Існують різні види трейдингу, кожен з яких має свої особливості, стратегії та переваги. Високочастотний трейдинг, скальпінг, дейтрейдинг, свінг-трейдинг, а також середньострокові та довгострокові інвестиції — ці терміни часто зустрічаються у світі торгівлі на фінансових ринках. Однак, для того, щоб зробити усвідомлений вибір між ними, необхідно розібратися в суті кожного виду трейдингу та зрозуміти, який з […]
Користувачі в США тепер можуть мати персоналізований досвід покупок — завдяки Google. Пошуковий гігант запроваджує нові корисні функції в Google Search на мобільних пристроях, настільних комп’ютерах та в застосунку. Це включатиме рекомендації стилів, інструмент генерації зображень на основі ШІ та опцію віртуальної примірки. “Google хоче зробити ваш досвід покупок більш персоналізованим, впроваджуючи нові інструменти”, оголосив […]
Періодично треба робити презентації? Підготували для вас огляд ТОП-6 програм для ПК. Читайте текст та вибирайте свій варіант. SmartDraw Програма вміє робити графіки, діаграми, звичайні слайди. Тут є багато шаблонів та можливостей для створення інфографіки, редагування документів, можна одразу відкривати файли в Microsoft Office. Мова інтерфейсу — англійська, але якщо поставити українізатор або трохи посидіти […]
На кухні п’ятирічна донька підходить до мами, яка шинкує капусту. Мамо, я в тебе хороша? Так, моя киця. І ти мене дуже-дуже любиш? Так, моє золотце. І ти мені купиш оту велику ляльку? Ну-у … та куди ж тебе дінеш, куплю. Маленька дівчинка нічого не знає про давньогрецького філософа і не розуміється в психології, але […]
Гаманці Web3 стали незамінними для усіх користувачів цифрових активів. Вони дозволяють безпечно зберігати, управляти та обмінювати цифрові активи. Але ключове питання — що таке гаманець Web3, які типи існують, і, головне, як правильно його вибрати? Сьогоднішня стаття проллє світло на ці питання. Що таке гаманці Web3? Web3 гаманцями є інструменти, призначені для зберігання цифрових активів […]
Більше половини (56%) опитаних офісних працівників у 8 європейських країнах заявляють, що переживали стрес нещодавно. Показник рівня емоційного напруження працівників офісів в Україні зі зрозумілих причин іще вищий і складає 78%. Що провокує таку знервованість серед найбільш активної в економічному плані частки населення віком 25-55 років? Gradus Research провели крос-культурне дослідження серед офісних працівників в […]
Є бізнеси, дивлячись на які виникає відчуття, що вони взагалі не дбають про рекламу, маркетинг та залучення аудиторії. Однак клієнтів у них багато. У такі моменти завжди постає питання, що вони роблять для цього і що відрізняє їхні продукти від інших. При цьому є компанії, де маркетинг — це величезна стаття витрат, і на нього […]
Вже тривалий час чимала кількість сфер діяльностей стурбовані через швидкий розвиток штучного інтелекту. Протягом року індустрії кіно та анімації страйкували через побоювання щодо впливу ШІ на їх безпеку та робочі місця. Галузь розваг найбільше занепокоєнні впливом нейромережі на їх роботу, проте інші сфери, до прикладу політична, також почали турбуватись через це. Компанія Meta побоюється через […]
У цьому році американському виробнику іграшок Mattel виповнюється 79 років, а одному з найвідоміших його продуктів — Barbie — 65. З чого починався бізнес компанії? Як співвласниця Mattel переконала колег-чоловіків, що покупцям потрібна «доросла» лялька? Як Барбі впливає на свідомість дівчат по всьому світу? Докладніше про все — в статті. Заснування Mattel: з гаражу до […]
Розмова двох подруг: — Що ти в ньому знайшла?! — Він хороший. — Та він же ж … і ще він … і взагалі, він … — Ні, він хороший. У цьому діалозі замість коханого можна поставити назву улюбленого бренду. Вийде аналогічно в тому сенсі, що будь-які докази відкидаються «з порогу» лише тому, що «він […]
На ринку багато програм для управління проєктами та економії ресурсів. Зробили для вас огляд програм, якими користуються українці в 2024 році. Обговоримо можливості на функціонал цих таск-менеджерів. Jira Jira — відомий сервіс для управління проєктами зі світовим ім’ям. Більше 20% компаній по всьому світу користуються його можливостями. До корисного функціоналу можна віднести: можливість скласти план проєкту; фіксація […]
