Маркетологам часто доводиться вирішувати завдання охоплення однією рекламною кампанією відразу декількох цілей. Таким чином, при оптимальному бюджеті розширюється коло завдань ретаргетингової реклами: за допомогою одного пострілу можна досягти не тільки збільшення трафіку, але й зростання як кількості так і цінності конверсій. Так яким же чином зробити так, щоб “і вовки були ситі, і вівці були цілі”?
Зазвичай, для досягнення якоїсь однієї мети маркетологи застосовують стандартну стратегію ремаркетингу, але нова стратегія hybrid-ретаргетинга дозволяє досягти всіх перерахованих вище цілей одночасно.
Гібридну модель ретаргетинга розробила польська компанія RTB House. Гибридный ретаргетинг позволяет решать поставленные задачи комплексно, при этом, не выделяя какую-то одну цель среди других. Другими словами, hybrid-ретаргетинг позволяет сбалансировано увеличивать и количество конверсий, и объем трафика, и обороты.
Гібридний ретаргетинг дозволяє вирішувати поставлені завдання комплексно, при цьому, не виділяючи якусь одну ціль серед інших. Іншими словами, hybrid-ретаргетинг дозволяє збалансовано збільшувати і кількість конверсій, і обсяг трафіку, і обороти.
Пропонуємо розглянути приклад з практики агентства RTB House:
- Клієнт: Велика торгова компанія, що займається офлайн і онлайн реалізацією меблів в регіонах Центральної і Східної Європи.
- Ціль: Спочатку перед маркетологами компанії була поставлена задача підвищення обсягів онлайн-продажів і збільшення ROI, але в ході запуску рекламних кампаній з’ясувалося, що клієнту необхідно досягти більш однієї цілі. Оскільки в ході рекламної кампанії клієнт помітив, що онлайн-кампанії мають позитивний вплив на офлайн-продажі. Тому, крім збільшення онлайн-продажів, також потрібно було збільшити трафік сайту, щоб також розвивати ще й офлайновий напрямок бізнесу компанії.
- Рішення: Перша концепція рекламних кампаній клієнта була обумовлена тільки однією ціллю, заявленою замовником, тому і всі кампанії по максимуму були сфокусовані лише на збільшенні обсягу продажів і ROI, і, відповідно, з меншою увагою до трафіку сайту. Досягнення цієї цілі було реалізовано шляхом залучення цільової аудиторії з високими витратами в мережі.
Але, після більш ретельного аналізу потреб клієнта і результативності рекламної кампанії, співробітники RTB House прийшли до такого висновку: ідеальна формула даної кампанії полягає в оптимальному балансі між числом конверсій, кількістю трафіку (при наявності середнього чека кошика) і обсягом трафіку (для підвищення впізнаваності бренду і підтримки офлайн-продажів).
Таким чином, фахівці RTB House створили модель hybrid-ретаргетинга, яка дозволяє використовувати весь потенціал кампанії.
Модель hybrid-ретаргетингу полягає в оптимізації:
- кількості відвідувань;
- вартості конверсій;
- числа конверсій;
- цінності конверсій, які виходять за межі дії заданого рівня.
На даний момент, в кампанії одночасно впроваджені три робочі моделі оптимізації. Ось так, здавалося б, використовуючи одні й ті ж цілі і методи, hybrid-ретаргетінг забезпечує хороші результати для кожної цілі. Крім того, гібридна модель кампанії працює таким чином, що обсяги трафіку, обсяги онлайн-продажів, а також збільшення числа конверсій оптимізовані і працюють один на одного, що, в свою чергу, забезпечує відмінну продуктивність кампанії в цілому.
Результат:
Протягом усієї рекламної кампанії вартість конверсії не змінювалася, але при цьому ROI рекламного бюджету клієнта навіть перевищив заданий рівень на 50%. Показники кліків також перевершили всі очікування, і як і раніше ростуть. А після переходу рекламної кампанії на гібридну модель, в якості бонусу подвоїлася кількість переходів, в порівнянні з середніми показниками в цій же галузі. Також було відзначено, що середній показник CTR досяг рівня в 0,55%.