До якої механіки ви хочете отримати інструкцію? Оберіть:
- А) Що збільшує охоплення на 200-300%;
- Б) Зменшує ціну в таргеті на 40%;
- В) Підвищує лояльність аудиторії.

Збільшити охоплення в Instagram
Всі? Чудово! Тоді додаємо ще дві додаткові ідеї від нас і ділимося п’ятьма робочими механіками для контенту, які можна адаптувати під вашу нішу вже сьогодні й отримати схожі результати:
- знизити вартість підписника з таргетингу;
- збільшити кількість поширень і збережень на дописах.
P.S. Тут зібрали кейси від Kukurudza Agency, щоб ви одразу побачили не лише ідеї, а й реальні приклади та результати.
5 механік для стрічки
1. Employee-Generated Content (EGC)
Так, не UGC, а саме EGC — контент, створений співробітниками. Це тренд 2025 року, адже працівники гарно розуміють вайб бренду і можуть передати його аудиторії.
Приклади:

Employee-Generated Content (EGC)
Приклад 1:
Приклад 2:
Приклад 3:

Приклади Employee-Generated Content (EGC)
Приклад 1:
Приклад 2:
Який маємо результат?
EGC підвищує довіру до бренду, адже аудиторія бачить реальних людей, які стоять за продуктом. А це формує емоційний зв’язок і дає змогу заглянути за лаштунки компанії.
Чому це працює?
- Глибоке розуміння бренду. Оскільки люди, які працюють в компанії, добре знають та розуміють цінність продукту, вони можуть створювати контент, що справді відгукується клієнтам.
- Обличчя бренду. Люди більше довіряють брендам, які показують, хто ховається за ним (тобто працівників компанії). P.s. А люди, як відомо, купують і користуються послугами інших людей.
- Щирість. Контент виглядає природно, оскільки його створюють ті, хто працює з продуктом щодня. А це збільшує лояльність аудиторії до бренду.
А ще бізнес від цього також отримує переваги:
- Економія. Менше витрат на студію, фотографів і блогерів.
- Імідж роботодавця. Позитивний досвід працівників формує репутацію компанії як бажаного місця для роботи.
- Корпоративна культура. Такий контент підтримує внутрішній дух компанії та лояльність до бренду.
Як організувати EGC?
Щоб контент був справді якісним, можна раз на місяць запрошувати спеціаліста для створення сценаріїв та зйомок. Так ви отримаєте більше класних матеріалів за запланований час зйомки.
2. Гачок на початку
Додайте несподіваний старт на своєму відео, який втримує увагу та викликає питання: «Як це? Що далі? Чому так?» Це допоможе виділитися серед величезної кількості контенту в стрічці.
Приклад:

Гачок на початку
Приклад 1:
Приклад 2:
Який дає результат?
У середньому на таких відео охоплення на 15% більші.
Чому це працює?
- Привертає увагу. Це інструмент для привернення уваги, який викликає цікавість із перших секунд.
- Віральність. Високий відсоток переглядів сигналізує алгоритмам Instagram, що відео цікаве, тому він і далі поширює його в рекомендаціях.
3. Розважальний контент, який спонукає до дії
Ефективна схема контенту: розвага, інформація, ваша пропозиція. Гумор чи меми розслабляють аудиторію, навіть якщо мова йде про комерційну пропозицію та продажі.
Приклади:

Розважальний контент, який спонукає до дії
Приклад 1:
Приклад 2:
Приклад 3:

Розважальний контент, який спонукає до дії
Приклад 1:
Приклад 2:
Переглянути цей допис в InstagramДопис, поширений МЕДИЧНІ КУРСИ ГОТУЄМО ДО КРОК СТУДЕНТІВ 1-3 КУРСУ (@its_med_ed)
Який дає результат?
- Розважальні елементи підвищують репости та охоплення на 200-300%.
- Збільшується взаємодія: більше підписок, купівель чи реєстрацій.
Чому це працює?
- Емоція. Люди заходять у соцмережі за розвагами, і контент, що смішить та відгукується, хочеться поширювати друзям.
- Залучення. Легкий формат ламає бар’єр між брендом і споживачем.
- Віральність. Контент у такому форматі може залучити широку аудиторію, тому з більшою ймовірністю стане віральним.
4. Інфографіка і схеми
Інфографіка — це спосіб швидко донести інформацію завдяки структурі та візуальним елементам. Сучасна аудиторія частіше сканує стрічку, ніж читає, тому цей формат дієвий.

Інфографіка і схеми
P.s. Ідеї, як небанально структурувати інформацію, дали в цьому дописі:
Приклади:

Інфографіка і схеми
Приклад 1:
Переглянути цей допис в InstagramДопис, поширений МЕДИЧНІ КУРСИ ГОТУЄМО ДО КРОК СТУДЕНТІВ 1-3 КУРСУ (@its_med_ed)
Приклад 2:
Приклад 3:
Який дає результат?
Інфографіку частіше зберігають, адже вона допомагає швидко зрозуміти ключову інформацію. Плюс це підкреслює вашу експертність, бо ви показуєте, що можете пояснити все простими словами та на прикладах.
Чому це працює?
- Легкість та зрозумілість формату.
- Структурована подача не перевантажує текстом.
- Інфографіка запам’ятовується краще.
5. Відеознайомство (reels)
Такий формат буде корисний і для брендів, і для особистих блогів. Бо він дозволяє аудиторії швидко дізнатися, хто ви, що пропонуєте, та зрозуміти ваші цінності. Також reels-знайомство можна закріпити на сторінці, щоб потенційні підписники могли ознайомитись з ним, коли перший раз переходять на акаунт.

Особистий блог
Приклади:

Особистий блог
Приклад
Приклад 1
Приклад 2
Який дає результат?
А зараз привідкриємо інсайти агенції. Reels-знайомство зменшує ціну за підписника в таргеті в середньому на 40%.
Чому це працює?
- Відео швидко доносить інформацію без зайвого навантаження.
- Автентичність: аудиторія відчуває зв’язок із вами чи вашим брендом.
- CTA (заклик до дії) допомагає досягти конверсій.
- Формат легко адаптувати під ЦА: використовувати їхній стиль життя, потреби та бажання.
Висновок
Високі охоплення та взаємодія — це не магія, а результат чітких цілей і продуманої структури. Тут важливі не лише креативність, а й аналітика. Адже розуміння того, як виміряти результати, допомагає перетворити контент на потужний інструмент: більше охоплень, залучень та переходів.
Тому головне — не лише генерувати ідеї, а розуміти, як вони працюють. Кожен мем чи інфографіка — це не просто контент, а механіка, яка допомагає досягати цілей. Але це можливо лише тоді, коли ви бачите цифри, аналізуєте їх і тестуєте нові формати.
Надихайтесь нашими прикладами та адаптуйте їх під свою нішу. А якщо вам знадобляться нові ідеї чи механіки — звертайтесь, ми завжди раді допомогти.
До нової зустрічі!