1. Зображення ліворуч, текст праворуч
Це досить важлива річ, про яку мало хто знає, а пояснення цьому дуже навіть наукове: права півкуля відповідає за обробку зображень, при цьому мозок сприймає візуальну інформацію дзеркально. Таким чином виходить, щоб зрозуміти зображення, яке знаходиться праворуч, йому потрібно спочатку його перевернути, а коли картинка з самого початку зліва — полегшуємо роботу мозку. Це дає більше шансів на те, що людина зацікавиться представленим.
2. Задіюйте в зображеннях неоднозначні вирази обличчя
Стандартні вирази обличчя, такі як задоволення або сум, здаються людському мозку звичними і це змушує не звертати увагу на буденність. А ось особа з незрозумілим виразом змушує загострити увагу на ньому, а це означає, що людина буде довше розглядати рекламу.
3. Чим менше, тим краще
І справа не тільки в тому, що мінімалізм в моді. Чим більше миготливих банерів — тим менша ймовірність зацікавленості в їх наповненні. У цьому плані працює правило “головне не кількість, а якість”. Тому що користувач згоден з рекламою, якщо вона не є настирливою.
4. Закруглені краї — краще
Еволюція змусила людини розумну асоціювати все гостре з небезпекою, тому гострі речі відштовхують на підсвідомому рівні.
Як ви могли помітити, Apple (до недавніх пір) ніколи не використовував у дизайні своїх товарів гострі кути, скругляя краю і залучаючи, таким чином, споживача, замість того, щоб відштовхнути його.
5. Правило півтора
Дослідження Sticky виявило, що якщо користувач дивиться рекламу 1,5 або більше секунд, він швидше запам’ятає бренд і його звернення до споживачів. Якщо на рекламі загострюють увагу всього на секунду або менше, то вона не буде ефективною, якщо рекламу дивляться хоча б пару секунд, то вона є “золотою серединою”.