свого улюбленця. Благодійний фонд Happy Paw, який опікується долею безпритульних тварин, оприлюднив рекламну кампанію «Любов — це…», що закликає власників до стерилізації. Розробленням проєкту займалося маркетингове агентство Fedoriv. У результаті з’явилися стилізовані постери та лендинг, що інформує про переваги стерилізації для здоров’я […]
За даними Мінфіну, більше ніж половина українців заробляє до 10 000 гривень в місяць. Людей не влаштовують умови роботи, але вони продовжують вмовляти себе трошки потерпіти й роблять це роками. Така поведінка цілком зрозуміла – всіх нас бентежать зміни. Але зовсім не обов’язково одразу спалювати мости й звільнятися, часом достатньо зайти на той самий сайт і […]
Вау! Напередодні зимових свят Fedoriv Agency традиційно випустили ролик для сервісу вражень і подарунків bodo. Навряд чи хтось замовляє в Санти строкатий шалик й звичні смаколики. Дійсно бажаний подарунок — це новий незвичний досвід і яскраві емоції, якими хочеться поділитись з друзями. Саме про це розповідає нова креативна платформа бренду bodo — “незвичніше за незвичне”. […]
Fedoriv Agency вместе с режиссером фильма «Мої думки тихі» Антонио Лукичем создали новую рекламную кампанию для Новой Почты: о коробках, о людях, о том, как «просто доставка» стала частью жизни. «Каждый рекламист мечтает поработать над кампанией для бренда, товарами или услугами которого пользуется. Новая Почта – именно такой бренд, ведь у каждого из нас дома […]
Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, оператор із Бразилії та озвучка Ольги Сумської — команда Fedoriv Agency розробила креативну концепцію і запустила нову іміджеву кампанію для бренду «Моршинська». Робота над проєктом почалася в жовтні 2019-го, коли ще ніхто не знав, що […]