Про тренди диджитал-маркетингу вже було сказано багато. Сфера постійно міняється, з’являються нові методи взаємодії з аудиторією. Поговоримо про антитренди диджитал-маркетингу, що саме підриває довіру клієнтів та працює проти брендів.
1. Обіцянки, які ви не будете виконувати
Клікбейт використовують заради переходів на сайт та захоплення уваги, але продажі він не підвищить. Такий метод підходить для жовтої преси, а для компаній буде працювати негативно. Якщо ви не впевнені в якості продукції чи не можете гарантувати 100% результат своєї роботи, не обіцяйте нічого.
Формулюйте рекламні пропозиції так, щоб вони не обманювали очікування клієнтів. Конкретні обіцянки працюють тільки тоді, коли ви впевнені, що можете їх виконати.
2. Куплені відгуки
Купувати відгуки у копірайтерів – звична справа для багатьох компаній та інтернет-магазинів, але сенсу в них мало. Спеціаліст зробить роботу згідно технічного завдання, текст буде максимально живим та цього замало.
Багато позитиву, літературна мова, часом однотипність – ознаки куплених відгуків. Вони можуть бути корисними для пошукових систем, але в реальні продажі не конвертуються. Стимулюйте клієнтів писати відгуки самостійно.
Для цього можна використовувати:
- пропозицію бонусів та подарунків за написання реального відгуку;
- роботу з блогерами. Ви пропонуєте блогеру безкоштовний товар чи послугу, а він робить їх огляд для своєї аудиторії;
- проведення конкурсу з призами.
3. Чужі фото
Для оформлення сайтів, інтернет-магазинів часто використовуються безкоштовні фотографії з фотостоків. Це приводить до того, що на безлічі сайтів однаковий контент.
Деякі контент-менеджери беруть фото з інших сайтів для виконання своєї роботи, що може стати причиною конфлікту з власником авторських прав. Зараз плагіат можна шукати з допомогою нейромереж. Результати роботи таких сервісів вже приводять до судових справ та непорозуміння.
В 2024 році використовувати чужі фото для власного інтернет-магазину немає сенсу. Цільова аудиторія не запам’ятає магазин, він не відрізняється від десятків інших сайтів ( якщо не демпінгує).
Якщо є потреба в контенті, краще замовити дизайнеру якісну обробку фото або зробити унікальні фото самостійно. Унікальний фотоконтент – ще один спосіб привернути увагу клієнта. Для оформлення інтернет-магазину можна використовувати фотографії з сайту виробника товару, решта контенту повинна бути унікальною.
4. Прямі продажі
Сучасний клієнт має банерну сліпоту і на пряму рекламу не реагує, він частково переглядає контент і йде далі. Для того, щоб привернути його увагу потрібна креативність та свіжий погляд на продажі. Клієнт буде вашим, якщо ви завоюєте його довіру та доведете, що ваші товари та послуги варті уваги.
5. Ведення соціальних мереж «щоб було»
В мережі часто зустрічається фраза: «Якщо вашого бізнесу немає в соціальних мережах, то у вас взагалі немає бізнесу». Сотні компаній ведуть сторінки в соціальних мережах, публікують контент та стараються привернути увагу цільової аудиторії.
Але контент заради регулярності не конвертується в замовлення та клієнтів, користувачі перевантажені інформацією. У вас є шанс виділитися на фоні конкурентів тільки тоді, коли ви свідомо ведете соціальні мережі та розумієте навіщо публікуєте кожен пост.
6. Холодні дзвінки з використанням готової бази
Холодні дзвінки не працюватимуть, якщо компанія купує готову базу контактів та працює за універсальним скриптом продажів. Менеджери нічого не знають про потенціального клієнта, не можуть виявити його потреби.
Нав’язування товарів та послуг викликає роздратування та буде працювати проти бренду. Холодні контакти можуть мати сенс, якщо ви знаєте свою аудиторію, її основні проблеми і можете запропонувати шляхи їх вирішення.
Контакти збираються в місцях, де цільова аудиторія проводить час, через воронки захоплення уваги та інші способи отримання інформації. В такому разі конверсія продажів через холодний контакт буде вищою.
Будуючи маркетингову стратегію просування товару чи послуг, будьте чесними зі своєю аудиторією. Це розвиває довіру до бренду та будує довготривалі партнерські стосунки з клієнтами.