Літаки F-16 мають невдовзі надійти в Україну. Їхній перший розробник — американська корпорація General Dynamics, історія якої почалася в XIX сторіччі з виробництва підводних човнів. Як Холодна війна спонукала компанію змінити діяльність? В яких незаконних оборудках був замішаний бізнес? І як завдяки підпільній «бійцівській мафії», що кинула виклик традиційним виробникам літаків, з’явився легендарний F-16? Докладно […]
linza agency допомогли Центру демократії та верховенства права донести відповідь на це питання. Засіб масової інформації. Цей типовий канцелярський термін виник у Брежнєвські часи. По суті це був оперативний засіб масової агітації та пропаганди, що використовувався для нав’язування «єдиновірного» трактування подій та діяльності партії. Натомість сьогодні рекомендується використовувати термін «медіа». «Центр демократії та верховенства права […]
Хочете продавати конкретний товар, але не знаєте чи буде на нього попит? Розповідаємо, як дешево перевірити попит на товар та не витрачати тисячі доларів на закупку продукції, яка може й не продатися в майбутньому. Опитування та анкети Якщо ви знаєте свою цільову аудиторію, проведіть опитування в місцях її перебування. За відповіді на питання та заповнення […]
За два місяці ролики про шахрайські схеми від «Агент 3700» передивились більш ніж 4,5 млн разів. З них 3,5 млн — нові глядачі контенту YouTube-каналу «ПриватБанк Україна». Тобто десь у сім разів більше людей навчалося протидіяти шахрайству, ніж було звернень у кол-центр 3700 щомісяця. Проблема Ситуація: що робити, коли у ваш кол-центр надходить 650 тис. […]
У 2024 співпраця бізнесу з блогерами набула шалених обертів. За даними опитування Statista (лютий 2024), 10-20 % маркетингового бюджету витрачається на інфлюенс-маркетинг, — 90 % маркетологів вважають його ефективним, а 72 % відзначають, що він краще досягає цільової аудиторії. Проте все ще існують міфи, які оточують процес. Команда агенції комунікацій «ВАРТО» знає з власного досвіду реалізації проєктів, що […]
RevShare (Revenue Sharing) або ревшара – це модель співробітництва у партнерських програмах (ПП), де партнер отримує відсоток від доходу, отриманого компанією від залученого клієнта. Ця модель популярна у багатьох галузях цифрового маркетингу завдяки її потенційно високій винагороді. RevShare, скорочення від словосполучення Revenue Share, означає «розподіл прибутку». Ця модель передбачає розподіл прибутку між рекламодавцем та партнером. […]
Провідні світові ВНЗ готують майбутніх блокчейн-фахівців, а освітні децентралізовані реєстри приходять на зміну традиційним базам даних. Досліджуємо, як формується нова віха освітнього процесу. За понад десятиліття існування, блокчейн-технології встигли знайти своє місце в багатьох індустріях, що оперують координацією даних – від ритейлу та маркетингу до логістики та цифровій інженерії. Це й не дивно – гнучка […]
Коли в літературі тільки народжувався напрямок фантастики, то віддалене майбутнє у зображенні письменників виглядало як «кнопковий рай». Хто б знав, що Google вже зараз переплюнув усіх наївних мрійників. Його Discover виконує невисловлені (!) бажання відвідувача і видає корисну саме для нього інформацію одразу після завантаження, навіть не чекаючи натискання якихось кнопок. Диво дивне! А якщо […]
Користувачі щодня переглядають сотні публікацій, але лише деякі з них стають вірусними і набирають мільйони переглядів. Секрет криється у вмінні створювати унікальний і запам’ятовуваний контент, який “зайде” вашим підписникам. Питання вірусності та утримання користувачів є надзвичайно актуальними у створенні відеоконтенту як на Youtube платформі, так і в соціальних мережах. Вірусні відео, що набирають мільйони переглядів, […]
Соціальне підприємництво в Україні перетворюється на новий тренд та має можливості кардинально змінити майбутнє країни. Зараз в Україні працює 1000 соціальних компаній, робота яких направлена не тільки на отримання прибутку, але й на вирішення соціальних проблем. Якщо ви шукаєте можливість відкрити унікальний бізнес, який буде корисним для країни та світу взагалі, розгляньте соціальне підприємництво. Пропонуємо […]
На думку спеціалістів з маркетингу відгуки являють собою другий по важливості фактор (після вартості), що забезпечує конкурентну перевагу. Як свідчать висновки досліджень, що були проведені співробітниками Ozon, клієнтам не просто більше подобаються вироби, на які є дописи користувачів. Все дуже серйозно, люди кладуть подібні зразки у свої кошики до 160% частіше ніж ті, про які […]
Юджин Капон – співзасновник Studio Capon і автор медіаконтенту в Метаверсі – занурюється в останні тенденції у Web3 і розширеній реальності. Web3 повільно, але впевнено поширює глобальний вплив. Ethereum, Solana, Whitechain, NEAR – усі ці назви означають децентралізовані мережі, але становлять лише верхівку айсберга серед розмаїття протоколів та інновацій, які вони імплементують. Оскільки повноцінне впровадження […]
