Маркетингова агенція — місце, де щодня народжуються нові стратегії та проєкти. Але серед безмежної креативності важливо втримати увагу на деталях. Треба враховувати безліч чинників: ведення проєктів і звітності, планування зустрічей і комунікацію з клієнтами, партнерами, контроль за навантаженням команди.
Саме тут на допомогу приходить CRM-система. Її впровадження є запорукою якісних бізнес-процесів і ефективного управління часом і ресурсами.
Навіщо маркетинговій агенції CRM-система?
Коли ваша агенція молода та невелика, здається, що електронних таблиць цілком достатньо для ведення бази клієнтів та партнерів. Однак, коли компанія росте, цей метод виявляється менш ефективним, і може гальмувати подальший розвиток бізнесу.
Навіть незначне збільшення обсягу інформації може призвести до плутанини в даних. Фахівці витрачатимуть більше часу на пошук необхідних деталей про попереднє спілкування та домовленості. Це спричинить затримку у виконанні завдань і втрату клієнтів.
У такій ситуації важливо мати потужну CRM-систему, яка допоможе систематизувати дані, покращить організацію робочих процесів і забезпечить ефективну взаємодію з клієнтами. Цей інструмент стане надійним фундаментом для подальшого зростання та успішного розвитку маркетингової агенції. Саме тому CRM варто впроваджувати якомога раніше, а не чекати, поки буде пізно.
Які переваги отримає маркетингова агенція після впровадження CRM-системи?
CRM-система допоможе маркетинговій агенції:
Збирати комунікацію із усіх каналів в єдиному вікні
Маркетингові агенції працюють із різними клієнтами, партнерами та постачальниками. Одні клієнти використовують електронну пошту, інші віддають перевагу телефонним дзвінкам, а деякі — листуванню в месенджерах. Крім того, внутрішня комунікація в компанії може відбуватися через спеціальні платформи.
CRM-система допомагає обʼєднати всі заявки та пов’язані з ними клієнтські дані. Уся інформація, яка була отримана через електронну пошту, соціальні мережі, телефонні дзвінки, месенджери, вебформи на сайті, офлайн-заходи надійно зберігається в одному місці — картці клієнта в CRM.
Перетворити базу даних у корисний інструмент
Найкраща CRM-система для маркетингових агентств — це та, що пропонує широкий спектр можливостей налаштування записів за допомогою спеціальних полів. Ви зможете збирати не лише базові контактні дані: ім’я, посаду, номер телефону, адресу електронної пошти, а й іншу важливу інформацію, яка допоможе краще розуміти потреби кожного клієнта. Наприклад:
- Місцеперебування;
- Тип необхідної послуги;
- Розмір компанії;
- Посилання на вебсайт, соціальні мережі;
- Цільову аудиторію;
- Основні запити;
- Сильні та слабкі сторони;
- Наявний бюджет.
Ці дані стануть у пригоді для створення персоналізованих маркетингових кампаній. Наприклад, якщо клієнт має намір збільшити обсяги продажів, маркетологи можуть сконцентрувати свої зусилля на розробці стратегій для привернення уваги нових клієнтів або підвищення лояльності наявних.
Такий підхід допомагає маркетинговим агенціям не лише просувати бренд клієнта на ринку, а і створювати унікальні та цінні пропозиції, що відповідають індивідуальним потребам кожного з них.
Також ви можете створити окремі теки для клієнтів, інфлюєнсерів, партнерів і спеціалістів, які працюють на аутсорсі і для кожної із цих категорій збирати різні дані.
Автоматизувати рутинну роботу
Якщо фахівці не будуть витрачати час на монотонну обробку даних, сортування повідомлень чи ведення звітності, вони зможуть сфокусуватися на найбільш важливих і прибуткових активностях. Наприклад, продажах, перемовинах або ж на креативних задачах.
Ба більше, автоматизація знижує ймовірність помилок і сприяє збільшенню продуктивності працівників. Це підвищить якість надання послуг та задоволеність від процесу роботи, як працівників, так і клієнтів.
Будувати точні звіти про виконану роботу
Функціонал звітності в CRM дає змогу агентству отримати цілісну картину про продуктивність роботи відділу продажів. Наприклад, можна проаналізувати кількість відправлених електронних листів, здійснених телефонних дзвінків, а також конверсію потенційних клієнтів у постійних.