Останній раз, коли на ринку водночас поєднувалися ейфорія, увага традиційних фінансів до крипти та постійне зростання активів, припав на 2021 рік. Невже ми повертаємося до того, за чим сумували? Тільки-но 2024 рік вступив у права, накопичений за минулі роки ажіотаж почав вивільнятися з рядом визначних подій на крипторинку. Так, Біткоїн отримав інституційне визнання, нових Web3-проєкти […]
Заходи запобігання фішингу стають все більш необхідними, адже хакери щодня онлайн намагаються викрасти особисту інформацію та кошти користувачів. Згідно з нещодавнім звітом Scam Sniffer, у лютому близько 57 000 жертв зазнали збитків від криптофішингових шахрайств на суму близько $47 мільйонів. Вони зазначили, що “більшість жертв потрапляли на фішингові веб-сайти за допомогою фальшивих коментарів з підроблених […]
У сучасному світі, де технології стрімко розвиваються, а споживацькі інтереси постійно змінюються, маркетинг є ключовим фактором успіху для будь-якого підприємства. Анна Носок, яка є співвласницею диджитал-агентства A.A. та піар-агентства Potolok, розкрила кілька важливих тенденцій у маркетингу, які можуть допомогти вашому бізнесу процвітати у 2024 році. Цифрова трансформація та автоматизація маркетингу Цифрова трансформація та автоматизація маркетингу […]
До списку перемог України на міжнародній арені додався кінотріумф. Стрічка Мстислава Чернова «20 днів у Маріуполі» отримала «Оскар» як найкращий документальний фільм 2024 року. Аналітики LOOQME дослідили, що і як писали ЗМІ про перший український Оскар. У дослідженні проаналізували згадки в українських медіа та соцмережах про фільм і команду авторів за період від 21 грудня […]
Кожен бренд прагне отримати лояльну аудиторію та збільшити продажі, витрачаючи менше коштів на рекламу та різні види заохочувальних активностей. Бізнеси рано чи пізно стикаються зі втомою від низької залученості та стагнації у своїх SMM-стратегіях. Чи є новий спосіб оживити свої канали та налагодити зв’язок з аудиторією для досягнення цілей бренду? UGC — ковток свіжого повітря […]
Більшість людей звикла до того, що поняття lovemark обмежується лише B2C-бізнесами. Згадаємо буквально декілька прикладів найзнаменитіших lovemark-брендів: Apple, Kinder, Coca-Cola, Monobank, Сільпо. Це все бізнеси, які орієнтуються на кінцевого споживача. На чому тримається їх lovemark? Зазвичай, на емоціях, які дає бренд клієнту, та близькості клієнта до місії та цінностей компанії. Наприклад, напій Coca-Cola ми асоціюємо […]
На обсяг продаж впливає багато факторів і ніхто не застрахований від його коливань. Причин для падіння безліч, це явище час від часу трапляється в кожній фірмі, та ще й зазвичай несподівано. Але боятися не треба. Бо головне питання не в тому, чому це має місце «саме зі мною», а в тому, що робити. Щоб все […]
У 2024 році Міністерство освіти і науки планує ввести нову механіку фінансування вищої освіти — гранти на навчання. Водночас МОН вже говорить про велике скорочення бюджетних місць, а також про те, що нова форма фінансування дозволить фінансово підтримати більшу частину вступників, ніж це дозволяє класична система «бюджет / контракт». Освітній портал Education.ua спрогнозував вартість вищої […]
У даній публікації поділимося баченням та підходом у маркетингу та продажах квартир у новобудовах, які дозволяють нам дивитися з оптимізмом та впевненістю в успішній реалізації девелоперських проєктів, які ми з нашими партнерами виводимо на ринок. Природа оптимізму команди SalesTech в успішному старті продажів спирається на наш досвід продажів, зокрема, і в умовах війни, у період […]
Не часто буває, що покупець у магазині дивиться на якусь річ і зі словами: «Яке воно гарне!» витягає гаманець. В усіх інших випадках може бути один з двох варіантів. Перший, це коли продавець просто чекає, коли людина вимовить заповітну фразу: «Заверніть мені оце, будь ласка». Це не обов’язково означає, що йому нецікавий рівень продажів. Можливо, […]
Аутстафінгом (англ. out «поза», staff — «штат») називається виведення найманих робітників компанії-замовника за штат (тобто звільнення) і оформлення (прийом на ті ж самі посади) цих же людей в штат компанії-виконавця (аутстафера, підрядника). Вказаний персонал продовжує виконувати ту ж саму роботу, що й раніше, і нерідко навіть залишається на своїх робочих місцях у компанії-замовника. Аутстафер з […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email