WhiteBIT, одна з найбільших європейських криптобірж, провела дослідження щодо ставлення населення України до криптовалют разом з Gradus Research. За його результатами, 26% українців серед опитаних мешканців міст з населенням понад 100 000 стверджують, що володіють криптовалютами. Ця цифра — більше ніж чверть опитуваних, показує значний рівень сприйняття криптовалюти й ставить Україну та її населення на […]
Коли ви спілкуєтеся з людьми, тональність голосу не завжди однакова. Розкутий з друзями та жорсткий з конкурентами, стриманий з керівництвом та офіційний у державній установі, спокійний з батьками та… та ні, з дружиною може трапитися будь-який. І до чого тут «Голос бренду»? А до того, що як ми спілкуємось з оточуючими, так само і бренд […]
Багато організацій прагнуть безоплатної співпраці з інфлюенсерами. З одного боку, це зрозуміло, адже такий підхід може здатися економічно вигіднішим. З іншого боку, чи дійсно це ефективно? Чи можливо співпрацювати з інфлюенсерами безоплатно? Так, існує ймовірність знайти інфлюенсера, готового співпрацювати безкоштовно. Це може бути вигідно для обох сторін: Для організації: економія коштів на маркетингових витратах. Для […]
Gillette відомий не тільки винаходом безпечної бритви, а й своїм маркетингом. В компанії, історія якої налічує більше сотні років, з самого початку робили ставку на рекламу. Чому виробництво першої бритви відкладалося вісім років, що врятувало Gillette після Великої депресії та в чому полягає модель «бритви та лез», розповідаємо в статті. Революційне відкриття: бритва зі змінними […]
Нейромаркетингом називають комплексні апаратні дослідження, що базуються на досягненнях нейробіології, когнітивної психології та нейрофізіології людини. Говорячи спрощено, за допомогою спеціального обладнання вивчається функціонування нервової системи, зокрема сигнали, що проходять по її каналам, а також процеси мислення. Головною метою ставиться розуміння того, як людина приймає рішення відносно придбання певного товару та що на це впливає. За […]
За даними Salecycle, у 2024 середній показник відкриття e-mail листів зріс на 4%, порівняно з минулим роком, і становить 54%. Цікаво, що тригерні листи відкривають на 71% частіше, ніж звичайні. Що таке тригери, як на їхній основі побудувати ефективну комунікацію з клієнтом, збільшуючи продажі — розповідає керівниця відділу директ-маркетингу VARUS.UA Інна Лазоренко. Що таке тригери […]
Створення контенту для Youtube може бути складним, особливо коли мова йде про монтаж відео. Проте нейромережі значно спрощують цей процес. Вони чудово підходять для будь-якого формату – бізнес каналу, подкастів чи інтерв’ю. У цій статті я розповім, як використовувати нейромережі для ведення Youtube каналу та монтажу відео, і чому цей підхід стає все популярнішим серед […]
На нещодавній конференції Google Marketing Live 2024 (Конференція з маркетингу 2024) керівники продуктів Google зібралися, щоб оголосити про свої останні інновації. Перша така конференція проводилася в 2013 році і з тих пір проводиться кожного року, збираючи велику аудиторію. Тоді, в 2013 році найгарячішою темою був перехід реклами/маркетингу на мобільні пристрої. Але сьогодні набирає обертів найпопулярніша […]
Мене звати Андрій Матяш, я керуючий партнер юридичної компанії 4B. Наша ціль – допомагати бізнесам системно розвиватися на міжнародних ринках. Досягати успіху на фізичних ринках та ринках інтернет-торгівлі по всьому світу. Тут поділюся з вами ситуацією про те, як наша команда юристів захистила акаунт Amazon одного з наших клієнтів від блокування. У світі, де час […]
Сучасний маркетинг вимагає сучасних рішень, і технології займають в цьому не останнє місце. Зокрема, особливу увагу в цифровому маркетингу заслуговує Інтернет Речей (IoT) – передова технологічна концепція, що передбачає збір даних із розрізнених джерел без участі людини. Нижче ми розкриємо потенціал IoT в маркетингових стратегіях більш детально, а також проаналізуємо те, як зазвичай відбувається інтеграція […]
Бувають ситуації, коли потрібні свіжі ідеї для вирішення конкретної задачі, нового бізнесу, пропозиції для клієнта, а в голові білий шум. Великі корпорації влаштовують розумові штурми з експертами, та така розкіш доступна не для всіх. Є інший варіант, який за лічені хвилини допоможе знайти десятки ідей на будь-яку тему. Ось кращі сервіси мережі, які здатні генерувати […]
В часи, коли Україна бореться за свою незалежність та самобутність, зберігати та розвивати національні традиції особливо важливо. І український бізнес відіграє значну роль у підтримці культурної спадщини, адже бренди зазвичай мають велику аудиторію, на яку можуть впливати. Популяризуючи автентичність, традиції, свята, компанії не лише роблять свій внесок у збереження національної ідентичності, але й отримують лояльність […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email