Про проєкт: У березні 2021 компанія «Люстдорф» вивела на ринок інноваційний продукт, аналогів якому немає на українському ринку. Це нова, сучасна ПИТНА каша.Чому питна? Продукти, що вживаються в питному вигляді, засвоюються організмом людини значно легше. Кашу не потрібно готувати – можна відразу пити.
Це повноцінна їжа, а не просто напій. В її складі тільки два інгредієнта – молоко і зерно і без доданого цукру. Продукт підходить для дітей від трьох років і дорослих і є ідеальним перекусом.
Завдання: Показати унікальність та інноваційність продукту на українському ринку. Так як продукт новий, отримати максимальне охоплення серед потенційних покупців. Продемонструвати основні переваги продукту: користь інгредієнтів, зручність в споживанні, натуральний смак, здоровий перекус для дитини.
І звичайно – за рахунок впізнаваності збільшити продажі.
Рішення: Агентство ВАРТО прийняло рішення діяти відразу в двох напрямках – глобальна медіа-компанія в топових українських ЗМІ і блогерських компаніях.
В рамках медіа-компанії провели дві хвилі публікацій, залучили 26 медіа з різною цільовою аудиторією і охопленням в 10-ти регіонах України. До висвітлення інформації теж підійшли з різних сторін: показали тенденцію усвідомленого споживання їжі людством, познайомили з інноваційністю виробництва продукту, використовували дані різних досліджень про поведінку споживачів. Для того, щоб не тільки досягти запланованих загальних показників з показів, але і виконати їх по кожному конкретному медіа, нашим агентством комунікацій «ВАРТО» були задіяні такі інструменти, які посилили отриманий результат:
- Більшість публікацій в рамках медіа-кампанії були закріплені на головних сторінках ЗМІ, в тому числі на перших екранах сайтів.
- Всі новини отримали розміщення в соціальних мережах медіа-майданчиків, при їх наявності – Facebook, Twitter.
- До досягнення KPI були задіяні додаткові інструменти просування, такі як перелінковка, повторні підняття на головні сторінки, розсилка по власним базам читачів з посиланнями на матеріал.
- Щоб забезпечити максимальне охоплення рекламної кампанії, ми використовували різні формати публікацій у 8-ми топових блогерів соціальної мережі Instagram і YouTube з різних регіонів України. Кожен підбирали відповідно до інтересів цільової аудиторії бренду, серед них: лайфстайл, правильне харчування, ЗСЖ, виховання дітей.
Працюючи з соціальними мережами і блогерами більше 5 років, ми відстежили тенденцію, що користувачі після digital-активності шукають сторінки бренду в соціальних мережах. Тому нами була створена сторінка в соціальній мережі Інстаграм, яка стала додатковою платформою для комунікацій. На ній ми розмістили 9-ть публікацій з прикладами використання каш. На нову сторінку вдалося залучити 700 передплатників, на сторінку перейшло 8255 користувачів, а загальна кількість показів контенту склала 25288 користувачів. Також, на сторінку ми активно отримували питання від споживачів – всього було створено 89 діалогів.
Органічним посиленням кампанії стали відгуки користувачів соціальної мережі Instagram з відмітками питних каш. У деяких з них була кількість передплатників від 1000 до 22 тисяч, тому їх можна вважати нано і мікро-інфлюенсерами в своєму середовищі.
Крім максимального охоплення ми отримали ще один дуже цінний результат – лояльність аудиторії. Нам давали зворотний зв’язок, постійно запитували де можна купити продукт, відзначали присутність питних каш в повсякденному житті і ситуаціях, де вони були дуже доречні.
Результати в цифрах: За результатами інформаційної кампанії було опубліковано 26 статей в популярних українських виданнях і вдалося досягти 9077188 показів і 293 262 підтверджених прочитань, що значно перевищило планові показники. Загальне охоплення блогерської кампанії склало – 3322400 користувачів, що в 1.5 рази перевищує плановий показник. Інтерес аудиторії не тільки дав нам рекордні показники, але й викликав підвищення продажів продукту.