У роботі маркетолога нерідко зустрічаються товари, які не користуються популярністю щодня, але клієнт повинен робити місячний план продажів і розвивати свій бізнес. Наприклад, стандартний підхід до просування сайту, може не дати результату, якщо ви працюєте з таким товаром, як фітинги для пластикових труб, тому що це виріб обмеженого попиту.

Фітинги
Купувати запчастини до водопровідних систем будуть тільки сантехніки, компанії та фізичні особи, які економлять на послугах таких фахівців і вирішують проблеми самостійно. Обговоримо, кому і як продавати фітинги для пластикових труб, щоб продажі були регулярними.
Новий тренд в оптимізації сайту
У 2025 році стандартної оптимізації сайту для його популярності замало, потрібно потрапити в базу ШІ, і щоб нейромережі видавали ваш сайт у відповідь на запити користувача.
Що це означає?
Люди почали використовувати ШІ частіше за пошукові системи, тому що нейромережа видає відфільтровану, конкретизовану відповідь на питання і там немає реклами. Завдання оптимізатора – зробити так, щоб сайт потрапив у поле зору нейромережі. Для цієї мети використовується:
- жорстка прив’язка до географічного регіону і конкретні ключові слова. Наприклад «купити фітинги в Києві», «фітинги для пластикових труб ціна», «фітинги для пластикових труб, як вибрати» тощо;
- чітко структурований контент. Тексти для ШІ повинні бути чітко структурованими, написаними, по суті, без зайвої води, відповідати на конкретні запити;
- імітація стилю ШІ. Багато клієнтів ставлять умови, щоб тексти для сайту не писав ШІ, тому що така робота вважається неякісною. Насправді, суть не в тому, хто писав, а в оптимізації та адаптації контенту під потреби споживача. Якщо ви хочете потрапити в бази ШІ, ви повинні думати, як нейромережа. Для цієї мети використовується формат спілкування нейромережі, навіть якщо контент пише людина. Акцент робиться на стислості, без води, розгорнутій відповіді на запит користувача.
Що дає сайту потрапляння в бази ШІ?
Якщо домогтися потрапляння сайту в видачу нейромереж, ви отримуєте перевагу перед конкурентами. Ось причини:
- нейромережі вважаються нейтральним інструментом, думку якого не можна купити. І якщо в пошукові системи сайти можуть потрапити за гроші, то місце в базах нейромережі не купиш. Багато користувачів так думають і довіряють нейромережам все більше, при пошуку товарів або послуг;
- органічний якісний трафік по потрібному гео. Справа в тому, що з нейромережі приходять вже теплі клієнти. Якщо людина шукає фітинги через нейромережу і задає питання, вона готова купити, вибрати і її потреба гостра. Коли ви попрацюєте над оптимізацією контенту, перевірите роботу логістики магазину, відповідність товару характеристикам на сайті і роботу менеджерів (повинен бути адекватний зворотний зв’язок), будете залучати більше клієнтів. Це відбувається за рахунок рекомендацій ШІ по заданому регіону;
- пошук по нейромережах ще не так активно використовується в Україні, як просування сайтів. У вас більше шансів вивести проект клієнта в перші ряди рекомендацій ШІ, якщо зайнятися таким контентом вже зараз. Чим швидше ви це зробите, тим складніше буде конкурентам вибити вас зі складеного рейтингу.
Сегментація аудиторії
Коли мова йде про непопулярні товари, сегментація аудиторії дуже важлива. Фізичні особи купують фітинги для труб не так часто, ваша мета – співпраця з компаніями і підприємцями, якщо ви продаєте ці запчастини.
Ваші потенційні клієнти:
- забудовники;
- ремонтні бригади;
- підприємства «чоловік на годину»;
- сантехніки;
- фірми типу «водоканал».
Вас повинні цікавити ті, хто вирішує проблеми фізичних осіб щодня і може купувати запчастини сотнями. Скласти повний список цільової аудиторії з чіткою сегментацією і категоріями клієнтів, про яких ви могли навіть не думати, допоможе той же ШІ. Але потрібно перевіряти інформацію на відповідність реальності.
Використовуючи стандартний підхід і можливості нейромереж, можна продати абсолютно все. А як ви продаєте товари, які не належать до дуже популярних?