Сьогодні існує безліч постачальників, які пропонують різні функції, які будуть відповідати вашим потребам – незалежно від розміру вашого бізнесу або галузі.
CRM система – це те, що дозволить вам побудувати міцні відносини з клієнтами і управляти всією відповідною інформацією та даними про покупців. Це також дозволить вам збирати, обробляти і аналізувати дані, що надходять з різних каналів взаємодії. Аналогічно, програмне забезпечення CRM допомагає вам впроваджувати кращі практики вхідного маркетингу для залучення більшого числа потенційних клієнтів.
Ось вам трохи цікавої статистики:
- Програмне забезпечення CRM – один з найбільших ринків програмного забезпечення в світі, виручка якого становить приблизно у 48 мільярдів доларів.
- Роздрібна торгівля, бізнес-послуги та технології – три провідні галузі, що використовують програмне забезпечення CRM.
- 91% північноамериканських фірм з більш ніж 10 співробітниками використовують систему CRM. У той же час в Україні ситуація зворотна: більш 90% компаній все ще не зважилися на це витратитися, хоч це і могло б не тільки полегшити життя, але і значно збільшити продажі.
Ринок заповнений десятками CRM продуктів. Читайте про ТОП-10 популярних CRM додатків. Єдине питання зараз, як ви знаєте, що підходить саме вам?
На підставі опитування marketer.ua представляємо список найпопулярніших CRM систем:
Bitrix24
Лідируючу позицію в опитуванні зайняв сервіс Bitrix24, його використовують 50% відвідувачів. І не дивно, адже абсолютно безкоштовно можна отримати всі мінімально необхідні інструменти: планувальник завдань, за допомогою якого можна відстежувати всі етапи їх виконання, контакт центр, який об’єднує пошту, телефонію, соціальні мережі і месенджери, і можливість створення інтернет сайтів в простому конструкторі.
Що стосується маркетингу та аналітики, то вони доступні вже в платній версії. Ви зможете: створювати рекламні компанії, текстові і голосові трансляції (відомі як robocalls), робити розсилки, сегментувати базу, отримувати розширену аналітику по всіх процесах і багато іншого.
Наприклад, використовуючи функцію інтернет-магазин, яка відстежує відмову від кошика, ви можете створити список лідів, які не змогли купити зелений велюровий спортивний костюм протягом останніх 30 днів, і відправити їм купон зі знижкою 20%.
У Bitrix24 створення і публікація декількох сторінок з використанням готових шаблонів займуть менше 10 хвилин без необхідності кодування. Ви можете використовувати адресу Бітрікс24 зі своїм власним піддоменом, або ви можете підключити магазин до свого власного сайту через реєстратора доменів – простий процес для технічного фахівця. Потім ви можете підключити платіжні системи, такі як PayPal, створити каталог і керувати інвентаризацією з програми.
Amo CRM
Друге місце в опитуванні зайняв Amo CRM. Цей сервіс не вимагає додаткових складних встановлень, користувач реєструється і починає діяти. Amo відмінний варіант для sales відділів, так як там можна створювати необмежену кількість багатоступеневих воронок продажів.
Фішки системи:
- Все автоматизовано, CRM фіксує заявки по всіх каналах: телефон, пошта, форма зворотного зв’язку, директ – і нова угода вже створена.
- Присутній сканер візиток і інтеграція з 200 + додатками
- Можна зателефонувати прямо з сервісу на більш ніж 60 провайдерів віртуальної хмарної АТС
З мінусів користувачі називають:
- Слабка і стандартна аналітика, де можна отримати тільки чотири звіти: дзвінки, продажі, цілі і співробітники.
- Складно достукатися до служби підтримки: оператори відповідають на дзвінок через 15 – 20 хвилин, а що стосується повідомлень в соц мережах і звернень на пошту мова йде вже про дні, а то й тижні.
Microsoft Dynamics
Dynamics CRM пропонує традиційний зовнішній вигляд продукту Microsoft. Якщо ви знайомі з продуктами Office або використовуєте SharePoint на роботі для своєї інфраструктури, то це хороший варіант для розгляду. Інтерфейс простий і незахаращений, що полегшує навчання роботи з системою.
До можливостей Microsoft Dynamics можна зарахувати: інформація про продажі і прогнозування, AI-орієнтовані продажі, інтеграція з LinkedIn Sales Navigator і іншими додатками Microsoft, а також інструменти продуктивності продажів.
Незважаючи на те, що вам не дозволено вносити зміни в код сервера, за допомогою Dynamics ви можете підтримувати користувальницький код. Ця платформа працює з шаблонами Liquid і JavaScript, дозволяє редагувати контент на призначених для користувача HTML-сторінках і зберігає конфігурацію вашого порталу в CRM.
Все це сприяє поліпшенню потоків даних, спрощенню доступу до інформації та надійній базі знань, яку ваші співробітники можуть використовувати для подальшої побудови відносин з клієнтами.
А ще Microsoft Dynamics зараз надають до 6 місяців безкоштовного доступу до CRM через коронавірус, так що не пропустіть можливість.
Pipedrive
CRM має простий і зрозумілий призначений для користувача інтерфейс, розроблений для того, щоб допомогти клієнту спуститися вниз по ланцюжку продажів і укласти цю всемогутню закриту угоду.
Деякі з основних функцій Pipedrive включають: огляд конвеєра продажів, на шкалі часу, звіти про продажі, відстеження та інтеграцію електронної пошти, можливість багатомовності та потужний API.
Додаток простий і швидкий, оскільки воно повністю оптимізовано для мобільних пристроїв. Воно добре інтегровано з календарем, контактами, різними додатками Google і іншими бізнес-додатками.
