Більшість добре знайома з розсилкою SMS-повідомлень. Незважаючи на те, що деякі вважають, що SMS можна замінити повідомленнями у Facebook Messenger або WhatsApp, факт залишається фактом: мільярди людей щодня відправляють і отримують текстові повідомлення. Не дивно, що зростає популярність SMS-маркетингу.
У компанії Smaily розповіли, як розсилку SMS застосувати до email-маркетингу.
SMS і email-маркетинг
Існує безліч відмінностей між SMS- і email-маркетингом. Проте, вони добре поєднуються один з одним і формують ефективний багатоканальний маркетинг.
SMS і EMAIL — маркетинг, заснований на довірі
Якщо говорити про легальність, маркетингова кампанія, пов’язана з розсилкою, повинна включати дозвіл на доступ до контактів з бази даних клієнтів. Не дуже добре, коли передплатники, активні або потенційні клієнти вважають маркетинг нав’язливим.
Важливо переконатися, що клієнти згодні не тільки на email-, але і на SMS-розсилку. Це дозволить створити послідовний маркетинговий підхід. Навіть якщо SMS-маркетинг поки тільки в планах, краще спробувати заздалегідь отримати особисту згоду на SMS-розсилку. MarketingProfs показує, що 75% людей дійсно хотіли б отримувати SMS з рекламою, тому можна розглядати SMS-розсилку як ще один зручний маркетинговий канал.
SMS і електронна пошта — двосторонні канали комунікації
Розсилку по електронній пошті і SMS можна використовувати для збору відгуків. З досвіду фахівців Smaily, одержувачі будуть реагувати на рекламні повідомлення і ця інформація стане в нагоді для аналізу ефективності кампаній. Для якісного результату краще намагатися налагодити зв’язок з клієнтами через обидва цих маркетингових канала.
Наприклад, дослідження Statista показує, що в 2014 році 27% респондентів з США відправляли SMS-повідомлення, щоб налагодити комунікацію з брендом, або просто намагаючись отримати знижку. Email-маркетологи добре знайомі з моніторингом відгуків на свої email-кампанії.
Email-маркетинг будує відносини, SMS зміцнює «заклики до дії»
SMS-маркетинг дуже ефективний. Дослідження, проведені Dynmark, показують, що 90% SMS-повідомлень прочитуються протягом трьох хвилин. SMS-повідомлення короткі, відрізняються високим рівнем перегляду і швидкою реакцією одержувача. Вони можуть стати фантастичним інструментом для створення потужних і пам’ятних «закликів до дії», а також послужити для доставки термінової інформації.
З іншого боку, email-розсилка може містити красиві візуальні ефекти і набагато більше контенту, ніж SMS-повідомлення. Тому email-маркетинг відмінно підходить для спілкування з клієнтами і для вибудовування довгострокових відносин з ними одночасно зі зміцненням бренду.
SMS- І Email-маркетинг допомагають знаходити клієнтів завдяки зростаючому використанню мобільних телефонів
Ще в 2015 році частка мобільного зв’язку в європейських сім’ях досягла 93%. Це призвело до майже двох мобільних телефонів на домогосподарство. Ці цифри стабільно ростуть. Смартфони стали цінним засобом доступу компаній до клієнтів. Це стосується як SMS-, так і email-маркетингу.
Багатоканальний підхід принесе кращі результати
Кожен маркетинговий канал відрізняється від інших і має плюси імінуси.Тому багатоканальний підхід дає можливість користуватися перевагами кількох методик.
Statista: email-маркетинг у Великобританії в 2017.
Ось х:
- CRM (управління взаємовідносинами з клієнтами);
- аутсорсингові рішення для email-маркетингу;
- власні маркетингові рішення;
- платформа автоматизації;
- багатоканальні інтеграції (SMS, повідомлення додатків, соціальні мережі);
- платформа сегментування клієнтів;
- система контент-менеджменту.
Ось у: частка респондентів.
Хоча розсилка по електронній пошті відрізняється економічністю, маркетологи починають відкривати для себе переваги технологій на зразок SMS стосовно до своїх стратегій. Дослідження, проведені у Великобританії, показали, що більше 20% маркетологів використовують многоканальність, в тому числі SMS, повідомлення в додатках і соцмережах.
Тому Smaily об’єдналася з DirectMessenger. Мета — дати клієнтам можливість додавати SMS-розсилки в свій маркетинговий план. Завдяки простій інтеграції з API, тепер можна переводити контакти передплатників Smaily в Direct Messenger. Планування SMS-кампанії для підтримки email-маркетингу ще ніколи не було простіше.
Безперервний зріст: і В2В, і В2С
Ефективність email-маркетингу і його низька вартість роблять його одним з найпопулярніших маркетингових каналів. Значне зростання спостерігається і в SMS-маркетингу. У 2015-2017 роках показники SMS-розсилок для B2B і B2B2C виросли на 197%.
У той же час, згідно з дослідженням Salesforce State of Marketingresearch, SMS-маркетинг B2C-каналу зріс на 92%, а email-маркетинг — на106%.
Багато компаній починають відкривати для себе комбінацію SMS і email-маркетингу. Це дозволяє ефективно комунікувати з клієнтами в потрібний час дня, визначати і змінювати частоти доставки рекламних матеріалів, а також відстежувати реакцію.
Про компанію:
Smaily — це максимально простий інструмент для красивих email-розсилок. Він допомагає підвищити якість і ефективність маркетингу і при цьому скорочує час і ресурси на підготовку кампаній.
Система призначена для звичайних користувачів і маркетологів без глобального досвіду в email-маркетингу, а також для дизайнерів, яким потрібно більше можливостей для творчості.
Smaily перетворює нудну механічну роботу в приємний творчий процес і пропонує безліч можливостей для вирішення бізнес-завдань.
Компанія також надає більш просунуті агентські послуги, ніж більшість сервісів електронної пошти.
Smaily — єдина компанія в Північній Європі і країнах Балтії, яка пропонує послуги подібної якості за більш ніж прийнятними цінами. Сервіс покриває близько 80% естонського ринку email-реклами і співпрацює з такими компаніями, як Starman, Kaubamaja, Postimees, Apollo, Apteek, Elisa, Tallinna Ülikool, Prisma, Delfi, Solaris, Partner, Maxima, KV.EE, Sportland, TTÜ, Äripäev тощо.