Лідогенерація в Facebook і Instagram – один з найпростіших і швидких інструментів для залучення нових клієнтів. З її допомогою можна безпосередньо зробити оффер (пропозиція товару або послуги) цільовій аудиторії і отримати контактні дані тих, кого дана пропозиція зацікавила. Такий інструмент максимально ефективний, але їм теж треба вміти користуватися.
Лід-форма – відмінна риса рекламного оголошення. Вона відкривається після кліка на кнопку із закликом до дії (call to action). Наприклад: “докладніше”, “зареєструватися”, “отримати пропозицію” тощо. В залежності від налаштувань форма може містити як поля з контактною інформацією, так і додаткові, наприклад, з відповіддю на поставлене запитання (вибрати відповідь можна зі списку).
Фактично, все що необхідно зробити для залучення нових клієнтів – налаштувати рекламну кампанію з метою “генерації лідів”. Керівництво про те, як налаштувати лідогенерацію читайте в цій статті.
Як же правильно використовувати цей інструмент представникам бізнесу?
Вивчіть доступні формати оформлення оголошень:
1. Оголошення з зображенням або відео
Включає:
- Зображення, відео або слайд шоу в відео форматі з декількох зображень з готових шаблонів. Розмір зображень 1080×1080 пікселів, тривалість – до 15 секунд.
- Основний текст оголошення з’явиться в більшості місць розміщення. Рекомендований розмір до 125 символів.
- Посилання. Скорочене або переформатоване, але воно повинне спрямовувати в теж саме місце, що і цільовийURL.
- Заголовок не більше 40 символів. Цей ліміт можна перевищити, але тоді при перегляді реклами в деяких місцях розміщення (наприклад, в стрічці новин на мобільних пристроях) частина заголовку може обрізатися.
- Опис посилання в стрічці новин. Цей текст з’явиться не в усіх плейсментах.
- Кнопка із закликом до дії. Містить 7 варіантів: подати заявку, забронювати, скачати, отримати пропозицію, докладніше, реєстрація, підписатися.
- Миттєва лід форма. Її можна створити і індивідуально настроїти безпосередньо при створенні оголошенні в Ads manager або відразу на сторінці в “інструментах для публікації”, в розділі “форми реклами для лідів”.
2. Реклама з декількома зображеннями і відео в кільцевій галереї
Ключовою відмінністю формату є можливість додати кілька (до 10 штук) фото або відео. До кожного з них можна додати унікальний заголовок до 40 символів, короткий опис (не більше 20 символів) і кнопку із закликом до дії.
Особливістю формату є можливість запропонувати потенційним клієнтам кілька варіантів товарів або послуг на вибір.
Такий формат – універсальний. Він дозволяє гідно презентувати більшість послуг або товарів.
Моментальні форми для лідогенерації
Є два варіанти моментальної форми:
1. Оптимізовані на збільшення обсягу лідів
Миттєва форма Facebook дозволяє людям легко і швидко відправляти свою інформацію з мобільного пристрою, так як контактна інформація підтягується з аккаунта і заповнюється автоматично, що сприяє збільшенню кількості лідів.
Підходить для тих випадків, коли необхідно зібрати, наприклад, списки для розсилки – запропонуйте людям попередньо зареєструватися на конференцію через залишену поштову адресу. Тобто інструмент ідеальний, коли передбачається робота з лідами через, наприклад, email-маркетинг.
2. Оптимізовані на підвищення наміру
У форми для посилення наміру три відмінні риси: пояснювальний текст під полями з контактною інформацією, кнопка “Проведіть пальцем, щоб відправити” на екрані перевірки і сам екран перевірки, де люди можуть перевірити свою інформацію.
Дозволяє генерувати більш «теплі» ліди.
Краще тестувати обидва варіанти, а для збільшення якості лідів додавати в форму так званий “альтернативне питання”, і можливі варіанти відповідей на нього, пов’язані з вашим товаром або послугою.
Також важливо розуміти, що чим складніша лід-форма – тим дорожче вона обійдеться і буде менше лідів взагалі.
Варіанти таргетингу
Інструменти Facebook надають дуже широкі можливості для таргетування (націлювання) реклами на цільову аудиторію.
Звичайно, якщо ви знаєте своїх клієнтів. Хто вони? Скільки їм років? Де живуть? Де, ким працюють і як відпочивають? Чим цікавляться? Ця інформація дозволить зорієнтувати рекламу саме на ваших потенційних клієнтів.
Для кожного бізнесу, товару або послуги націлювання будуть індивідуальними. Особливо якісно варто сегментувати інтереси аудиторії. Наприклад, інтерес до автомобілів сегментований аж до конкретних марок і моделей – це дає можливість ефективно налаштовувати рекламу практично під будь-який бізнес, товари або послуги.
Нижче кілька варіантів таргетингу, які рекомендовано протестувати будь-якому бізнесу.
Таргетинг на користувацьки аудиторії:
- Дані про ваших клієнтів або потенційних клієнтів з CRM системи. На основі цих даних створіть аудиторію для налаштування реклами
- Орієнтування на тих, хто відвідував ваш сайт (ретаргетінг) або зробили певну дію на ньому (налаштовується за допомогою Facebook Pixel).
- Орієнтування на тих, хто взаємодіяв з вашою сторінкою в Facebook або профілем в Instagram
- Схожа аудиторія (lookalike) на аудиторію, створену на основі даних про ваших клієнтів
- Схожа аудиторія (lookalike) створена на основі аудиторії ретаргетінга
Вартість лідів
Вартість лідів сильно змінюється в залежності від тематики, формату та змісту оголошення, націлення та налаштування лід-форми.
На практиці вартість укладається в діапазон від 0,7 до 10 USD за лід. І в більшості випадків менша ніж з інших рекламних джерел. Але рекомендуємо оцінювати вартість і якість лідів виходячи з показника CAC (Вартості залучення клієнта).
Лід менеджмент
Для ефективної роботи з лідами в Facebook і Instagram менеджери відділу продажів повинні максимально швидко обробляти ліди. Іноді для більшої ефективності варто організувати окремий бізнес-процес роботи з такими лідами. Крім того, відстежувати ефективність інструменту необхідно на основі даних про продажі.
Для вирішення цих завдань передбачена інтеграція лід-форм з CRM системами.
Успішна практика
Широкий сумарний обхват Facebook і Instagram аудиторії в Україні – понад 20 млн. людей. Гнучкі можливості націлення та ефективний формат оголошень оптимізований під лідогенерації робить цей інструмент одним з найефективніших для залучення нових клієнтів.
- Реальна практика в 2019 році, показує високу ефективність лідогенераціі в Facebook і Instagram в наступних нішах:
- Онлайн та офлайн івенти, форуми, конференції, семінари та вебінари
- Навчальні тренінги, мовні курси, професійне навчання
- Продаж нерухомості від забудовників (житлові комплекси, котеджні міста)
- Будівництво будинків, ремонт квартир, оздоблювальні роботи, дизайн інтер’єру
- Послуги СТО, ремонт авто, продаж автозапчастин
- Продаж турів, послуги турагентств
- Маркетингові послуги
Крім того, лідогенерацію в Facebook корисно використовувати для тестування нових товарів, послуг, напрямків бізнесу. Вона дозволяє швидко, і з мінімальними витратами, отримувати фідбек від потенційних клієнтів.