HubSpot
Програмне забезпечення HubSpot – це провідний інструмент, за допомогою якого ви можете відстежувати і контролювати свої ринкові показники, стежити за всіма своїми транзакціями, бачити свої провали і можливості поліпшення, а значить будувати здорові відносини зі своїми поточними і потенційними клієнтами.
Деякі з примітних функцій HubSpot CRM включають в себе синхронізацію HubSpot Marketing, панель угод і завдань, комунікатор перетягування, настроюється вигляд, відстеження та планування, базу даних компанії і інтеграцію електронної пошти.
Крім того, величезна кількість функцій є безкоштовними, а програмне забезпечення сертифікованим і рекомендованим партнером Google. Мабуть, єдиним значним мінусом для деяких може бути відсутність російського і українського інтерфейсу.
Retail CRM
Ця CRM система буде відмінним варіантом для інтернет торгівлі. Тут автоматизовані всі рутинні бізнес процеси: від обробки замовлень до моменту доставки товару покупцеві, можна вести окремі статуси по товарах, призначати кур’єрів і провідних менеджерів.
Замовлення з усіх джерел потрапляють в базу і автоматично розподіляються у вигляді завдань співробітникам. Операторам не потрібно залишати CRM, щоб виставити рахунок, подивитися залишки товарів і оформити доставку – вони працюють в режимі «одного вікна».
Розділ аналітики покаже вам як виглядає ситуація в магазині: як працюють співробітники, хто приносить більше прибутку, які товари краще продаються, рентабельність і багато іншого.
Також приємною особливістю є можливість користуватися платформою безкоштовно, але тільки одному користувачеві, і тільки до 300 замовлень.
Zoho CRM
Багатофункціональна платформа продажів Zoho CRM і широкий вибір налаштувань роблять її ідеальною для підприємств, яким необхідні можливості масштабування. CRM пропонує варіанти налаштування для розміщення зростаючих команд і деякі зручні інструменти штучного інтелекту, що допомагають групам великого обсягу виявляти кваліфікованих клієнтів.
Поряд з керуванням контактами і угодами SalesSignals повідомляє, коли клієнти взаємодіють з різними каналами вашої компанії. Будь то відвідування вашої сторінки з цінами, відкриття електронного листа або згадка вашого бренду в соціальних мережах, ви будете отримувати повідомлення в реальному часі і документацію про взаємодію в записі контакту.
Функції штучного інтелекту, що містяться в плані підприємства, допомагають розставляти пріоритети між пропозиціями і угодами. Наприклад, система AI відстежує дані про події контакту, такі як дзвінки, електронні листи і чати. Потім він пропонує найкращий час, щоб зв’язатися з цими людьми, щоб у представників було більше шансів встановити зв’язок. Функція оцінки потенційних клієнтів і угод також використовує минулі дані – взаємодії представників і характеристики контактів – для прогнозування ймовірності успіху для обох. Виходячи з цього, кожному відведенню і угоді присвоюється ймовірність успіху в діапазоні від 0 до 100 відсотків.
На додаток у Zoho є продукти для бухгалтерського обліку, спільної роботи, служби підтримки, поштових кампаній, опитувань, форм, соціальних мереж і людських ресурсів. Деякі з них, такі як Campaigns, Desk і Survey, також пропонують безкоштовні плани для початку.
Ще одна цікава особливість сервісу полягає в тому, що він може розширювати свої функціональні можливості і інтегруватися з іншими популярними програмами, включаючи основні продукти Zoho, Microsoft Outlook, MailChimp, QuickBooks, ConstantConnect, Google Apps, OneSaas і CloudWork.
SalesCreatio
Це комплексний інструмент, призначений для обробки повного циклу продажів, від початкового ліда до повторних продажів. Малий і середній бізнес може отримати вигоду з цього сервісу, але його набір функцій і ціни явно орієнтовані на великі організації.
Creatio надає своїм клієнтам комплексні повнофункціональні додатки для прискорення маркетингу, продажів і обслуговування, які можуть бути використані як окремі продукти або як пакет на одній платформі. Завдяки автоматизації цих процесів тепер вам будуть потрібні годинник, які раніше займали дні, і це вкрай важливо для рівня продуктивності.
Сьогодні тисячі компаній використовують продукти bpm’online для управління проектами, орієнтованих на клієнтів, і забезпечення якості обслуговування клієнтів. Creatio був широко визнаний провідними галузевими аналітиками (такими як Gartner, Forrester, Nucleus тощо), отримавши безліч нагород.
SugarCRM
Цей CRM продукт пропонує широкий спектр функцій, що охоплюють процеси продажів і маркетингу:
- Управління котируваннями
- Інформація про продажі і маркетинг, аналітика, прогноз продажів.
- Автоматизація робочого процесу і мобільні додатки CRM.
- Створюйте, виконуйте і відстежуйте маркетингові кампанії.
- Управління проектами та продажами
Продукт має прекрасну модель розробки. Відмінна інтеграція з SQL, його можна налаштувати відповідно до бізнес-вимог, архітектурна інтеграція гнучка, ви можете створювати нові можливості безпосередньо з електронної пошти Outlook. З іншого боку, він не такий простий у використанні або надійний в порівнянні з іншими CRM, на додаток до того, що іноді він повільний, і не всі модулі працюють однаково, наприклад, через неможливість масового використання.
Решта 22% користувачів сайту marketer.ua відповіли, що використовують інший CRM сервіс, який не входить в цей список. Поділіться і ви своїм кращим списком і тим, які опції CRM для вас важливі.