Додатково, ви можете проаналізувати результати окремого етапу воронки продажу і виявити слабкі місця. Якщо звіт демонструє, що більшість клієнтів залишають воронку після етапу презентації продукту — це сигнал про те, що демонстрація нецікава, неефективна і не відповідає поточним запитам замовників.
Мати доступ до інформації з будь-якого пристрою
Залежно від специфіки послуг, які надає агенція, є ймовірність того, що менеджери будуть працювати поза офісом або домашнім робочим місцем. Наприклад, у випадку івент-, інфлюенс-маркетингу або контент-продакшну, команді часто доводиться виїжджати на події, зустрічі з впливовими особами або фільмування контенту.
Співробітники агенції також можуть зустрічатися з постачальниками, взаємодіяти з клієнтами або партнерами та розв’язувати нагальні питання.
У такі моменти доступ до таблиць обмежений — а отже і до бази клієнтів. Але це не проблема, якщо є CRM. Фахівці можуть використовувати мобільний застосунок, щоб оновити інформацію про угоду, створити завдання і делегувати його колезі або відзвітувати про актуальний статус задачі чи проєкту.
Контролювати ефективність команди
У СRМ-системі можна призначати задачі, розподіляти їх між виконавцями, відстежувати хід виконання, встановлювати пріоритетність завдань. Уніфікований спосіб постановки завдань дозволяє самим співробітникам нічого не забути й не випустити з уваги.
Також, у самій CRM-системі можна залишати коментарі для своїх колег, відмічати їх (тегати), якщо є важлива інформація для них щодо будь-якої угоди чи компанії.
Надсилати автоматичні масові імейл-розсилки
Інвестуйте в CRM-систему, яка пропонує функціонал імейл-маркетингу. Це може бути корисним не лише для керування відносинами з потенційними та наявними клієнтами через електронну пошту, але і для запуску різноманітних кампаній для аудиторії.
Ось кілька корисних функцій CRM для імейл-маркетингу, на які варто звернути увагу:
- Шаблони листів, які дають змогу швидко, легко й без зайвих зусиль створити лист і відправити його клієнту. Усі повідомлення будуть в одному стилі та форматі, що особливо важливо для підвищення впізнаваності бренду серед клієнтів і партнерів.
- Таргетовані масові розсилки, за допомогою яких агенції можуть надсилати спеціальні пропозиції, акції тільки тим клієнтам, які виявили інтерес до продукту або послуги компанії та знаходяться на певному етапі в воронці продажів.
- Відстеження електронних листів. Завдяки цій функції ви можете визначати ефективність email-кампанії та аналізувати кількість відкриттів, кліків, відповідей і відписок
- Автоматизація email-маркетингу. Наприклад, ви можете налаштувати тригерні розсилки для відправлення листа з подякою після реєстрації нового клієнта, нагадування про оплату за продукт або послугу.
Як обрати CRM систему?
Ринок CRM стрімко розвивається і конкуренція між постачальниками не вщухає. З одного боку, різноманітність функцій і можливостей CRM дає змогу агенціям порівнювати програмні забезпечення, скористатися безплатним тестовим періодом і зрозуміти, яке рішення найкраще відповідає їхнім потребам. Але, з іншого боку, обрати CRM-систему може бути дуже складно через величезну кількість рішень на ринку.
Деякі функції популярних CRM-рішень можуть виявитися зайвими або непотрібними для агенції. Тому перед вибором CRM важливо провести детальний аналіз потреб організації та обрати програмне забезпечення, яке найбільше відповідає її конкретним вимогам, ресурсам і стратегічним цілям.
Впровадження CRM-системи — важливий стратегічний крок для кожного диджитал агентства, що прагне досягати успіху та зберігати лідерство в галузі.
NetHunt CRM надає маркетинговим агенціям величезний набір переваг, які допомагають зробити їхню роботу ефективнішою та продуктивнішою. Зручний інтерфейс, можливість централізувати комунікацію в єдиному вікні, автоматизація рутинних завдань, спрощене ведення звітності — і все про один інструмент!
Якщо ви в пошуку надійного СRM-рішення для своєї маркетингової агенції — спробуйте NetHunt CRM. Перші 14 днів — безплатні!