Упаковка являє собою тару, в якій розміщують товар. Її розміри повинні відповідати градації по фасуванню, форма має бути оптимальною, а матеріал, з якого вона зроблена, повинен враховувати властивості товару і забезпечувати його транспортування та зберігання. За однією з класифікацій упаковка ділиться на три типи: Первинна — захищає окремі вироби від пошкоджень (пляшка для мінеральної води, […]
Чи часто ви стикаєтесь із ситуацією, коли ваш сайт виглядає чудово, але органічний трафік залишається на мінімальному рівні? Ви постійно вносите правки, оптимізуєте контент, але позиції в пошукових системах не покращуються? Сучасна конкуренція у цифровому світі вимагає не лише гарного дизайну та технічної оптимізації, але й чіткого планування сайту ще на етапі його створення. Помилки […]
Цільовою аудиторією (ЦА) називається група людей, у яких подібні інтереси й потреби. Їх може зацікавити певний продукт і вони мають можливість при бажанні його придбати. Тобто, це — потенційні покупці якогось товару чи послуги і всі кроки маркетологів відносно просування цього продукту повинні бути спрямовані саме на ЦА. Такий підхід значно підвищує ефективність реклами, бо […]
Цей випадок до сих пір викликає у мене холодок, коли згадую про нього. І справа тут не тільки в грошах, хоча й вони також постраждали. Головне — це уроки, які ми засвоюємо з подібних ситуацій. Бо кожен факап — це можливість стати кращими, навчитися, і наступного разу уникнути схожих помилок. Почну з того, що у […]
71% споживачів очікують від компаній персоналізованої взаємодії. І 76% відсотків розчаровуються, коли цього не відбувається — такі дані навела міжнародна консалтингова компанія McKinsey у своєму репорті, підсумувавши дослідження фразою, що в перекладі могла б звучати: «Споживачі не просто хочуть персоналізації, вони вимагають її». Попри те, що це дослідження є одним із найґрунтовніших, пройшло три роки, […]
У багатьох людей Saab асоціюється з автомобілями. Насправді ж бізнес почався з виробництва літаків: назва компанії розшифровується як Svenska Aeroplan Aktiebolaget («Шведська авіаційна корпорація»). Наразі компанія не виробляє машини, натомість входить в перелік найсильніших оборонних підрядників у світі. Як загроза Другої світової війни стала поштовхом для створення компанії, чому збанкрутував автомобільний бізнес та як Saab […]
У житті найприкольніше трапляється, коли робиш щось по фану. Саме так склалося і в мене — майже все, що стало успішним і значущим у моєму житті, я починав без серйозного планування, просто з цікавості та бажання спробувати щось нове. Сім років тому я запустив свій YouTube-канал про SEO, і це була одна з таких «фанових» […]
Світ взагалі неідеальний, а бізнес і поготів! Тож немає нічого дивного, що певний відсоток клієнтів постійно «зникає з обрію», тобто просто йде собі, та й годі. То, може, не варто й турбуватися? Ну, піде там один-другий з кожної сотні, це ж не смертельно! У тому й річ, що насправді ця цифра набагато більша. Гуру маркетингу […]
У сучасну епоху невизначеності бренди змушені бути адаптивними. Гнучкість, здатність до емпатії та впровадження інновацій — це три основні фактори, які допомагають брендам не лише виживати, а й розвиватись. Розгляньмо ці аспекти детальніше. Гнучкість і здатність до адаптації Світ змінюється з шаленою швидкістю, тому брендам потрібно навчитися швидко пристосовуватися до нових реалій. Замість того щоб […]
Зараз все частіше можна побачити інформацію про те, що AI застосовують у тій чи іншій сфері. Усе активніше впроваджують нові технології в роботі пошукових алгоритмів. Саме тому мають змінитися підходи до SEO та обміну гостьовими лінками. Своїми міркуваннями з цього приводу поділилися експерти диджитал-агенції Elit-web. Вони застерігають: вже дещо застаріли уявлення про те, що велика […]
Уявіть, що дзвінки з ваших корпоративних номерів блокуються, кількість контактів падає, показники конверсії стрімголов летять вниз, а клієнти, потенційні замовники, та постійні партнери, бачать позначку «Номер використовується для спаму» (або «СПАМ»). Чи може бути щось гірше? Безперечно ні. Тож, якщо телефонні номери вашого бізнесу вже фігурують в спам-базах операторів зв’язку, чи застосунків для блокування небажаних […]
LinkedIn Live стає все більш популярним інструментом для професіоналів, які прагнуть залучити аудиторію та поділитися своїм досвідом у реальному часі. Однак багато користувачів стикаються з проблемами при плануванні, просуванні та проведенні своїх подій. Відсутність чіткої стратегії може призвести до недостатньої участі глядачів і, як наслідок, до невдалого заходу. У цій статті ми розглянемо ключові аспекти, […]
Масштабування – це розвиток компанії, націлений на збільшення прибутку без пропорційного зростання витрат. Для цього бізнес виходить на нові ринки, знаходить клієнтів, оптимізує й автоматизує процеси – використовує ресурси на 100%. В умовах глобальної конкуренції – це фактор довгострокового успіху. У ситуації, де кожен має доступ до онлайн-світу та інноваційних технологій – це вже не […]
Україна вже відчуває дефіцит кадрів, який буде поглиблюватись через повномасштабну війну та спричинену нею міграцію. Одним з рішень, що може стабілізувати ситуацію, є перекваліфікація різних соціально-демографічних груп (жінки, люди літнього віку, тощо). 25 вересня на IX Форумі “Диригенти змін” дослідницька компанія Gradus Research і Deloitte в Україні презентували результати експрес-дослідження щодо того, чи готові українці змінювати […]
