Людмила Долгоновська з липня 2021 року до березня 2023-го була радницею Головнокомандувача ЗСУ Валерія Залужного зі стратегічних комунікацій. За цей час їй вдалося розробити комунікаційну стратегію ЗСУ та зробити більш впізнаваним бренд українського війська й самого «залізного генерала» в нашій країні та у світі. Чому прийшла у Збройні сили України, як вдалося налагодити внутрішні та […]
В сучасному світі, де темп життя постійно зростає, а вимоги до нас стають все жорсткішими, емоційне вигорання стає досить поширеною проблемою. Ми постійно відчуваємо себе виснаженими, роздратованими та байдужими до того, що колись нас захоплювало. Чи знайоме вам це? Якщо так, знайте, що ви не самотні. На щастя, існують методи та підходи, які допоможуть вам […]
У 2011 році німецький Rheinmetall пишався тим, що допомагає посилити військовий потенціал росії. Сьогодні компанія є одним з найбільших постачальників зброї для української армії і одним з перших іноземних мілітарних виробників, які відкрили заводи в Україні. Як війни допомогли Rheinmetall увійти в топ європейських збройних компаній та до яких скандалів був причетний бізнес, розповідаємо в […]
Оксана Петришин майже 14 років працює в 1+1 media, розпочала свою карʼєру тут у 2010 році, очоливши відділ закупівель та продажу контенту телеканалу ТЕТ. За цей час співпрацювала з провідними мейджорськими студіями 20th Century Fox, Walt Disney, NBC Universal, Paramount, MGM, Warner Bros., Lionsgate. У 2017 очолила новостворений канал Comedy Comedy, а з 2019 року […]
У цьому матеріалі заглиблюємося у захопливий світ інструментів і платформ для створення веб-сайтів на основі штучного інтелекту. Ці інноваційні рішення роблять процес створення професійних веб-сайтів простішим і швидшим, навіть для тих, хто не має досвіду програмування. Чому це важливо? Минули часи складного кодування і тривалих циклів розробки. Технології на основі штучного інтелекту змінюють процес створення […]
У світі бізнесу існує безліч міфів і стереотипів, один з яких — «потрібно скорочувати відсоток плинності, щоб зберегти стабільний колектив». Але що якщо я скажу вам, що висока плинність кадрів — це не тільки нормально, а й життєво необхідно для зростання та успіху компанії? Якщо стартап не змінює значну частину своєї команди в перший рік […]
У попередніх статтях про відгуки розповідалося про те, чому вони такі важливі, де їх збирати та як відповідати на позитивні дописи. Щоб висвітлення теми було повним, необхідно розглянути ще й відпрацювання негативних коментарів. Чи треба відповідати на критичні дописи? А що, негативні теж будуть? Звичайно! Всі люди різні, догодити кожному неможливо, жодне підприємство не може […]
Збільшити продажі у понад 4 рази та потрапити у перелік найбільших e-commerce компаній України — і все це за 3 роки. Такі результати роботи українського маркетплейса MAUDAU, який почав працювати у 2021 році. На каналі promodo «Додана цінність» вийшло інтерв’ю з CMO українського маркетплейса MAUDAU Ольгою Румянцевою, що розкриває основні та нетипові підходи у формуванні […]
У перших двох статтях про відгуки ми розмовляли про те, навіщо вони потрібні та де їх збирати. Зараз наступна тема — чому вкрай необхідно відповідати на всі дописи, навіть на приємні, і що робити, коли в них разом з подякою йдеться про деякі незначні недоліки в роботі. Дуже добре — теж погано Раніше писалося, що […]
З 1 лютого 2023 року YouTube запровадив офіційну монетизацію коротких відео Shorts, відкривши нові можливості для авторів заробляти на контенті нового формату. Ця стаття ґрунтується на даних, доступних станом на 1 липня 2024 року, та містить оновлену інформацію, розширені пояснення та приклади, щоб допомогти вам краще зрозуміти, як працює система монетизації Shorts. Скільки заробляють творці […]
