4 листопада компанія Smile-Expo провела Kyiv iGaming Affiliate Conference 2020. Захід, присвячений практичному застосуванню партнерського маркетингу в гемблінг-вертикалі, був наповнений інформативними доповідями та цікавими нетворкінг-форматами.
Модератори конференції – співзасновник СРА-мережі Papa Karlo Костянтин Карпалов і глава юридичного відділу в компанії Law & Trust International Тетяна Клименко.
Про що розповіли на заході?
KiAC 2020 відкрилася виступом керівника SEO.UA Тараса Гущі. Він розкрив тему «5 фішок під час просування сайтів, коли проєкт не заходить у десятку». Спікер розповів про важливість уніграмм і пояснив, як без переспаму домогтися максимальної релевантності документа за низькочастотними запитами.
Head of SEO в Develux Георгій Рисак розглянув ефективні SEO-рішення для гемблінг-проєктів під бурж-ринки. Він уточнив, які заходи потрібно вживати для просування сайту, а також навів приклади помилок, які заважають онлайн-ресурсам успішно розвиватися.
У доповіді засновниці Gagarin Partners Інни Бабич мова йшла про акції, які організовують партнерські програми, та їхню важливість для розвитку афіліат-бізнесу. Спікерка презентувала кейс Gagarin Partners. Вона розповіла про конкурс, у межах якого партнерка розіграла серед своїх найкращих вебмайстрів $250 000.
Засновник Mafia Partners Konstantine777 під час свого виступу виділив основні нюанси, які афіліати мають враховувати під час вибору партнерської програми, щоб згодом не зіткнутися із шейвом. Зокрема, він порадив вивчати продукти, які просуваються за допомогою партнерки, й аналізувати показник LTV гравця.
Про способи масштабування рекламних кампаній, які допомагають лити трафік на великих обсягах, розповів засновник Red Hamster Владислав Плужниченко. Він розібрав, чи варто використовувати такий інструмент, як Audience Network, і пояснив, як знання методів масштабування впливає на заробіток менеджера.
Андрій Капельцов, який очолює компанію SEO.Capital, розглянув, у чому полягають особливості управління великими проєктами у висококонкурентному середовищі гемблінгу. Зокрема, він рекомендував забезпечити безперебійне проведення платежів і відповідально підійти до зібрання даних та організації роботи служби підтримки.
Тему «Больові точки іноземних операторів під час виходу на український ринок» розкрила керівниця практики приватних клієнтів у юридичній компанії Sayenko Kharenko Аліна Плющ. Вона проаналізувала нюанси законодавства, через які в іноземних гральних компаній можуть виникнути труднощі під час ведення діяльності на території України.
Людмила Кривко, Founder SI1ICON Marketing Company, дала поради щодо запуску iGaming-продуктів та уточнила, скільки коштуватиме створення онлайн-казино. Вона розкрила секрети залучення та утримання аудиторії під час кризи, а також порівняла, на якому ринку найкраще відкривати та просувати гемблінг-майданчики.
Owner арбітражної команди TopinAd Максим Шейко розповів про тонкощі роботи в гемблінг-вертикалі й уточнив, на що афіліатам передусім варто звертати увагу, щоб отримувати високий профіт. Окрім цього, він дав поради щодо створення креативів, що конвертять.
Які теми обговорювалися під час круглого столу?
У межах конференції відбувся круглий стіл на тему «Трансформація українського ринку онлайн-гемблінгу: юридичні ризики, поточний стан і перспективи».
Участь в обговореннях брали:
- Аліна Плющ – членкиня правління Української асоціації ігрової індустрії.
- Артем Кузьменко – партнер юридичної фірми Eterna Law.
- Ганна Буяджи – керівна партнерка юридичної фірми VigoLex.
Під час круглого столу експерти обговорили тренди iGaming-сфери та розглянули, як на ринок онлайн-гемблінгу вплинули карантинні обмеження, введені через пандемію COVID-19. Окремо вони проаналізували положення українського закону про легалізацію грального бізнесу, у яких зазначені вимоги до роботи операторів в Інтернеті. Окрім цього, вони склали прогнози щодо подальшого розвитку місцевого ринку онлайн-гемблінгу.
Про покерний турнір
У VIP-зоні KiAC 2020 відбувся турнір із холдему, організатором якого стала партнерська програма Gagarin Partners. Участь у грі брали власники VIP-квитків.
За підсумками покерного турніру визначили трьох переможців. Вони отримали такі призи від організатора:
- 1-ше місце – сертифікат на поповнення балансу в покер-румі Pokerdom на $500 і кубок переможця;
- 2-ге місце – сертифікат на поповнення балансу в Pokerdom на $300;
- 3-тє місце – сертифікат на поповнення балансу в Pokerdom на $200.
Про нетворкінг і закриту вечірку
Ключова перевага Kyiv iGaming Affiliate Conference 2020 у тому, що на заході були створені всі необхідні умови для продуктивного нетворкінгу.
Щоб відвідувачі могли налагодити тісний контакт і завести корисні знайомства, організували speed-dating і знайомства за допомогою гральних карт.
А після закінчення конференції відбулася закрита вечірка, на якій власники VIP-квитків, спікери та представники спонсора могли поспілкуватися в неформальній атмосфері та вже «без краваток» обговорити перспективи співпраці. На афтепаті на гостей чекала насичена програма: фуршет із закусками та напоями, виступ кавер-виконавиці, діджея та артистів балету.
Спонсор Kyiv iGaming Affiliate Conference 2020
Платиновим спонсором заходу стала партнерська програма 1win Partners. Це офіційна партнерка букмекерської компанії 1win. Рекламодавець пропонує офери в гемблінг- і беттінг-вертикалі. Гарантує щедрі виплати та вигідні умови співпраці.
З послугами 1win Partners відвідувачі KiAC 2020 могли ознайомитися на окремому стенді.
Організатор івенту
Kyiv iGaming Affiliate Conference 2020 організувала міжнародна компанія Smile-Expo, яка спеціалізується на проведенні профільних заходів, що присвячені інноваціям.