Коли мова йде про побудову успішного бізнесу, питання команди — одне з найважливіших. Якщо б я будував агентство з нуля, першою позицією, яку я би найняв, був би HR або рекрутер. І це зовсім не перебільшення. Власний досвід підказує мені, що ефективний рекрутинг — це фундамент для росту і стабільності компанії. Як це було раніше: […]
Афіліейт маркетинг — це потужний інструмент для компаній, які прагнуть розширити свою клієнтську базу та можливості онлайн через партнерську мережу. Суть цієї моделі полягає у співпраці між рекламодавцями та партнерами (вебмайстрами), де вебмайстри рекламують продукти чи послуги рекламодавців через свої ресурси, отримуючи винагороду за здійснення покупок, реєстрацій, заповнення форм на сайті рекламодавця залученими ними користувачами. […]
Коли Джефф Безос тільки створював Amazon, він вже знав, що у майбутньому на нього чекають космічні розробки. Так і сталось. Роками пізніше він заснував аерокосмічну компанію Blue Origin, яка тепер відправляє туристів у космос. Здавалось би, яке відношення онлайн-магазин книг має до космосу? Просто Безос мислив на десятиліття вперед. Він створював Amazon з тим планом, […]
Іноді у SEO трапляються ситуації, що нагадують карго культ. Що це означає? Це коли компанії або спеціалісти без розуміння глибинних причин успіху просто копіюють дії лідерів, сподіваючись на аналогічний результат. Хочу поділитися історією зі своєї SEO-практики, яка чудово ілюструє цей феномен. На початку 2013-2014 років я працював як Head of SEO для інтернет-магазину f.ua. Тоді […]
Конкуренція за увагу потенційного клієнта зростає. Завдання маркетологів – знаходити нові способи зацікавити потенційного клієнта та змусити побачити інформацію замовника. SMS-маркетинг – один з ефективних способів реклами, людина отримує інформацію прямо на телефон та не може її не подивитись. Обговоримо сервіси SMS-розсилок, їх ефективність та як вибрати найкращій варіант. Переваги SMS-маркетингу Конверсія SMS-маркетингу залежить від правильності визначення […]
Продавати можна по-різному. Один каже щось на кшталт: «Купіть у мене, тут найкраще!» А інший зробить так, щоб відвідувач подумав: «О, це ж саме те, що мені потрібно!» Сценка в магазині У магазині побутової техніки відвідувач зупиняється біля вітрини з пилосмоками. До нього підходить продавець: «Ви щось шукаєте?» «Та ось, дивлюся …». Продавець: «Оцей порохотяг […]
Фактичний дохід людини залежить не тільки від фаху, досвіду, вміння себе продавати, але й від психології. Все, що ви думаєте про гроші, або допомагає вам заробляти, або забирає у вас можливість жити краще. Поговоримо про те, як змінити негативне ставлення до грошей та знайти додаткові можливості збагачення. Ставлення до грошей, яке ви маєте – це […]
Згідно з The 2023 Inclusive Consumer Report від Accenture, 62% споживачів обирають бренди, які активно підтримують різноманітність у своїх комунікаціях. Іншими словами, інклюзивність — це не просто модний тренд, а реальна стратегічна перевага, що може суттєво підвищити прибутковість бізнесу. Агенція комунікацій «ВАРТО» вже активно інтегрує інклюзивність, автентичність та ефективність у комунікаційні стратегії своїх клієнтів. У […]
Невеличке село десь понад Дніпром. Тиха зоряна ніч. Вулицею, взявшись за руки, йдуть парубок та дівчина. Миколо, ти мене кохаєш? Так, Ганнусю. А чому сватів не шлеш? Батько не дозволяє. У сучасному маркетингу батько Миколи називається ОПР — особа, що приймає рішення. Якщо в справу про одруження сина втручається ще й мати, до думки якої […]
Уявіть світ бізнесу, де конкуренти стають партнерами, межі між індустріями розмиваються, а успіх вимірюється не лише здатністю випереджати інших, а тим, наскільки ефективно ви можете об’єднати зусилля. Здається неймовірним? Але це вже реальність сучасного бізнесу, де колаборації перетворилися на must-have стратегію. Чому саме зараз співпраці стали такими популярними? Що змусило бізнес відкинути застарілі догми конкуренції […]
Як підприємцям, що працюють з Youtube, створювати ефективні воронки продажів за допомогою формату Youtube Shorts? Зміни на платформі змусили багатьох переглянути свої стратегії, адже можливість вставляти посилання в короткі відео було видалено. Однак це не означає, що формат Shorts став менш корисним. Навпаки, якщо використовувати його правильно, можна досягти вражаючих результатів у залученні та конверсії […]
Використання ШІ в світі продовжує набирати обертів, і спеціалісти зі сфери маркетингу та креативних індустрій ним активно послуговуються. Штучний інтелект генерує не лише зображення чи тексти, а й цілі рекламні ролики. Як сприймають, чи використовують ШІ та для яких задач у маркетингу в Україні? Дослідницька компанія Gradus Research спільно з комунікаційною групою dentsu Ukraine провели […]
Чи знаєте ви, що 80% B2B-лідів з соціальних мереж походять саме з LinkedIn? Або що понад 58 мільйонів компаній використовують цю платформу для підвищення своєї впізнаваності? LinkedIn — не просто чергова соціальна мережа, це потужний інструмент для розвитку вашого бізнесу. Якщо вас там ще немає, ви втрачаєте багато можливостей! У цій статті надам покрокове керівництво […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email