В періоди розпродажів онлайн-бізнесам дуже важливо аби сайт працював стабільно і не “лягав” від перенавантажень. Різкий ріст навантаження часто має неприємні наслідки та може уповільнювати роботу систем. Навіть якщо інтернет-магазин працює добре, але обробляє інформацію надто довго, користувачі можуть піти до конкурента — про це свідчать останні дослідження ринку. 40% користувачів покинуть сайт, якщо завантаження триває […]
Надійний тип привʼязаності можливий не лише в особистих, а й у професійних взаєминах. І наша співпраця з UNFPA Ukraine, фондом ООН у галузі народонаселення в Україні, ― яскравий приклад. Агенція Sasquatch Digital впродовж 4 років плідно працює з UNFPA задля спільної мети. Найголовніший великий челендж ― увесь цей час підтримувати цілісність та цінності бренду, але […]
Соціальні мережі вже давно вважають п’ятою силою. За даними Pew Research Center, 71% американців отримують принаймні частину своїх новин із соціальних мереж. А війну в Україні назвали першою “війною TikTok”, маючи на увазі величезну кількість пов’язаного з війною контенту. В умовах війни всі українці трансформувалися у воїнів свого фронту і навчилися застосовувати навички в умовах війни. Так, […]
Стартап-акселератор — програма, яка допомагає стартапам зростати та розвиватися, надаючи їм підтримку у вигляді фінансування, менторства, навчання та доступу до ресурсів (wiki). Акселератори зазвичай пропонують короткострокові програми, що тривають від трьох до шести місяців. Учасники отримують фінансову підтримку, доступ до менторів з різних сфер, навчання та розвиток навичок, а також можливість презентувати свій бізнес на […]
Успішна колаборація починається з довіри. Тож насамперед варто звертати увагу на репутацію партнера та його звітність. Спільні комунікаційні кампанії — це про системну й відповідальну роботу. Особливо коли на кону багатомільйонна допомога ЗСУ. Про це під час зустрічі в UK comms club розповіли керівниця відділу комунікацій і маркетингу фонду «Повернись живим» Ольга Омельянчук та очільниця […]
Багатії мають купу грошей не лише тому, що чимало заробляють, а ще й тому, що зайву копійчину з рук не випустять. Це якраз саме про таргетинг. Уявіть, що ви надумали провести рекламну кампанію для свого інтернет-магазину. PR-менеджер каже: «Питань нема, сьогодні ж почнемо. Проаналізуємо ситуацію, визначимо мету, створимо концепцію, напишемо медіаплан, підготуємо бриф… Давайте гроші». […]
У квітні 2024 року мережею почали ширитись чутки про блокування Тіктоку в Україні. Чи справді це можливо та що робити брендам, для яких саме Тікток ― основна платформа просування в соцмережах? Розбираємось разом. Ситуація з блокуванням Тіктоку у світі Наразі в деяких країнах світу діють часткові обмеження користування платформою та навіть повне блокування. Так, наприклад, […]
У 2022 році український бізнес суттєво скоротив витрати на маркетинг, PR та рекламу через повномасштабне вторгнення. Проте вже протягом наступного року спостерігався ріст — згідно з дослідженням ВРК у 2023 році PR відновився на приблизно 70% від об’ємів 2021 року. А вже у 2024 році планується повне відновлення обсягів цього сектору маркетингової галузі. Як бізнесу […]
У 1960 році письменник та професор маркетингу Едмунд Джером Маккарті запропонував оригінальну маркетингову концепцію 4P, яку згодом почали називати «концепцією мікс-маркетингу» і яка зробила автора однією з ключових фігур у сфері розвитку маркетингового мислення. Але що це за концепція і чи актуальна вона у сучасному світі? Саме про це сьогодні й поговоримо. Модель 4P: ключові […]
У сфері маркетингу я працюю вже 8 років, з них 3 очолюю маркетинг-команду платформи кіно та телебачення Київстар ТБ, яка нині є лідером за найбільшою кількістю відеоконтенту, виробленого в Україні. За цей час я неодноразово переконувалася, наскільки велику роль у просуванні будь-якого бренду відіграють партнерства та колаборації. У сучасному світі колаборація — це один із […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email